Jeanine Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Jeg bestilte ringene våre i dag, men vi hadde glemt å tenke på hva som skal stå inni dem.. noen som har forslag til hva som kan stå?
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Vet ikke enda. Har tenkt på det siden februar.....
Jandia Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 I våre står det ganske enkelt: "Din Jandia 31/7-04" og "Din Jandiamann 31/7-04" Ganske enkelt og greit. Men akkurat det vi ville ha. :enig_animasjon:
Jeanine Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2004 Vi vil ikke ha det vanlige navn og dato, men har tenkt litt på Din for alltid og dato. Passer det eller høres det rart ut?
Jandia Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Vi vil ikke ha det vanlige navn og dato, men har tenkt litt på Din for alltid og dato. Passer det eller høres det rart ut? Det passer da vel? dere må gjøre som dere føler for... er jo veldig søtt det da :-)
Diaz Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Vi giftet oss på Valentinesdag, så i våre står det: Din hjertenskjær .....
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Vi har evig din og datoen, det er jo nesten det samme. Vi glemte helt å tenke på det, så når vi endelig fant drømme ringene, ble vi så glad at vi kjøpte de med en gang... Når de spurte de hva vi ville ha inni, så tok vi liksom det første vi kom på.... :oops: Høres jo ikke romantisk ut, men vi er fortsatt fornøyd
Chiquita Skrevet 6. juli 2004 #9 Skrevet 6. juli 2004 Vi har: Din ... forlovelsesdato for alltid bryllupsdato
Lullu Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Vi har evighetstegnet (liggende 8-tall) + Evig Din [navn] 30.10.2004 Utenpå ringene har vi våre stjernetegn + våre initialer i tynn skrift. Veldig fornøyd
Arkana Skrevet 6. juli 2004 #11 Skrevet 6. juli 2004 Vi har "Din elskede [navn]" og når vi gifter oss skal vi gravere inn bryllupsdato. Synes det er enkelt og pent, har ikke sansen for sånne fancy inngraveringer, men synes samtidig bare navn og dato blir litt kjedelig.
Jeanine Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2004 Tusen takk for raske svar!! Det ser ut til at det blir evig din eller din for alltid og dato, enkelt og fint!!
April Skrevet 7. juli 2004 #13 Skrevet 7. juli 2004 Siden vi hadde "From this moment on" som et gjennomgangstema, valgte vi en strofe hver(som var hemmelig for den andre), jeg til hans ring og han til min. I min står det " All we need is just the two of us" og i hans står det "I will love you as long as I live"..
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #14 Skrevet 7. juli 2004 Vi hentet ringene våre i går, og inne i dem står det: Din for evig navn 7.8.04 Men vi fikk oss en god latter da vi hentet ringene. Jeg trodde først det sto Din Tor i ringen min, og jeg skal jo ikke gifte meg med noen Tor. Og da mannen så etter i sin ring, syntes han det sto Tor i hans også. Damen i gullsmedbutikken ble helt forstyrra og trodde at de hadde gjort en kjempefeil. Men så viste det seg altså at vi bare hadde sett feil. Det sto jo for med f. :-)
Frk. Lykkelig Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 Vi skrev ......(hans navn) er livet + bryllupsdato i min ring og motsatt i hans ring.
nessi Skrevet 7. juli 2004 #16 Skrevet 7. juli 2004 Vi har Din "navn" 01.02.03 fra vi forlovet oss. Vurderer om vi skal legge til evighetstegnet (liggende 8-tall) og 18.09.04 når vi gifter oss. Mulig vi bare setter inn datoen.
Loolaa Skrevet 7. juli 2004 #17 Skrevet 7. juli 2004 Vi hadde halvparten av et sitat i gifteringene (det kan stå for seg selv). Og på ettårs-bryllupsdagen skrev vi resten av sitatet i forlovelsesringene.
Jeanine Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #19 Skrevet 7. juli 2004 Siden vi hadde "From this moment on" som et gjennomgangstema' date=' valgte vi en strofe hver(som var hemmelig for den andre), jeg til hans ring og han til min. I min står det " All we need is just the two of us" og i hans står det "I will love you as long as I live"..[/quote'] Dette var utrolig fint!! Søren også at jeg ikke så det før nå, for da hadde jeg kanskje stjålet ideen din.. vi har den sangen i innbydelsene og en venninne av oss skal synge den under vielsen, den er jo så fin!! Men nå blir det Evig din og så navn og dato som blir gravert og det er jo også veldig fint da!! takker de som jeg "stjal" den ideen fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå