AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Er det noen her som har erfaring med denne øye gelen, hva synes du om den? Trenger en øyekrem som gir mye fukt. Gir denne rikelig med fuktighet? Anonymous poster hash: 381bc...9af
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Jeg syns den mer mer kjølende og for å motvirke hevelser under øynene, de har også Ultimate Lift Eye Gel i krukke, som er til bruk om natten, den bruker jeg for å motvirke hovne øyne, men hvis jeg trenger fukt går jeg for en annen øyekrem. Vil derfor ikke tro at selve roll-on gir mye fukt, når jeg ikke syns gel`en til nattbruk gir mye fukt. Men den er utrolig god, til det formålet den er beregnet. Og godt mulig den gir deg nok fukt. Selv foretrekker jeg å bruke gel`en om natten mot hevelser m.m, da den er utrolig god, kjøler ned øyepartiet, mens jeg bruker en krem beregnet på fukt på dagtid. Anonymous poster hash: e6b1d...9b4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Jeg syns den mer mer kjølende og for å motvirke hevelser under øynene, de har også Ultimate Lift Eye Gel i krukke, som er til bruk om natten, den bruker jeg for å motvirke hovne øyne, men hvis jeg trenger fukt går jeg for en annen øyekrem. Vil derfor ikke tro at selve roll-on gir mye fukt, når jeg ikke syns gel`en til nattbruk gir mye fukt. Men den er utrolig god, til det formålet den er beregnet. Og godt mulig den gir deg nok fukt. Selv foretrekker jeg å bruke gel`en om natten mot hevelser m.m, da den er utrolig god, kjøler ned øyepartiet, mens jeg bruker en krem beregnet på fukt på dagtid. Anonymous poster hash: e6b1d...9b4 Hvilken øyekrem bruker du for fuktighet? Burde kanskje nevnt i innlegget at jeg gjerne tar i mot tips på gode øyekremer som gir rikelig med fukt Anonymous poster hash: 381bc...9af
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Hvilken øyekrem bruker du for fuktighet? Burde kanskje nevnt i innlegget at jeg gjerne tar i mot tips på gode øyekremer som gir rikelig med fukt Anonymous poster hash: 381bc...9af Per nå bruker jeg Emergin C Protocell Eye cream, den er utrolig god på fukt, og mine sensitive øyne har ikke reagert negativt på den i det hele tatt. Jeg bruker kontaktlinser, samt har allergi, så øyekrem for meg kan være ganske tricky. Dette er hvertfall den jeg frem til nå har testet som gir best med fukt. Den har også anti age i seg, så er du veldig ung ville jeg kanskje sett meg om etter en annen, men er du over 25 år burde det være greit. Matis har også flere gode øyekremer, men de gir ikke like godt med fukt syns jeg. Og Ole Henriksen sin Fresh start eye cream og Total truth eye cream er også veldig gode. Anonymous poster hash: e6b1d...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå