AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hva synes dere om at når daten min reiser hjem til det stedet han kommer fra så bor han hos eksen pga en hund som er hennes men ble mest knyttet til han? Hun poster bilder av daten min og skriver godord om han på sin Facebook vegg også. Anonymous poster hash: dccc5...0f2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Ingen er bestevenn med eksen sin om man ikke håper å få h*n tilbake. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Ser ikke problemet, dersom dere ellers har et åpent og trygt forhold. Anonymous poster hash: c7e15...fff 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Ingen er bestevenn med eksen sin om man ikke håper å få h*n tilbake. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 I din verden, kanskje. Anonymous poster hash: caa6f...d05
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 I din verden, kanskje. Anonymous poster hash: caa6f...d05 Dvs. den voksne verden. Hva tenåringer å sånn holder på med aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 4
Raven Emerald Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Dvs. den voksne verden. Hva tenåringer å sånn holder på med aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 Jeg er bestevenner med eksen, vi har barn sammen. Er det akseptabelt, eller er det tenåringsfakter? 3
Nita Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Regner meg som godt voksen, kanskje til og med gammel i noen øyne og jeg er så absolutt god venn med min siste eks. Vi kjenner hverandre godt, har mange felles interesser, men passer ikke sammen som kjærester. Etter at det ble slutt orket jeg ikke snakke med ham, selv om det var jeg som dro, men som årene gikk savnet jeg veldig kompisdelen av forholdet vårt, og siden han stadig vekk prøvde å ta kontakt, fant jeg tiden moden til finne tilbake til vennskapet Vi har delt soverom, men ikke seng, selv om jeg ikke er mer naiv enn at jeg vet om jeg vil ha ham i senga, så får jeg ham med på det. Dette vil jeg dog ikke, fordi jeg da vet at vennskapet vil være over. Akkurat nå trenger jeg venner og ikke sengepartnere
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Akkurat nå trenger jeg venner og ikke sengepartnere Unnskyld meg, men da høres det ut som om du utnytter ham? Anonymous poster hash: c7e15...fff 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Jeg er bestevenner med eksen, vi har barn sammen. Er det akseptabelt, eller er det tenåringsfakter? Om du pleier forholdet som til en bestevenn, feks. ringes flere ganger i uka bare for å skravle, drøfter alle livets problemer og nye forhold, kaffedates, reiser på ferie sammen og fester sammen så tolker jeg det dithen at dere ikke er ferdig med hverandre ja. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 2
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Men slikt må man jo kjenne på selv, hva en føler en kan leve med og ikke. 1
Raven Emerald Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Om du pleier forholdet som til en bestevenn, feks. ringes flere ganger i uka bare for å skravle, drøfter alle livets problemer og nye forhold, kaffedates, reiser på ferie sammen og fester sammen så tolker jeg det dithen at dere ikke er ferdig med hverandre ja. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 Jeg oppfatter ham som min bestevenn, ikke min bestevenninne. Vi diskuterer ikke våre respektive forhold, sex, eller den typen ting, noe jeg ikke ville gjort med en kompis jeg ikke hadde hatt den fortiden med, heller. Mulig jeg hadde tenkt annerledes om jeg hadde vært single? Men jeg overnatter der (på sofaen, mind you) når jeg har samvær med våre fellesbarn, han kaller seg onkel til min yngste, i år skal vi feire jul sammen med ham, jeg og min samboer. Noe vi forsåvidt har gjort før, også. Vi diskuterer små og store problemer, og forhold på generelt grunnlag. Vi har et 13-14 år langt vennskap bak oss, og forhåpentligvis mange flere års vennskap foran oss. Plager meg ikke om dette gjør meg til en fjortis, altså. Men synes det er en veldig bastant uttalelse.
Nita Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Unnskyld meg, men da høres det ut som om du utnytter ham? Anonymous poster hash: c7e15...fff Utnytter ham på hvilken måte da? Jeg er da helt åpen på at vi er venner, og det var med det som mål han kontaktet meg igjen. Jeg henviste bare til det faktum at mange menn( og en del damer) kan ha sex med folk de ikke egentlig er interessert i et forhold med, spesielt under inntak av alkohol
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Jeg oppfatter ham som min bestevenn, ikke min bestevenninne. Vi diskuterer ikke våre respektive forhold, sex, eller den typen ting, noe jeg ikke ville gjort med en kompis jeg ikke hadde hatt den fortiden med, heller. Mulig jeg hadde tenkt annerledes om jeg hadde vært single? Men jeg overnatter der (på sofaen, mind you) når jeg har samvær med våre fellesbarn, han kaller seg onkel til min yngste, i år skal vi feire jul sammen med ham, jeg og min samboer. Noe vi forsåvidt har gjort før, også. Vi diskuterer små og store problemer, og forhold på generelt grunnlag. Vi har et 13-14 år langt vennskap bak oss, og forhåpentligvis mange flere års vennskap foran oss. Plager meg ikke om dette gjør meg til en fjortis, altså. Men synes det er en veldig bastant uttalelse. Da er dere ikke bestevenner, men venner. Venner er greit. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Hva synes dere om at når daten min reiser hjem til det stedet han kommer fra så bor han hos eksen pga en hund som er hennes men ble mest knyttet til han? Hun poster bilder av daten min og skriver godord om han på sin Facebook vegg også.Anonymous poster hash: dccc5...0f2 Dere har datet hvor lenge? Hadde overhodet ikke giddet det der hadde jeg vært deg. Du kan jo si til han du skal overnatte hos eksen din for hans hun er mest knyttet til deg. Tror ikke han ville godtatt det, så hvorfor skal du? Anonymous poster hash: 56fb5...5d6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Dvs. den voksne verden. Hva tenåringer å sånn holder på med aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 Var meg du svarte her. Jeg er ingen tenåring, nei. Om man skiltes som venner og kan fortsette å være det ser jeg ingen problemer med å holde kontakten. Anonymous poster hash: caa6f...d05 1
Raven Emerald Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Da er dere ikke bestevenner, men venner. Venner er greit. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 Vennskapet er det opp til oss å definere, ikke deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Vennskapet er det opp til oss å definere, ikke deg. Så da er dere ikke ferdig med hverandre da. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Var meg du svarte her. Jeg er ingen tenåring, nei. Om man skiltes som venner og kan fortsette å være det ser jeg ingen problemer med å holde kontakten. Anonymous poster hash: caa6f...d05 Forskjell på å være venner og på å være bestevenner. En bestevenn er den vennen som står deg nærmest. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3
Raven Emerald Skrevet 5. september 2014 #19 Skrevet 5. september 2014 Så da er dere ikke ferdig med hverandre da. Anonymous poster hash: 6c8ff...0e3 Ifølge deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå