Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Har du en drøm eller idé som du kunne tenke deg og gjennomføre, men som du vet at du aldri kommer til å gjennomføre?... Jeg har en drøm om å ta film-utdanning, og lage filmer som "tidligere". Med det mener jeg filmer med "normale" folk og ikke billedskjønne modeller. Ett eksempel er serien "Fredag den 13.". Se på personene der. Høye, tynne, lave, uten muskler, med muskler, tykke, med krøller, rødt hår, solbrente, fregnete...Jeg synes de personene i de filmene har mer sjarm og er penere enn personene i f.eks "American Pie". Nå har alle jenter stritt hår, helst blondt eller mørkt (ala Jennifer Aniston). Kun "geek-er" har rødt hår og fregner. Alle har samme tynne, muskuløse kroppen med struttende silikonpupper (med mindre man er "geek"). Og for på ikke glemme, MYE sminke.... Og guttene? tja...kjedelige og like... Jeg vil se filmer med "ekte" mennesker igjen!!...Barbie er ut! :-? Clea
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Det var dette med å bli lege å redde verden, da....
Polluela Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Åh, det er mye... For eksempel lage et jenteblad som kan ta opp konkurransen med disse overfladiske barne/fjortisbladene som Girls, Julia, In-side, 4U og så videre. Her står det mye sykt og av dårlig kvalitet. Målet mitt måtte ha vært å gi ut et blad uten utallige make-overs, slankeartikler, lister over hvordan gutter vil ha deg og ikke ha deg, kjendisstoff som du ikke er tjent på noen som helst måte med å vite om, osvosv.... Og så er det en del andre ting som sagt, som å etablere en "telefonsalg"-eh...ting, som blir drevet på idealisme og at 100% av det vi får inn går til dem det SKAL gå til, altså humanitære organisasjoner. Starte en bra skole som ikke behandler elevene som om de ligger på samlebånd, men gir dem bra oppfølgning og tar hensyn til hva de er interresert i og vil ta vare på deres medfødte, "barnslige" entusiasme etter å lære i stedet for å undertrykke den... Det er så mye! Dette ble sikkert rotete....
Gjest Vega Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Sykepleier - gift med en pen, kjekk lege, og siden hjemme som godt gift kunstmalerinne, anerkjent... (var ca 5 år da, og ideen kom fra en mannlig slektning - usj, for en holdning...) Veterinær... (glad i dyr) Drive egen rideskole... Skuespiller...verdensberømt... Lista er så lang, at jeg ikke orker prøve huske engang... Noe har jeg realisert - men ikke noe av det som står ovenfor her...
Sarabi Skrevet 7. juli 2004 #5 Skrevet 7. juli 2004 En av mine drømmer er å reise til et uland og hjelpe de som bor der. I hovedsak barn. Gjerne ha samlet inn penger på forhånd, slik at jeg kan bygge en skole, barnehjem, sykehus slik at de kan få en normal oppvekst som mulig.
Gjest lmari Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Ideer/drømmer som jeg har: * Lage en hobbybok om borddekning... * Starte og drive egen blomsterbutikk... * Bli bryllupsplanlegger på heltid.... * Starte og drive eget fotoatelier...
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #7 Skrevet 7. juli 2004 Min store drøm om å bli astronaut og lande på Mars tviler jeg på vil bli gjennomført. :-?
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Jeg drømmer om å gi ut bok - enten ei novellesamling eller diktsamling, men det tviler jeg på vil skje... Dessuten drømmer jeg om å åpne en undertøysforretning her i by'n med størrelser utenom gjennmomsnittet og å revolusjonere alle kvinnene i by'n sitt forhold til bh-størrelsen sin... Not gonna happen... 8)
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #9 Skrevet 7. juli 2004 Dessuten drømmer jeg om å åpne en undertøysforretning her i by'n med størrelser utenom gjennmomsnittet Du har sikret deg en kunde allerede.
Gjest Jamila Skrevet 7. juli 2004 #11 Skrevet 7. juli 2004 Jeg har lyst til å starte en pikeskole i et bestemt (fattig og under-utviklet) land. Håper det kan bli noe mer med ideen en gang... Har også en drøm om å bli film produsent. Organisere mega multimillioner film-prosjekter.
Gjest 1111 Skrevet 7. juli 2004 #12 Skrevet 7. juli 2004 Jeg drømmer om å gi ut en bok, enten en kokebok eller en samling med mine tekster. Dessuten drømmer jeg om å flytte utenlands - men det tror jeg heller aldri kommer til å bli noe av..
Gjest baby-E Skrevet 7. juli 2004 #13 Skrevet 7. juli 2004 En av mine drømmer er å reise til et uland og hjelpe de som bor der. I hovedsak barn. Gjerne ha samlet inn penger på forhånd, slik at jeg kan bygge en skole, barnehjem, sykehus slik at de kan få en normal oppvekst som mulig. jeg også....men håper jeg kan hjelpe på andre måter, når jeg er ferdig med min utdannelse som sykepleier.
LilleBille Skrevet 7. juli 2004 #14 Skrevet 7. juli 2004 Jeg drømmer om å gi ut bok - enten ei novellesamling eller diktsamling' date=' men det tviler jeg på vil skje...[/quote'] .. og hvorfor ikke det da?.. du skriver jo så mange flotte som du har delt med oss her.. (saml dem.. og send dem inn) ... to om du har i min størrelse også... Jeg hadde egentlig ingen spesielle drømmer som liten.. (eller som større)... men jeg hadde skrekkelig lyst til å jobbe på rekepillefabrikk.. for det å pille reker syntes jeg var skrekkelig morsomt ... liker det jo forsåvidt ennå jeg ... men har valgt en noe annen karriereretning...
Gjest GreenSky Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 Også ville jeg starte eget detektivbyrå da jeg var liten. En annen drøm, er å få gitt ut en bok. Det er vel forsåvidt den mest realistiske drømmen, da jeg holder på å skrive... :-)
Gjest Jamila Skrevet 7. juli 2004 #16 Skrevet 7. juli 2004 Også ville jeg starte eget detektivbyrå da jeg var liten. Så utrolig kult! Frøken Detektiv! (eller dektektiv som jeg pleide å si...)
NIKI Skrevet 7. juli 2004 #17 Skrevet 7. juli 2004 Jeg ville bli jagerfly-pilot da jeg var lita....... :-? En drøm som forble en drøm.
Gjest MrsL Skrevet 7. juli 2004 #18 Skrevet 7. juli 2004 Jeg kunne fortsatt tenkt meg å bli journalist...noe som aldri blir..............og da ville jeg være sportsjournalist som fløy rundt og kommenterte alle store arrangement
Gjest Étoile Skrevet 7. juli 2004 #19 Skrevet 7. juli 2004 Jeg har så mange drømmer jeg, håper jeg får gjennomført noen av dem etterhvert. Drømmer bla om: * Å lære meg å seile ordentlig, sånn at jeg kan dra på en flereårig jordomseiling. * Bo i utlandet, flere steder jeg drømmer om egentlig, men New York har jeg alltid drømt om. Vil ikke bo der lenge, bare litt. For å ha prøvd det liksom. * Å jobbe med noe krativt. Drømte om å bli designer som liten, men det ser ikke særlig gjennomførbart ut... Drømmer også om å skrive bok etc. * Drømte også om å bli astronaut og kirurg som liten, men det har jeg lagt bak meg, selv om det kunne vært tøft med en tur til månen! osv, osv, osv.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #20 Skrevet 8. juli 2004 Si opp jobben og begynne å selge sexhjelpemidler på nett. Vet ikke hvordan jeg kommer igang.Kansje postordre før nett da. er så mettet i den jobben jeg har nå at jeg spyr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå