Pandore Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Har endelig fått tatt et par bilder av kjolen som jeg kjøpte i Romania... De er ikke noe særlig bra, men man får et visst inntrykk av hvordan kjolen og detaljene er. *Kjolen min* *Detaljene*
Gjest Xavia Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Hmm... det var svært vanskelig å få inntrykk av kjolen synes jeg!
Jandia Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Den virka fin ut... men det er sant, bildene som legges her på KG er utrolig små!!! Skikkelig vanskelig å se dem ordentlig. Irritert meg flere ganger over det... hehehe. Er det en strl.limit?? Jeg har aldri lagt ut bilder her nemlig...
Pandore Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2004 Det er begrensning på bildestørrelsen ja... Jeg skal prøve å få tatt nye med et digitalkamera. De som jeg tok nå er tatt med videokamera, derfor er kvaliteten så som så...
Gjest Xavia Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Størrelsen på bildet var en ting, men måten bildet var tatt på/kjolen var hengt opp på synes jeg gjorde det enda mer vanskelig.
Lullu Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Du får ta den på deg, be en venninne ta bilder, og legge ut her :-) Fikk desverre ikke noe inntrykk av den foreløpig. Men ble veldig nyskjerrig
Pandore Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2004 Hadde litt problemer med å få det rette lyset som dere ser, men bedre lykke neste gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå