Bsh95 Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hei! Jeg har blitt kjent med en fyr jeg har begynt å like veldig godt, vi har bare møttes en gang til nå, men skal møtes igjen om ikke lenge. Vi snakker veldig mye sammen på meldinger etc, så vi har god kontakt. Det dilemmaet mitt er, er at jeg fant nylig ut at han har kommentert en annen jentes bilde på facebook "those eyes" og hun svarte med to hjerter. Jeg har også funnet ut at han liker mange av bildene hennes både på Facebook og instagram, men han liker ingen av mine. Vi har et godt forhold og han sier ofte at han savner meg, og gleder seg til å se meg igjen. Så jeg syns det er vanskelig å vite om han mener dette, eller om han bare player meg? Og liker denne jenten som han kommenterer bildet til, bedre enn meg? Burde jeg konfrontere han med dette, og spørre han om det er noe mellom de, og få han til å være ærlig mot meg slik at jeg slipper å bekymre meg? Eller burde jeg la det ligge? Jeg har opplevd at gutter har satt meg til side pga andre jenter før, og jeg orker ikke å gå igjennom dette en gang til, derfor er jeg opptatt av å vite hva som er sannheten. Håper at noen der ute kan komme med gode svar og råd! Venter i spenning.
Gjest krokodillen Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 konfrontere han med hva egentli? du kjenner han knapt. i begynne å sutre om slike ting nå vil nok mest sannsynlig bare skremme han vekk
Berit Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 (endret) Nei, jeg hadde ikke nevnt noe om det. Dere har truffet hverandre en gang. Treff han litt flere ganger og se om ting utvikler seg hos dere begge. Blir forholdet mer seriøst fra begge sider hadde jeg reagert om han fortsatte å kommenterte på den måten på andre damer. Hvis jeg var betatt av han så tidlig hadde jeg nok blitt skuffet over å se at han flørtet med andre damer, men hadde jo ikke hatt noen grunn til å beskylde han for det. Utveksler dere kjærlighetserklæringer allerede nå? Da kan du jo evt hvis det passer seg sånn svare han på det med at du har fått inntrykk av at han flørter med flere. Du behøver ikke si noe mer før han da evt vil forsvare seg eller forklare....... (?) Endret 5. september 2014 av Berit
Frk. Lolly Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Er du sikker på at det ikke bare er et vennskap? Jeg og mine mannlige venner kan ofte skrive hjerter o.l på hverandres bilder. Det er ikke "jeg har så lyst på deg", men betyr rett og slett "glad i deg.", "forstår hva du gå igjennom" osv..
Bsh95 Skrevet 5. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2014 Takk for mange gode svar! Jeg er usikker på om det bare er vennskap mellom de to, men har ofte opplevd før at det fort kan oppstå noe mer, derfor vurderer jeg om jeg skal være kjapt ute med å spørre om det er noe mellom dem.. Jeg har heller ikke mulighet til å treffe han så ofte, fordi vi bor 3t unna hverandre, så ting kan jo skje på den tiden vi ikke får sett hverandre. Men jeg vurderer sterkt å vente og se hva som skjer mellom oss, og om det blir mer seriøst vil jeg utrykke det at jeg føler på meg at han kanskje flørter med flere, og høre om dette er sant. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Hei! Jeg har blitt kjent med en fyr jeg har begynt å like veldig godt, vi har bare møttes en gang til nå, men skal møtes igjen om ikke lenge. Vi snakker veldig mye sammen på meldinger etc, så vi har god kontakt. Det dilemmaet mitt er, er at jeg fant nylig ut at han har kommentert en annen jentes bilde på facebook "those eyes" og hun svarte med to hjerter. Jeg har også funnet ut at han liker mange av bildene hennes både på Facebook og instagram, men han liker ingen av mine. Vi har et godt forhold og han sier ofte at han savner meg, og gleder seg til å se meg igjen. Så jeg syns det er vanskelig å vite om han mener dette, eller om han bare player meg? Og liker denne jenten som han kommenterer bildet til, bedre enn meg? Burde jeg konfrontere han med dette, og spørre han om det er noe mellom de, og få han til å være ærlig mot meg slik at jeg slipper å bekymre meg? Eller burde jeg la det ligge? Jeg har opplevd at gutter har satt meg til side pga andre jenter før, og jeg orker ikke å gå igjennom dette en gang til, derfor er jeg opptatt av å vite hva som er sannheten. Håper at noen der ute kan komme med gode svar og råd! Venter i spenning. Hva er det du mener du skal konfrontere ham med sa du? Du har møtt ham en gang og har god kontakt. Så oppdager du at han faktisk har kommunikasjon med et annet menneske av samme kjønn som deg selv. Han har sagt noe som står i motsetning til det du ser han gjør? Hvis han ikke har gjort det så er konfrontasjon definitivt ikke veien å gå dersom du ikke vil skremme ham til skogs og fremstå som en kontrollerende bitch. Spør ham hvilket forhold han har til henne, men ikke anklag ham for noe. Tenk hvordan du selv ville reagert om du var i hans sko og han spurte deg om en kompis du hadde gitt kommentar til FB bilder av og fått respons.
MS.MR Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Hei! Jeg har blitt kjent med en fyr jeg har begynt å like veldig godt, vi har bare møttes en gang til nå, men skal møtes igjen om ikke lenge. Vi snakker veldig mye sammen på meldinger etc, så vi har god kontakt. Det dilemmaet mitt er, er at jeg fant nylig ut at han har kommentert en annen jentes bilde på facebook "those eyes" og hun svarte med to hjerter. Jeg har også funnet ut at han liker mange av bildene hennes både på Facebook og instagram, men han liker ingen av mine. Vi har et godt forhold og han sier ofte at han savner meg, og gleder seg til å se meg igjen. Så jeg syns det er vanskelig å vite om han mener dette, eller om han bare player meg? Og liker denne jenten som han kommenterer bildet til, bedre enn meg? Burde jeg konfrontere han med dette, og spørre han om det er noe mellom de, og få han til å være ærlig mot meg slik at jeg slipper å bekymre meg? Eller burde jeg la det ligge? Jeg har opplevd at gutter har satt meg til side pga andre jenter før, og jeg orker ikke å gå igjennom dette en gang til, derfor er jeg opptatt av å vite hva som er sannheten. Håper at noen der ute kan komme med gode svar og råd! Venter i spenning. Beklager at jeg klikka på liker på bildet av bestemora mi da... Og kommenterte det med ett hjerte.... :-(
Bsh95 Skrevet 5. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2014 Er nok et godt råd å la være å konfrontere han, blir kanskje i meste laget. Vil jo ikke ødelegge noe mellom oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå