AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Hei, nå har det seg slik at jeg har rotet meg bort i noe helt for jævlig. Jeg har innledet et forhold til en gift mann. Jeg er selv 20 år, og han er i begynnelsen av førtiårene, noe som i og for seg er en enorm aldersforskjell, og i tillegg er han altså gift. Vi har hatt sex ved et par anledninger, og jeg har aldri hatt så bra sex før. Vi møttes via jobb, og det var jeg som prøvde meg på han. Ikke visste jeg at han var gift. Men etter et par telefonsamtaler og meldinger forsto jeg at han var gift, men at forholdet dem i mellom var kaldt. Dette er ikke grunn nok til å fortsette, men han er veldig attraktiv, og jeg er kanskje det som kalles ung og dum. Hans eldste sønn er på min alder, og han og kona har vært sammen siden de var ung. Jeg forstår at han kjeder seg, går gjennom en eller annen form for midtlivskrise eller rett og slett bare vil ha bekreftelse på at han enda er ettertraktet. Men jeg klarer altså ikke å holde meg unna. Jeg er ganske kynisk som tenker at det er tross alt ikke jeg som har lovet troskap til noen, men han. Det er tross alt ikke jeg som har en kone hjemme. Er det noen som har vært borti en lignende situasjon som kan gi meg tips? Jeg aner virkelig ikke hva jeg har rotet meg opp i, alt jeg vet er at jeg ikke har tenkt å gi slipp på ham med det første. Anonymous poster hash: d5a64...45b
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Sett deg i kona sitt sted og tenk om dette var noe du hadde satt pris på hvis du var gift med han. Du slipper ikke unna karma, så jeg ville gjort det slutt ganske brennkvikt. 11
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Sett deg i kona sitt sted og tenk om dette var noe du hadde satt pris på hvis du var gift med han. Du slipper ikke unna karma, så jeg ville gjort det slutt ganske brennkvikt. Det er det jeg også tenker, hun fortjener det virkelig ikke og jeg fortjener bedre enn en som en gift. Er bare så enormt tiltrukket av han, og vil egentlig ikke gi slipp. Jeg vet hva som er rett og hva som burde gjøres, det er bare vanskelig å gjennomføre det. Anonymous poster hash: d5a64...45b
michelledahl Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 (endret) :-p Endret 5. september 2014 av michelledahl
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Det er det jeg også tenker, hun fortjener det virkelig ikke og jeg fortjener bedre enn en som en gift. Er bare så enormt tiltrukket av han, og vil egentlig ikke gi slipp. Jeg vet hva som er rett og hva som burde gjøres, det er bare vanskelig å gjennomføre det. Anonymous poster hash: d5a64...45b Du kan bruke viljestyrken din. Bestem deg, gjør det slutt, og ikke tenk mer på det. Just do it, og vær stolt over at du klarte å gjøre det rette. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Skam deg. Nei, det har jeg ingen grunn til å gjøre. Det er han som er gift, ikke jeg. Det er umoralsk og galt av meg, men det er ikke jeg som er den store synderen her, heldigvis. Det er ham. Anonymous poster hash: d5a64...45b 8
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Du bør skamme deg litt du også, for du har sex med en gift mann vel vitende om at han har kone og barn som du er med på å hjelpe han å være utro mot. Du er faktisk med på å ødelegge noe i den familien. 12
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Du kan bruke viljestyrken din. Bestem deg, gjør det slutt, og ikke tenk mer på det. Just do it, og vær stolt over at du klarte å gjøre det rette. Har nå sendt han melding om at vi må avslutte alt. Håper bare ikke jeg treffer han på jobb, for da vet jeg ikke om jeg klarer å være like bestemt. Anonymous poster hash: d5a64...45b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Og her raser det inn innlegg om at TS bør skamme seg over å ligge med en gift mann av hensyn til kona, ja. For det er ikke sånn at mannen har ansvar for sin egen seksualitet, og ansvar for sitt eget ekteskap, kanskje? Er han en viljeløs tulling prisgitt at hver kvinne han møter ikke ligger med han for å holde seg tro til kona? Jeg er enig i at det TS gjør er moralsk dårlig, det å med viten og vilje bidra til noe som sårer et annet menneske, men det er så typisk at det alltid er elskerinnen som er heksa, som er den som skal slaktes for en manns utroskap. Anonymous poster hash: f92f5...631 16
