Gå til innhold

Dere som jobber i dagligvare..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man levere panten på en butikk f.eks Rema, og bruke pantelappen på f.eks prix? Sorry at jeg poster en teit tråd her 😁

Videoannonse
Annonse
Gjest daisydaisy
Skrevet

Du vil ikke beklage for at du postet dette i samliv og relasjoner, da?

• Liker 1
Skrevet

Jo, men den passet ingen andre plasser heller og det er så mange lesere her! Pluss at det handler om min relasjon til Rema.. Hvis jeg kan slippe unna med den? 😝

Skrevet

Selvsagt kan du ikke det!!

Anonymous poster hash: aba60...3b6

• Liker 2
Skrevet

Nei det kan du ikke. Hvorfor vil du gjøre det i det hele tatt?

Skrevet

Fordi jeg glemte lappen og bor langt unna den butikken. Jobbet i butikk for mange år siden og da gikk, men fikk nettopp svar fra en tidligere kjøpmann at de nye maskinene ikke tillot det lengre.

Skrevet

Da får du spare på den til neste gang :)

Skrevet

Man kan ikke engang pante i en rimi og få ut pengene på en annen rimi i samme område, så er ingen håp å få pante i en butikk og få pengene ut fra en helt annen kjede....

Skrevet

Var mest attituden på dama i kassa som fikk meg til å bry meg aaaaaltfor mye 😝

Skrevet

Man kan ikke engang pante i en rimi og få ut pengene på en annen rimi i samme område, så er ingen håp å få pante i en butikk og få pengene ut fra en helt annen kjede....

Vet du om man kan veksle inn pantelappen fra en Joker butikk i fra annen by i Oslo da?

Anonymous poster hash: 7efea...af5

Skrevet

Vet du om man kan veksle inn pantelappen fra en Joker butikk i fra annen by i Oslo da?

Anonymous poster hash: 7efea...af5

Mest sannsynlig nei.

De nye panteautomatene lager en fil på butikkens server, som kassen sjekker når de scanner den.

Ingen fil = Ingen penger.

Skrevet

Dame86: Butikken zu panter flaskene i får tilbake panten de har utbetslt til deg når de leverer flaskene fra seg. Tror du en annen butikk vil GI (betale) deg penger? Pant er ikke en gave fra butikken...

Det er lov å bruke hodet littegrann!

Anonymous poster hash: 3620c...5bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...