AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Å herrefred, jeg tenkte jeg skulle begynne å få i meg mer proteiner. (vektnedgangen har tært kraftig på musklene mine) Så jeg kjøpte meg cottage cheese og tunfisk:) Kostholdet mitt er elendig, ensformet og alt det der. Er i en fase etter sykdom, som jeg prøver å venne kroppen til å ha mat i seg igjen. Så karbohydrater er nei, og fett prøver jeg å få i meg iallefall litt av. Kjøttdeig i taco feks.. Men jadda, tilbake til cc'en... Jeg er jo blitt helt avhengig! Det er jo den ultimate tingen som går til alt! Digger den med litt fun light på! Idag har jeg spist 150g tunfisk, og en hel boks (420g) mager cottage cheese! Pluss litt kålrabi. Kan jeg spise FOR mye cc? Hva annet kan jeg spise som er spekket med proteiner, ingen karbo og minimalt med fett? Jeg er klar over eggehviter, men var tom for egg idag. Anonymous poster hash: 5d15a...4a8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Å herrefred, jeg tenkte jeg skulle begynne å få i meg mer proteiner. (vektnedgangen har tært kraftig på musklene mine) Så jeg kjøpte meg cottage cheese og tunfisk:) Kostholdet mitt er elendig, ensformet og alt det der. Er i en fase etter sykdom, som jeg prøver å venne kroppen til å ha mat i seg igjen. Så karbohydrater er nei, og fett prøver jeg å få i meg iallefall litt av. Kjøttdeig i taco feks.. Men jadda, tilbake til cc'en... Jeg er jo blitt helt avhengig! Det er jo den ultimate tingen som går til alt! Digger den med litt fun light på! Idag har jeg spist 150g tunfisk, og en hel boks (420g) mager cottage cheese! Pluss litt kålrabi. Kan jeg spise FOR mye cc?Hva annet kan jeg spise som er spekket med proteiner, ingen karbo og minimalt med fett? Jeg er klar over eggehviter, men var tom for egg idag.Anonymous poster hash: 5d15a...4a8 Sæd. Anonymous poster hash: 75ec8...292 1
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Sæd. Anonymous poster hash: 75ec8...292 Er sæd spekket med proteiner? Jøss.
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Cottage cheese er overvurdert.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Sæd. Anonymous poster hash: 75ec8...292 Hvor mye protein pr liter inneholder dette? Anonymous poster hash: 5bcd0...99e
Popc0rn Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Minimalt med karbohydrater OG fett? Du vil deg selv så vondt altså? Du bør spise en av delene. Protein er en dårlig energikilde. Og da bør du velge fett. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Hvor mye protein pr liter inneholder dette? Anonymous poster hash: 5bcd0...99e http://www.kondomeriet.no/produkt/a-svelge-eller-ikke-svelge/27658340 Anonymous poster hash: 75ec8...292
FitnessIna Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Jeg spiste 750gr CC dagen en stund, tror ikke 420gram skader deg. Spis karbohydrater og fett også, om ikke kommer kroppen din til å lide.
Thorn Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Cottage cheese er overvurdert. Det trodde jeg også, helt til jeg ble avhengig selv. Nå syns jeg nesten det er undervurdert TS, hva med kyllingfilet fylt med ost (for fettet (og smaken) sin del) og salat ved siden av? Andre typer rent kjøtt gjør selvfølgelig samme nytten. Du kan jo eventuelt lese om proteinsparende modifisert faste, som høres omtrent ut som det du driver med, og se om du får noen tips der. Det er en ekstremdiett som i utgangspunktet kun bør brukes i veldig korte perioder, så jeg håper du passer på å få i deg nok kalorier etterhvert!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 http://www.kondomeriet.no/produkt/a-svelge-eller-ikke-svelge/27658340 Anonymous poster hash: 75ec8...292 Hah.. Jeg skal svelge i kveld gitt Anonymous poster hash: 5deb6...f46
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Kikkerter inneholder en del proteiner,men det inneholder jo også karbohydrater Anonymous poster hash: 9f532...3eb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Det trodde jeg også, helt til jeg ble avhengig selv. Nå syns jeg nesten det er undervurdert TS, hva med kyllingfilet fylt med ost (for fettet (og smaken) sin del) og salat ved siden av? Andre typer rent kjøtt gjør selvfølgelig samme nytten. Du kan jo eventuelt lese om proteinsparende modifisert faste, som høres omtrent ut som det du driver med, og se om du får noen tips der. Det er en ekstremdiett som i utgangspunktet kun bør brukes i veldig korte perioder, så jeg håper du passer på å få i deg nok kalorier etterhvert! Takk for tips:) Middagen idag ble 2 kyllingfileter, en fylt med 10g hvitost og rødløk, og den andre med ca 15g baconost! Og salat til. Utrolig godt👍Anonymous poster hash: e0b24...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå