Gjest Gunfreak Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Jeg brukte nettopp raport knappen på forumet. på en av disse sex anonse bottene. Men like vel føler meg skitten, jeg er en badboy og anarkist skal ikke tyste på folk, selv ikke forum botter 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Anonymous poster hash: e3f38...6fe 1
minister-mio Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Du har jo ikke tysta på folk, men på bot
Gjest Gunfreak Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Du har jo ikke tysta på folk, men på bot Botter har følelser de også, eller vill få en gang i fremtiden :O
minister-mio Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Botter har følelser de også, eller vill få en gang i fremtiden :Orn gang i fremtiden ja, den tid den sorg, botten du tysta på i dag har ikke det. Men du kan gjøre bot. Drikk to congac og synt amazing grace to ganger og alt er ok
Gjest Gunfreak Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 rn gang i fremtiden ja, den tid den sorg, botten du tysta på i dag har ikke det. Men du kan gjøre bot. Drikk to congac og synt amazing grace to ganger og alt er ok Er ikke noe sprit i huset, kan jeg ta to pepsi max og nynne back in black i stede? 1
minister-mio Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Er ikke noe sprit i huset, kan jeg ta to pepsi max og nynne back in black i stede?klart! Det blir jo nesten det samme
MarianneE Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Du får gå på rødt når du skal over veien neste gang, da veier det opp synes jeg.
Cambria Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Uvitende som jeg er så må jeg bare spørre. Hvordan vet man at det er botter? *littflautåapørre*
Gjest Gunfreak Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Uvitende som jeg er så må jeg bare spørre. Hvordan vet man at det er botter? *littflautåapørre* Du ser samme "brukeren" poste identiske meldinger, veldig opplagte reklame saker, med linker 1
Gjest Evans Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Hvis du er skitten fordi du har rapportert et innlegg én gang, kommer jeg til å havne i helvete...
Cambria Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Du ser samme "brukeren" poste identiske meldinger, veldig opplagte reklame saker, med linker Takk for oppklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå