SiMa Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Er det noen andre enn jeg som har giftet seg/skal gifte seg i en kjole som ikke er hvit? Uten å gjøre det superenkelt med bare forlovere til stede? Og hatt fullt "brudeutstyr" som slør, tiara/hårpynt og brudebukett? Har ikke tenkt så mye på dette før nå i ettertid, når jeg har sett på andre brudebilder i avisen, og alle har jo hvit kjole. (Helt ærlig synes jeg det blir kjedelig, likte min rød kjole mye bedre.) Hvis du som brud skulle valgt helt fritt, uten å tenke på tradisjoner eller hva andre måtte mene, hvordan ville da kjolen din sett ut?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Jeg vet mange ikke er enige, men LAM og JAR hadde sorte kjoler til LAMs brudepiker. Rålekkert! Jeg kunne tenkt meg å gifte meg i en enkel, sort kjole. Synes det er litt småfrekt, samtidig som symbolverdien med hvitt (jomfrudom) ikke gjelder i dag (i alle fall ikke for meg, høhø). Anonymous poster hash: 14c7e...158
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Jeg vurderte rød, men mamma overbeviste meg om hvit. Jeg angrer ikke Anonymous poster hash: fdfef...086
SiMa Skrevet 5. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2014 Jeg vet mange ikke er enige, men LAM og JAR hadde sorte kjoler til LAMs brudepiker. Rålekkert! Jeg kunne tenkt meg å gifte meg i en enkel, sort kjole. Synes det er litt småfrekt, samtidig som symbolverdien med hvitt (jomfrudom) ikke gjelder i dag (i alle fall ikke for meg, høhø). Anonymous poster hash: 14c7e...158 Hvem er LAM og JAR? Jeg vurderte rød, men mamma overbeviste meg om hvit. Jeg angrer ikke Anonymous poster hash: fdfef...086 Hva var det som gjorde at du vurderte rød kjole? Og hvilke argumenter/synspunkter kom din mor med som gjorde at du valgte hvit i stedet?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Hvem er LAM og JAR? Hva var det som gjorde at du vurderte rød kjole? Og hvilke argumenter/synspunkter kom din mor med som gjorde at du valgte hvit i stedet? Pleier å bruke rødt på klær. Har rød trenchcoat, rød vinterlue, røde høye støvletter osv. Men brukte røde sko, da. Anonymous poster hash: fdfef...086
Daria Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Jeg har vært i to relativt store kirkebryllup hvor bruden har hatt grønn kjole, riktignok uten slør, men forøvrig full brudestyling - det var veldig flott. Har også sett bilder av en brud i en usedvanlig lekker rød brudekjole.
melatonin Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Kjolen jeg skal ha er litt gylden/champagne farget, har alltid ville hatt hvit kjole, men jeg er veldig glad i hvitt bruker mye hvite gensere, og hvite kjoler på sommeren. Har sett brud i lysrosa kjole og det var så fint. Så lenge den passer brudens personlighet og utsråling blir det fint uansett nesten.
The Kitten Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Min svigersøster giftet seg i en kjole som var sølvgrå. Hun sa rett ut at hun ikke fant en hvit kjole hun likte. Jeg syns det var bra hun valgte noe hun likte, og ikke noe man "skal ha." 2
Gjest Ciegus Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Jeg gifter meg ikke i kjole, men skulle jeg gjort det kunne jeg tenkt meg en rød kjole, har alltid drømt om det (gifter meg i rød kofte da, som er veldig utradisjonelt, så drømmen er nesten oppfylt ) . En venninne giftet seg i lilla kjole. Den var veldig brudete ellers, men altså lilla. Rålekkert! 1
FrixyGirl Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 (endret) Jeg skal ha hvit kjole med svarte detaljer på. Skal supplere med svarte sko, smykker og kanskje hansker (men slike uten fingre(noe lignende de på bildet bare svart) også skal jeg har slør med svart kant om jeg finner (som på bildet)Men dropper tiara det er ikke meg. Endret 6. september 2014 av FrixyGirl
Birdo Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Jeg skal ha hvit kjole med svart mønster av noe slag Forloveren min skal ha svart eller svart og hvit kjole, blomsterpike og brudepikene skal ha svarte og hvite kjoler
Pingting Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 Jeg hadde kjole/antrekk i champagne, sjokoladebrunt, kremhvitt og noen detaljer i rustrødt og gull/bronse. Angrer så definitivt ikke 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå