Gå til innhold

Veske på universitetet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til veskekjøp. Skal ha en veske som jeg ha plass til et par pensumbøker, mapper, ipad og litt smårask. Helst litt klassisk og stilnøytral av skinn. Betaler gjerne for kvalitet men helst ikke for merkevaren. Har ellers stilen til en motebevisst 20-åring.

Anonymous poster hash: 1a1aa...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en ryggsekk så du slipper å ødelegge ryggen din... Vær så snill!

• Liker 8
Skrevet

Ryggsekk. Altfor mange som får problemer med ryggen og må gå til kiropraktor. Helsen din er viktigere enn å se fin it med veske.

Anonymous poster hash: a0749...75f

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker Alexander Wang Prisma Tote :) God plass, og veldig fin

Anonymous poster hash: c9a6a...22b
Skrevet

Mulberry Brynmore er det som gjelder i Tromsø i alle fall.

Anonymous poster hash: 57409...27e
Skrevet

Morsomt når jenter stapper flere buker og materiale i veskene sine, ettersom de absolutt må se bra ut mens de studerer....

Anonymous poster hash: 8c5c9...6ff

Skrevet

Morsomt når jenter stapper flere buker i veskene sine

Anonymous poster hash: 8c5c9...6ff

Ja, de medisinstudentene er noe for seg selv!

Anonymous poster hash: 57409...27e

• Liker 12
Skrevet

^Haha

Men til poenget, Decadent big shopper er god i kvaliteten og rommer mye. Du får den i tillegg på skulderen, den finnes ut mange farger og jeg vil si den er en klassiker. Den koster 4000 kr+ så er jo litt dyr, men du får en veske som holder hvertfall.

Skrevet

Anbefaler ryggsekk, så har du hendene frie

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet

Er ikke det "veskekjøret" over når man kommer på universitetet?

Kjøp deg en god ryggsekk, du. :)

Skrevet

^Haha

Men til poenget, Decadent big shopper er god i kvaliteten og rommer mye. Du får den i tillegg på skulderen, den finnes ut mange farger og jeg vil si den er en klassiker. Den koster 4000 kr+ så er jo litt dyr, men du får en veske som holder hvertfall.

På det studiet jeg går på så må man selge seg selv som en brand helt fra begynnelsen av. Og en ergonomisk ryggsekk er ikke en del av det som kommer til å skille meg positivt ut enten det er bra for ryggen eller ei. Uansett takk for tipset om Decadent akkurat en sånn en jeg var ute etter. :) Synes mulberry brynmore er litt dyr og maskulin.

• Liker 1
Skrevet

Selge seg selv som en brande?! Hva slags studie er dette?

Støtter forslag om ryggsekk.

Anonymous poster hash: 30da7...89c

• Liker 8
Skrevet

Synes det å ha ryggsekk om alle andre går med veske høre ut som en bra måte å selge seg selv på. Vise at du er fornuftig og har beina plantet på bakken.

Anonymous poster hash: bfd10...46b

• Liker 5
Skrevet

Fjellrevensekk er jo noe "alle" på uni har. Hvis ikke det er merkevare nok for deg, så vet ikke jeg

Anonymous poster hash: 7153f...214
Skrevet

Noen som vet om noen litt stilfulle ryggsekker, bortsett fra Amanda-skinnsekkene?

Har lyst til å kjøpe ryggsekk. Jeg bærer på ca 50kg i vesken daglig, er et jævla slit.

Skrevet

Nå går jeg ikke på BI men et tilsvarende studie som jeg heldigvis mener er like godt på et offentlig universitet. Har kjøpt meg decadent veske, Tiger of Sweden har også noen fine modeller som er rimelig.

Fjellreven er ikke noe som hadde vært aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...