Gå til innhold

Syns ingen liker rødtopper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig kjedelig å ha rødt hår og fregner. Jeg hater det. Og det er vanskelig å fikse meg sånn at jeg ser annerledes ut. Det ser så dumt ut når jeg sminker vekk fregnene, men fortsatt er prikkete rundt omkring på kroppen. Jeg kan jo ikke sminke vekk alt! Og håret er håpløst å farge. Farger jeg det mørkt blir det altfor dramatisk i forhold til den lyse huden min. Prøver jeg å farge det blondt får jeg en lys gulrot-farge. Lite pent.

Standard hos gutter er at de liker enten blondiner eller brunetter. Jeg har aldri hørt noen si at de liker rødtopper... Det føles bare så håpløst å ikke bli likt av noen! Dagens sutring :P

Anonymous poster hash: 12892...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tullball! Er rødhåret selv og har aldri opplevd annet enn positiv oppmerksomhet. Gutta liker redheads, vi har rykte på oss for å være ville i senga ;)

Ikke smink vekk fregnene eller farg håret, er du klar over hvor unik du er? Kun en bitteliten prosentdel har rødt hår og lys hud med fregner i verden. Vær stolt :)

• Liker 10
Skrevet

Ville i senga er da strengt tatt ikke særlig positivt hvis du havner sammen med en som er asexuell. Anonymous poster hash: 9c41b...ccf

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk jenter med rødt hår er sexy.

Men gutter med rødt hår synes jeg bare er stygt.

• Liker 1
Skrevet

Syntes alle liker rødhårede jeg. Og jeg fikk definitivt mer oppmerksomhet da jeg farget håret rødere.

Anonymous poster hash: 428ca...6ae
Skrevet

Ville i senga er da strengt tatt ikke særlig positivt hvis du havner sammen med en som er asexuell.

Anonymous poster hash: 9c41b...ccf

Hvem vil vel være sammen med en aseksuell?

Anonymous poster hash: d90ae...0de

• Liker 4
Gjest chisandra
Skrevet

Har alltid trodd at rødhårede var særs attraktive, jeg?

Skrevet

Hvem vil vel være sammen med en aseksuell?

øøøeh, det kan jo tenkes at man faller for personligheten og utseende til en person. hva hvis det er kjærlighet ved første blikk og sterk kjemi- du bare hivern bort fordi h*n er asexsuell? for en verden.

Anonymous poster hash: 9e832...096

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva var egentlig problemet?

Ok, nå er mitt mer mørk kobberrødt og er kombinert med nøttebrune øyne og hud med gulgylden undertone, men det lager ingen problemer for meg

Skrevet

Jeg som rødtopp får ikke noe oppmerksomhet fra gutta. Bortsett fra hvis jeg er på byen da, men gutta går jo etter alt når de er fulle nok, så den teller ikke. Jeg har liksom inntrykk av at folk flest liker brunetter og blondiner mye bedre enn rødtopper. Tre av eksene mine har sagt "åh, jeg visste ikke at jeg likte rødtopper før jeg møtte deg jeg!", så virker jo som det ikke er så populært blant menn.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg som rødtopp får ikke noe oppmerksomhet fra gutta. Bortsett fra hvis jeg er på byen da, men gutta går jo etter alt når de er fulle nok, så den teller ikke. Jeg har liksom inntrykk av at folk flest liker brunetter og blondiner mye bedre enn rødtopper. Tre av eksene mine har sagt "åh, jeg visste ikke at jeg likte rødtopper før jeg møtte deg jeg!", så virker jo som det ikke er så populært blant menn.

Den kunne du like gjerne fått høre om du hadde vært blond eller burnhåret eller sorthåret også.

Og siden du nevner 3 ex'er så vil jeg vel påstå at påstanden om "ikke så populært blant menn" er litt tvilsom ;)

Den som i stupfylla går etter hårfarve som sorteringskriterium for interesse er per definisjon 'døddrukken' og kan fryktelig fort bli lurt av en helbleket, brunfarvet eller rødfarvet 'fake' der og da.

Skrevet

Kjenner mange rødhårete menn som ser bra ut.

• Liker 7
Gjest Haaploes
Skrevet

Tullball! Er rødhåret selv og har aldri opplevd annet enn positiv oppmerksomhet. Gutta liker redheads, vi har rykte på oss for å være ville i senga ;)

Ikke smink vekk fregnene eller farg håret, er du klar over hvor unik du er? Kun en bitteliten prosentdel har rødt hår og lys hud med fregner i verden. Vær stolt :)

Amen.

Skrevet

Joa, er vel bare en liten promille av verdens befolkning som har blå øyne og rødt hår, så jeg er kanskje unik. Men har fortsatt inntrykk av at gutta ikke vil ha det unike. De vil ha den samme type dame som kompisen har, bare litt en litt bedre versjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes mange jenter med rødt hår er kjempepene jeg. Men om man oppfattes som pen eller ikke har vel hvertfall lite med hårfarge å gjøre. Personlig synes jeg gutter med rødt hår og gjerne fregner er deilig ;)

Skrevet

Har rødt hår og fregner og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått kommentert hvor nydelig hårfarge (og hud) jeg har. Både av menn og damefrisører.

Spill på lag med fargene og fregnene dine. Ikke skjul dem, men fremhev dem.

Anonymous poster hash: 42347...ec3
  • Liker 5
Skrevet

^

Er mye sannhet i det som blir skrevet i #16.

Jeg er ung mann, da. Jeg har aldri hatt noe problem på damefronten når det kommer til hårfarge. Tillater meg selv å sitere Tyrion Lannister. "Wear it like armor, and it can never be used to hurt you."

Selvironi kommer du veldig langt med. Om noen prøver å gjøre narr av hårfargen min spiller jeg med og ler like mye, om ikke høyere. Håningen forsvant etter barneskolen men det er fremdeles noen som greier å lire av seg "har du rødt hår på tissen heheheheheh" i en alder av 24 år.

Anonymous poster hash: be5dc...b4e
  • Liker 4
Skrevet

Det er så utrolig kjedelig å ha rødt hår og fregner. Jeg hater det. Og det er vanskelig å fikse meg sånn at jeg ser annerledes ut. Det ser så dumt ut når jeg sminker vekk fregnene, men fortsatt er prikkete rundt omkring på kroppen. Jeg kan jo ikke sminke vekk alt! Og håret er håpløst å farge. Farger jeg det mørkt blir det altfor dramatisk i forhold til den lyse huden min. Prøver jeg å farge det blondt får jeg en lys gulrot-farge. Lite pent.

Standard hos gutter er at de liker enten blondiner eller brunetter. Jeg har aldri hørt noen si at de liker rødtopper... Det føles bare så håpløst å ikke bli likt av noen! Dagens sutring :P

Og du striper ikke håret blondt isåfall, fordi? Eventuelt farger det i en brun "karamellfarge". Jeg har lys orange hår, men fungerer helt fint å stripe det med masse lyse striper. Nå ser det helt blondt ut. Naturlig blondt, ikke sånne blekningsfarge, men heller honningfarge.

Forstår ikke problemet ditt angående sminke heller. Jeg bruker en lys foundation i ansiktet, som dekker rødhet og utpregede fregner. På resten av kroppen har jeg på meg bukse og genser.....Vet ikke med deg? :P

Synes det er stygt av deg å opprette en tråd med at "ingen liker rødhårete". Takk for den liksom. Har nå hatt kjæreste i mange år jeg, samt venninner, så det går vel mer på personlighet enn hårfarge.

Uansett, poenget mitt var at jo; Det går fint an å farge hår og sminke seg dersom man ikke trives som rødlig.

Anonymous poster hash: ae713...dff

Skrevet

Jeg tenner mest på rødhårede. Hvis jeg må "velge" en hårfarge. Men nå er det jo sånn at det er flere ting som skal klaffe enn bare det. Og hårfarge er vel noe av de som kommer litt lenger ned på lista av kriterier.

Fine pupper trumfer hårfarge for å si det sånn :)

Skrevet (endret)

Fint at du ikke skal bli i lag med dem da uansett. Jeg pleier stort sett å mislike sterkt de som sier slikt (altså nr 2). Ikke 1.

Endret av EnFyr
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...