Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som klarer å søke seg til gamle eksamensoppgaver eller lignende som inkluderer å lage en markedsplan for en valgt bedrift? Med SWOT analyser og analysering av situasjonen. Skulle gjerne lest noen tidligere oppgaver og eksempler på utarbeidet markedsplan med vurderinger for å forstå fagstoffet i skoleboken bedre. Takk for alle bidrag :-)

Anonymous poster hash: 5948f...a94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det BI? Det skal vel være lagt ut tidligere eksamensoppgaver i mrk ledelse på itslearning?

Skrevet

ingen skole, tar et par fag via nettet, er vel knyttet til BI, uio eller Mh tror jeg, litt ettersom hvilket fag, skulle derfor gjerne funnet noe på nett :-) som med matte, så lærer jeg best av å lese fasiten "baklengs". tenke og resoneré frem til hvordan det ble sånn og sånn.

Skrevet

ingen skole, tar et par fag via nettet, er vel knyttet til BI, uio eller Mh tror jeg, litt ettersom hvilket fag, skulle derfor gjerne funnet noe på nett :-) som med matte, så lærer jeg best av å lese fasiten "baklengs". tenke og resoneré frem til hvordan det ble sånn og sånn.

Google it ;)

Skrevet

Men for å være ordentlig til hjelp, kan du på bibliotekssiden til MH søke opp gamle BA-oppgaver. Der vil du finne flere markedsplaner. Noe mer omfattende enn det du skal skrive, men innholdet i planen er der for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...