AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hei. Jeg møtte en jente forrige helg på jobb (jobber som dørvakt) og hun etter at hun og venninnen hadde pekt, prata og fnist litt kom hun bort til meg og vi begynte å prate og hadde en god tone hele kvelden, det ente med at hun ventet til jeg var ferdig på jobb, jeg kjørte henne hjem og vi utvekslet telefonnummer. Vi har siden sendt flere meldinger hver dag om hverdagslige ting osv. Og har hverandre på facebook. Og som tittelen sier begynner jeg å føle meg litt betatt av henne, jeg syntes hun er pen, morsom og vi har mye til felles. det jeg er redd for nå er at jeg skal virke for pågående og at hun skal få panikk og bli uinteressert, men jeg tenker på henne alt for ofte til at jeg kun har kjent henne en uke og skvetter til hver gang det kommer lyd fra telefonen. Tips til hvordan jeg kan ta det videre? Aldri følt meg så usikker før...Anonymous poster hash: 79575...040
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Be henne med ut.. Anonymous poster hash: fae01...ab5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Har alt gjort det, hun sa ikke nei, men ikke ja heller.. ble et litt halvfleipete svar, men jeg vet at hun har hatt mye å gjøre denne uken, så jeg kommer selvsagt til å spørre igjen men så var det dette med timingen da..Anonymous poster hash: 79575...040
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Har alt gjort det, hun sa ikke nei, men ikke ja heller.. ble et litt halvfleipete svar, men jeg vet at hun har hatt mye å gjøre denne uken, så jeg kommer selvsagt til å spørre igjen men så var det dette med timingen da..Anonymous poster hash: 79575...040 Da venter du,en som vil treffe deg finner tid. Anonymous poster hash: fae01...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå