Gjest Nurket Skrevet 24. juni 2002 #1 Del Skrevet 24. juni 2002 :D Hjelp!! Jeg skal i 30 års lag på fredag til en venninne og jeg har ingen ide om hva jeg skal kjøpe! Er det noen som kan hjelpe meg. Jeg vil gjerne gi en presang som hun har som et minne resten av livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 24. juni 2002 #2 Del Skrevet 24. juni 2002 Hva med 30 flasker vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. juni 2002 #3 Del Skrevet 25. juni 2002 Mmmmm, pepperbøsse hvis hun er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 26. juni 2002 #4 Del Skrevet 26. juni 2002 Hva med et bilde, da? De har jo ofte mye fint om man tar sen tur til en "maleributikk"/rammebutikk.... Ellers finnes det noen fine bilder i porselen med ramme fra Porsgrunn (ca 10x15cm) med mange fine motiv....bla noen av Ferdinand Finne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. juni 2002 #5 Del Skrevet 26. juni 2002 Har du bilder av henne og deg sammen? Kjøp et pent fotoalbum med pappsider (inni). Klipp og lim. Sett inn utklipp som hun kjenner igjen fra ting dere har gjort. Skriv noen små dikt, vers eller historier som kjennetegner vennskapet deres. Siden kan du jo ta bilder i selskapet og sette inn i albumet hennes. Send henne gjerne litt "påfyll" når dere gjør noe sammen. Det gjøres enklest ved å kjøpe en pakke med kartongark som passer i albumet. Lag dem ferdig hjemme og sett inn i hennes album etterhvert. Dette er garantert en gave som blir satt pris på, men krever at du har bilder og fantasi til å finne utklipp og vers som passer inn. Ikke koster det mye heller. Kan fint suppleres av en flaske vin eller et gavekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå