Gå til innhold

hva skriver dere i ringene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig lite originalt, men hos oss står det din xx og så skal vi gravere inn bryllupsdatoen i neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har enkelt og greit

B :hjerte: B 28.05.04

Initialer på fornavn, hans bokstav først i min ring, og omvendt i hans. Veldig enkelt, og sier det meste uten for mange ord.

Vi er i hvertfall veldig fornøyd :hjerter:

Skrevet
Vi har dato + Det beste er godt nok

Hehe...."det beste er godt nok" ? Knallbra!! Dagens beste :)

---

Vi har kun bryllupsdato'n inngravert. Ja, det er inngravert i forlovelsesringene så det står da "forlovelsesdato'n + Din XXX (navnet)" og ved siden av bryllupsdato'n. Var liksom ikke plass til mer :)

Skrevet

Vi har hentet fra Emil i Lønneberget, for det var min kjæres favorittbarneTV :hjerte:

Så i våre står det "du og eg"+ navnet på den andre + datoen. De er så fine, gleder meg så til å bruke dem :P

Skrevet

I våre ringer (som er hos gullsmeden til oppussing nå, vi beholder forlovelsesringene som gifteringer) står det 1 KOR 13 (som en henvisning til Bibelens første korinterbrev) Forlovelsesdato Bryllupsdato.

Gjest Jamila
Skrevet

Vi har hentet et sitat fra bryllupstalene våre til hverandre. Ingen navn, ingen dato.

Gjest Poirot
Skrevet
Vi har hentet et sitat fra bryllupstalene våre til hverandre. Ingen navn' date=' ingen dato.[/quote']

Oj, spennende og originalt. Vil du si hva det står?

Skrevet
Vi har "Evig din-navnet. 07.08.2004"

morsomt at vi har endt opp med det samme da!! Kan ikke huske å ha hørt hva dere skal ha, så jeg hermer overhodet ikke etter deg!!!

Skrevet

Har "omnia vincit amor" + dato, betyr "kjærligheten overvinner alt" på latin...sukk!

Skrevet

vi har " din .... 31.04.01 - 17.07.04" første er datoen for forlovelsen, andre er bryllupsdagen...

Skrevet

vi gikk for det klassiske din xxx og så dato på forlovelse og bryllup

Gjest Poirot
Skrevet
Poirot: sendte deg en PM!

What can I say?

Det smeltet selv Poirots hardbarkede realisthjerte.

:hjerter:

Skrevet

I våre står det: Evig din navn + dato.

Skrevet
I våre ringer (som er hos gullsmeden til oppussing nå, vi beholder forlovelsesringene som gifteringer) står det 1 KOR 13 (som en henvisning til Bibelens første korinterbrev) Forlovelsesdato Bryllupsdato.

DEN likte jeg! *notere bak øret* Vi har inngått et kompromiss ifhd ringskikker, så vi skal ha nye ringer når vi gifter oss. Vi har bare "Din xxx.dato" nå.

Gjest Madley
Skrevet

Vi har bare dato inni ringene fordi vi har initialene våre på utsiden av ringene. De er skåret ut i hvitt gull.

Gjest Gjesta
Skrevet

I ringen min står det "Min Kverulant 29.02.04" Når vi gifter oss kommer vi til å gravere inn bryllupsdatoen etter forlovelsesdatoen.

Enkelt og greit.

K

Skrevet

Cajsa-mannen hadde allerede gravert ringen min da han fridde: "Jeg elsker deg! Din Cajsa-mann + forlovelsesdato"

Syntes det var veldig søtt, og ville gravere det i hans ring også, da han fikk den. (Men med mitt navn, selvfølgelig..) :P

Skrevet

i våre står det

love and passion A "evighetstegn" T 29.mai 2004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...