Gå til innhold

Voksne mannen pusser ikke tennene.. herregud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære i 2 år, flyttet ikke offisielt sammen først før en måned siden nå.

Problemet her er at han pusser ikke tennene før han legger seg! Klart, han gjør det ofte NÅ som jeg har mast på han om det hver gang jeg merker han ikke har gjort det.

Tenker bare på hvor sløv han har vært med det når han bare har vært hjemme hos segselv alene da.. Æsj!

Glemmer ikke den dagen da jeg var på besøk hos han og jeg sa ifra at han hadde noe mellom tennene, tenkte sikkert det var noe fra middag, men neida, hadde ikke pusset tennene på 2 dager han! "ops!". Jeg holdt på å brakk meg....

Og nå iløpet av måneden han sover her hver natt nå, så sluntrer han gjerne unna å pusse tennene, og jeg må spørre han noen ganger: har du pusset tennene? Så kan han bare smile til meg og gå unna, sånn.. "nah!", og han nøler med å gå å gjøre det også når jeg ber han om å gå å gjøre det da..

Det skal jo ikke være nødvendig å mase på typen sin på 30 om at han må pusse tennene vel!!!!! Oppfører seg jo som en liten guttunge!

Må bare legge til at ELLERS, så er han en fantastisk god mann! Faktisk ikke noe spesielt rart med han heller, dette er bare... åhh, jeg forstår ikke!

Anonymous poster hash: 778cf...fca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj,så ekkelt. Skjønner at du reagerer. Broren min er likedan, pusser tennene en gang i uka, kanskje to. Det er kvalmt!

• Liker 3
Skrevet

Æsj. Hadde ikke klint med den munnen!

• Liker 8
Skrevet

Æsj, så ekkelt !

- men i følge min venninne som er tannlege så er dette vanligere enn vi tror :-O

• Liker 2
Skrevet

Æsj, så ekkelt !

- men i følge min venninne som er tannlege så er dette vanligere enn vi tror :-O

Hva? Sånn generelt eller blant menn?

Skrevet

Huff... Ekkelt. Sikkert vanligere enn man tror, men likevel ikke greit. Syns ikke han det er ubehagelig med "fløyel" på tennene?

Skrevet

Huff... Ekkelt. Sikkert vanligere enn man tror, men likevel ikke greit. Syns ikke han det er ubehagelig med "fløyel" på tennene?

Man skulle tro det? Jeg må pusse tennene bare etter et glass cola, klarer ikke det lille, ekle laget på tennene :fnise: Må jeg spørre han om!

Skrevet

Folk er noen skitne jævler. Noe som slår meg hver gang jeg flyr er hvordan Ingen menn vasker hendene etter at de komme ut fra toalettet. Der står jeg og skrubber hendene mens de raskt skyller fingertuppene, retter på sveisen, rister litt på hendene og går.

• Liker 3
Skrevet

Man skulle tro det? Jeg må pusse tennene bare etter et glass cola, klarer ikke det lille, ekle laget på tennene :fnise: Må jeg spørre han om!

Litt på siden av temaet, men det er ikke lurt å pusse tennene før det har gått en halvtime etter å ha inntatt brus og andre syreholdige drikker. Emaljen er myk og det er større sjanse for syreskade dersom man pusser for tidlig. Klarte ikke la være å si det selv om det ikke var temaet i denne tråden.

• Liker 13
Skrevet

Så overfladiske dere er!

Hvis han vil ha råtne tenner så må jenter respektere det!

(Inspirert av jenter som ikke barberer kroppshår, er overvektige osv.)

Anonymous poster hash: ba655...620

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville rett og slett bare sagt fra i klartekst at det er fryktelig ekkelt, uhygienisk og jækla dyrt med de fremtidige tannlegeregningene, så enten skjerper han seg umiddelbart eller så kommer du til å be alle i omgangskretsen hans uttale seg om uvanen hans.

Anonymous poster hash: 9dc07...ff8

Skrevet

Jeg ville rett og slett bare sagt fra i klartekst at det er fryktelig ekkelt, uhygienisk og jækla dyrt med de fremtidige tannlegeregningene, så enten skjerper han seg umiddelbart eller så kommer du til å be alle i omgangskretsen hans uttale seg om uvanen hans. Anonymous poster hash: 9dc07...ff8

Skal huske dette hvis dama begynner å bli smålubben.

• Liker 2
Skrevet

Skal huske dette hvis dama begynner å bli smålubben.

Ja, smålubne folk pleier jo å lukte/smake stygt og ha dårlig tannhelse........

Anonymous poster hash: 9dc07...ff8

• Liker 1
Skrevet

Folk er noen skitne jævler. Noe som slår meg hver gang jeg flyr er hvordan Ingen menn vasker hendene etter at de komme ut fra toalettet. Der står jeg og skrubber hendene mens de raskt skyller fingertuppene, retter på sveisen, rister litt på hendene og går.

Sånn sett så er offentlige kvinnetoaletter mye mer grisete enn mannetoaletter. De som vasker disse toalettene er helt oppgitt over kvinners gris.

Men hendene er nok renere, kanskje!

Anonymous poster hash: 8f22e...837

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så overfladiske dere er!

Hvis han vil ha råtne tenner så må jenter respektere det!

(Inspirert av jenter som ikke barberer kroppshår, er overvektige osv.)

Selvsagt må de respektere det. Men da må gutta også respektere at damer ikke vasker musa før fyrene skal gå ned på dem.

Det å ikke pusse tennene kan ikke sammenlignes med å være overvektig, eller å ikke fjerne kroppshår, da hverken kroppshår eller overvekt er uhygienisk.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Han hadde ikke kommet inn her for å si det slik.

Tanken på å kysse noen som ikke har pusset tenner de siste 2 døgnene gjør meg kvalm.

Og med det samme vi er i gang, tilsvarende gjelder altså andre nærkontakt aktivteter med noen som ikke har sett såpe og vann siden sist Ålesund brant.

Skrevet

Uff.. Jeg forstår ikke hva som er så vanskelig med å holde normale, hygieniske vaner?

Jeg klarer ikke å bare gå rett ut etter å ha vært på do, da føler jeg meg bare skitten hele tiden, og jeg klarer ikke å legge meg uten å pusse tennene, da mangler det noe og jeg får aldri sovet :fnise:

Så jeg forstår ikke hvordan folk klarer det der i det hele tatt, og fungere "normalt" i hverdagen.

Og! Hadde ikke jeg pusset tennene, så hadde jeg aldri kysset en annen person! Ville ikke smilt heller. :P

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

du skal aldri pusse tennene RETT etter inntak av mat og drikke. og i hvert fall ikke om det inneholder mye syre. som brus

Skrevet

du skal aldri pusse tennene RETT etter inntak av mat og drikke. og i hvert fall ikke om det inneholder mye syre. som brus

Jeg sa jo ikke jeg gjorde det rett etter.. Sa bare at jeg ikke klarer å gå med det laget på tennene. :)

Skrevet

Pusser han dem ikke om morgenen heller? Uff tenk å gå rundt med den mårrasånden hele dagen, skjønner godt du reagerer TS! Jeg jobbet i en kort periode med en gutt på min egen alder (27) han kom på jobb uten å ha pussa tenner, det luktet dårlig ånde lang veg, svette og han snuset så at det rant snus ned siden av kaffekoppen hans.. Ufyselig! Og ofte på offentlige toaletter kommer jentene ut av dobåsene, retter på svisen, litt på maskaraen, leppestift OG SÅ vaske hender!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...