Gå til innhold

30-års presang - tips?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nurket

:D

Hjelp!! Jeg skal i 30 års lag på fredag til en venninne og jeg har ingen ide om hva jeg skal kjøpe! Er det noen som kan hjelpe meg. Jeg vil gjerne gi en presang som hun har som et minne resten av livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med et bilde, da? De har jo ofte mye fint om man tar sen tur til en "maleributikk"/rammebutikk....

Ellers finnes det noen fine bilder i porselen med ramme fra Porsgrunn (ca 10x15cm) med mange fine motiv....bla noen av Ferdinand Finne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av henne og deg sammen?

Kjøp et pent fotoalbum med pappsider (inni). Klipp og lim. Sett inn utklipp som hun kjenner igjen fra ting dere har gjort. Skriv noen små dikt, vers eller historier som kjennetegner vennskapet deres.

Siden kan du jo ta bilder i selskapet og sette inn i albumet hennes. Send henne gjerne litt "påfyll" når dere gjør noe sammen. Det gjøres enklest ved å kjøpe en pakke med kartongark som passer i albumet. Lag dem ferdig hjemme og sett inn i hennes album etterhvert.

Dette er garantert en gave som blir satt pris på, men krever at du har bilder og fantasi til å finne utklipp og vers som passer inn.

Ikke koster det mye heller. Kan fint suppleres av en flaske vin eller et gavekort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...