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Og her raser det inn innlegg om at TS bør skamme seg over å ligge med en gift mann av hensyn til kona, ja. For det er ikke sånn at mannen har ansvar for sin egen seksualitet, og ansvar for sitt eget ekteskap, kanskje? Er han en viljeløs tulling prisgitt at hver kvinne han møter ikke ligger med han for å holde seg tro til kona? Jeg er enig i at det TS gjør er moralsk dårlig, det å med viten og vilje bidra til noe som sårer et annet menneske, men det er så typisk at det alltid er elskerinnen som er heksa, som er den som skal slaktes for en manns utroskap. Anonymous poster hash: f92f5...631 Tusen takk, virkelig. Anonymous poster hash: d5a64...45b
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Har nå sendt han melding om at vi må avslutte alt. Håper bare ikke jeg treffer han på jobb, for da vet jeg ikke om jeg klarer å være like bestemt. Anonymous poster hash: d5a64...45b Nå var du veldig flink!! Og hvis du møter han på jobb, så kan du være den voksne av dere og vite at du gjør hvertfall ikke mer galt mot andres koner 4
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Og her raser det inn innlegg om at TS bør skamme seg over å ligge med en gift mann av hensyn til kona, ja. For det er ikke sånn at mannen har ansvar for sin egen seksualitet, og ansvar for sitt eget ekteskap, kanskje? Er han en viljeløs tulling prisgitt at hver kvinne han møter ikke ligger med han for å holde seg tro til kona? Jeg er enig i at det TS gjør er moralsk dårlig, det å med viten og vilje bidra til noe som sårer et annet menneske, men det er så typisk at det alltid er elskerinnen som er heksa, som er den som skal slaktes for en manns utroskap. Anonymous poster hash: f92f5...631 Selvfølgelig er det han som har hovedansvaret, men hun er medansvarlig, og nå var det ikke han som skrev her inne. 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Den eneste som vet om noe verdifullt blir satt på spill er personen som er i forholdet. Han er gift og vet hva han evt risikerer. Det sabla gnålet om at elskere ødelegger familier er grundig feilplassering av skyld. Og det kan like gjerne ende godt, ved at et ulykkelig forhold endelig blir oppløst. Anonymous poster hash: eb49f...379 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Jeg har på følelsen at du er en smule naiv og at det er du som trenger bekreftelse på at du fortsatt er ettertraktet. For meg virker det som noe enormt tull å rote seg bort i en gift mann, spesielt med en så etablert familie. Det er ikke bare du som skal ha det godt med deg selv, du må også tenke på at alt du gjør har ringvirkninger. Tenker du ikke over hvordan dette kan oppfattes av familien? Anonymous poster hash: 7132f...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Begge to har 100% ansvar for sine egne handlinger. Det nytter ikke å skyve det over på han, ts. At en mann sier at han og hans kone har det dårlig sammen, det er iskaldt dem i mellom osv, så er det verdens eldste setninger for å få en ny dame på kroken. En som han kan leke litt med. Ts er nok ganske naiv. Anonymous poster hash: c1ddc...b83 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Vet konen om dette? Anonymous poster hash: 406ce...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Om kort tid dukker det vel opp en tråd om en som er blitt gravid med sin dobbelt så gamle gifte elsker og han vil ikke forlate kona si til fordel for deg.. Anonymous poster hash: ac77f...cb4 2
Surriball Skrevet 5. september 2014 #19 Skrevet 5. september 2014 Ryddet for personangrep. Stjernesol, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #20 Skrevet 5. september 2014 Blir mindre artig når konen plutselig står på døren din , jep, det kan skje. Anonymous poster hash: 5b114...69f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå