AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hei jeg har skjøndt at du kan en del om løping osv og at du løper mye... kunne jeg ha spurt deg om hvor mye du løper og hvor langt? Og hvor mye restitusjon du trenger? Jeg bare lurer siden jeg har skjøndt at du løper mye og hvpr mye som er OK å løpe... :-) Anonymous poster hash: a4640...132
Gjest Runforit Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Hei jeg har skjøndt at du kan en del om løping osv og at du løper mye... kunne jeg ha spurt deg om hvor mye du løper og hvor langt? Og hvor mye restitusjon du trenger? Jeg bare lurer siden jeg har skjøndt at du løper mye og hvpr mye som er OK å løpe... :-)Anonymous poster hash: a4640...132 Hei Idag jogger jeg 5-6 km hver dag og varierer med turer på 8-12 km i helgene. Jeg har den siste tiden fokusert på roligere joggeturer med mer fokus på motbakke og da trenger jeg sjeldent fri. Da fokuset lå på fart så trengte jeg 2 treningsfrie dager i uka(løp gjerne 8 km-1 mil hver gang med høy fart) Da jeg startet jogget jeg 3 ganger i uka 3 km med toppfart på 8 km/t så har brukt god tid på å komme dit jeg er for ikke få belastningsskader
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Hei Idag jogger jeg 5-6 km hver dag og varierer med turer på 8-12 km i helgene. Jeg har den siste tiden fokusert på roligere joggeturer med mer fokus på motbakke og da trenger jeg sjeldent fri. Da fokuset lå på fart så trengte jeg 2 treningsfrie dager i uka(løp gjerne 8 km-1 mil hver gang med høy fart) Da jeg startet jogget jeg 3 ganger i uka 3 km med toppfart på 8 km/t så har brukt god tid på å komme dit jeg er for ikke få belastningsskader Takk for at du tok deg tid til å svare Du skjønner, jeg holder på å trene til et løp på 15-16 km. Det er 27. september. For det meste i ulendt terreng. Jeg har jogga de to siste årene ca 3 ganger i uka og 5-6 km hver gang. Litt til og fra og pluss minus, men omkring der. De siste ukene har jeg løpt lenger, og de to-tre siste ukene har jeg økt til 10-12 km hver gang + at jeg har begynt å sykle en gang i uka à 90 min. Jeg er ganske gira og syns det er utrolig deilig å jogge 12 km av gangen, og jeg har så veldig lyst til å gjøre det bra på løpet som er om tre uker. Konkurrentene i konkurransen er ikke toppidrettsutøvere, og kanskje jeg har sjans til å komme blant de raskeste? Men jeg er veldig usikker på hvor mye jeg kan trene osv. hva jeg skal spise osv. Jeg spør og maser nå, du trenger selvfølgelig ikke å svare altså ;P Anonymous poster hash: a4640...132
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Eller hvis andre har noen gode tips til å booste løpeformen på 3 uker, med trening og mat, så gjerne kom med tips Løper som sagt turer på 10-12 km nå, og syns det er herlig Anonymous poster hash: a4640...132
Gjest Runforit Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Takk for at du tok deg tid til å svare :)Du skjønner, jeg holder på å trene til et løp på 15-16 km. Det er 27. september. For det meste i ulendt terreng.Jeg har jogga de to siste årene ca 3 ganger i uka og 5-6 km hver gang. Litt til og fra og pluss minus, men omkring der. De siste ukene har jeg løpt lenger, og de to-tre siste ukene har jeg økt til 10-12 km hver gang + at jeg har begynt å sykle en gang i uka à 90 min. Jeg er ganske gira og syns det er utrolig deilig å jogge 12 km av gangen, og jeg har så veldig lyst til å gjøre det bra på løpet som er om tre uker. Konkurrentene i konkurransen er ikke toppidrettsutøvere, og kanskje jeg har sjans til å komme blant de raskeste? Men jeg er veldig usikker på hvor mye jeg kan trene osv. hva jeg skal spise osv.Jeg spør og maser nå, du trenger selvfølgelig ikke å svare altså ;P Anonymous poster hash: a4640...132 Her er noen gode programmer for halvmaraton trening http://www.runnersworld.no/artikler/treningsprogram-halvmaraton.htm
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Tusen takk, her var det mye bra lesing! :D Leste et sted at karbolagrene er omtrent etter en times løping... har du tips for hva man kan gjøre etter den timen? Har en liten lomme på buksa, kanskje jeg kan ta noe sukker eller noe i den? Nå tror jeg at jeg spør forferdelig dumt, men det få bare være Og takk igjen, du trenger ikke svare, er allerede svært takknemlig for tipsene dine Anonymous poster hash: a4640...132
Gjest Runforit Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Tusen takk, her var det mye bra lesing! :DLeste et sted at karbolagrene er omtrent etter en times løping... har du tips for hva man kan gjøre etter den timen? Har en liten lomme på buksa, kanskje jeg kan ta noe sukker eller noe i den? Nå tror jeg at jeg spør forferdelig dumt, men det få bare være Og takk igjen, du trenger ikke svare, er allerede svært takknemlig for tipsene dine Anonymous poster hash: a4640...132 Hva med en nøttebar med honning? Rask energi i honningen, men godt med fett i nøttene. Da får du opp energinivåene samtidig som du får i deg godt med næring Masse gode nøttebarer på helsekosten
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Hva med en nøttebar med honning? Rask energi i honningen, men godt med fett i nøttene. Da får du opp energinivåene samtidig som du får i deg godt med næring Masse gode nøttebarer på helsekosten åååh, takk! perfekt, det har jeg plass i den lille lomma :D Dritt, leser at man skal trappe ned løpinga de siste tre ukene før konkurranser... jeg har jo ikke rukket å jogge veldig mange distanser over 6-7 km, bare ekstra mye de siste ukene, og jeg har kommet så godt i gang med 12-13 kilometers turene mine... Tror jeg tar en sånn tur til i morgen, og kanskje en til uka, før jeg får prøve å ta det litt roligere Også jeg som trodde at man måtte ta ekstra i de siste ukene før konkurranser... hvor kjøper man sånn nøttebar? Anonymous poster hash: a4640...132
Gjest Runforit Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 åååh, takk! perfekt, det har jeg plass i den lille lomma :DDritt, leser at man skal trappe ned løpinga de siste tre ukene før konkurranser... jeg har jo ikke rukket å jogge veldig mange distanser over 6-7 km, bare ekstra mye de siste ukene, og jeg har kommet så godt i gang med 12-13 kilometers turene mine... Tror jeg tar en sånn tur til i morgen, og kanskje en til uka, før jeg får prøve å ta det litt roligere Også jeg som trodde at man måtte ta ekstra i de siste ukene før konkurranser...hvor kjøper man sånn nøttebar? Anonymous poster hash: a4640...132 De fleste helsekostbutikkene har et godt utvalg. Om du er i Oslo har Røtter masse digg
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Takk for tips, da finner jeg det :D Tusen takk for alle tips Anonymous poster hash: a4640...132
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Er det veldig interessant for deg å vite andres høyde, vekt, alder og kaloriinntak, runforit?:)Anonymous poster hash: d8275...dd5 2
Gjest Runforit Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Er det veldig interessant for deg å vite andres høyde, vekt, alder og kaloriinntak, runforit?:)Anonymous poster hash: d8275...dd5 Ja. Uten å vite det har ikke livet noe mening. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå