Gå til innhold

Strikke mariusgenser - hjelp til fargevalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rødt hår og tviler veldig på fargekombinasjoner. Har ikke lyst på de tradisjonelle fargene. Har tenkt på grå bunnfarge, hvitt mønster og rosa i halsen, men er redd det ikke matcher til hårpryden :/

Hjelp mottas med STOR takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de tre fargene kan kombineres fint sammen. Spørs hvilke fargenyanser du går for.

Illustrasjon:

630479627_418.jpg

Skrevet

Meld deg inn på Ravelry og sjekk ut gensrene til som andre har strikket som inspirasjon, eller let opp fargekomboer på pinterest!

Anonymous poster hash: bf26e...4ee
Skrevet

Jeg har samme hårfarge som deg, og strikket meg en i fjor med lys grå bakgrunn, hvitt mønster og mørk grå hals. Syns det ble fint, men kanskje litt lite farge. Lurer på å strikke meg en tofarget marius i år, med hvitt mønster og mellomblå bakgrunn :)

Jeg syns fargene dine høres fine ut! :)

Skrevet

Har rødt hår og tviler veldig på fargekombinasjoner. Har ikke lyst på de tradisjonelle fargene. Har tenkt på grå bunnfarge, hvitt mønster og rosa i halsen, men er redd det ikke matcher til hårpryden :/

Hjelp mottas med STOR takk :)

Kan du poste fargeeksempel på hårfargen din?

Anonymous poster hash: 16e59...46b

Skrevet

Jeg syns de tre fargene kan kombineres fint sammen. Spørs hvilke fargenyanser du går for.

Illustrasjon:

630479627_418.jpg

Jeg ser for meg at rødt hår blir flott sammen med denne fargekombinasjonen :)

Skrevet

Mørk petroleumsgrønn og mørk lilla synes jeg i alle fall er fine farger til rødhårede. Om de fornuftig lar seg kombinere i en genser detimot, skal jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

Strikker mariusgenser til meg selv nå, og fargevalgene ble mellomgrå, naturhvit og lyngrosa :)

Skrevet

Strikker mariusgenser til meg selv nå, og fargevalgene ble mellomgrå, naturhvit og lyngrosa :)

Høres nydelig ut :) Hvilken hårfarge har du?

Skrevet

Høres nydelig ut :) Hvilken hårfarge har du?

Ja håper det blir bra! :)

Er naturlig rød. Mellomblond rød ish! :fnise:

Skrevet

Ja håper det blir bra! :)

Er naturlig rød. Mellomblond rød ish! :fnise:

Jeg er sikker på at det blir vakkert :)

Skrevet

Rødt hår. Har mariusgenser i sjokoladebrun, kremhvit/beige og petroleum. Veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: 08cec...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...