Gå til innhold

ny jobb og har ligget med noen på arbeidsplassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er i en ny jobb om dagen også viser det seg at jeg har hatt ONS med en fyr på arbeidsplassen. han jobber heldigvis på et annet kontor men allikevel ses vi titt og ofte til lunsjtider, og det plager meg noe enormt fordi han later som ingenting har skjedd og det gjør meg usikker. det som skjedde var at jeg tok meg en fest sammen med noen venniner etter konsert på rockefeller, dette var da etter MadCon hadde scenen. jeg husker dette så godt siden jeg var drita full den dagen og kjente han så vidt igjen siden det bare var hei og hadet etter ONS. nå synes jo jeg også at dette er dritflaut men dersom du så fjeset hannes skulle du ikke trodd at han var klar over at vi hadde hatt sex i det hele tatt. og vel så det er det forsåvidt greit for meg. men da jeg overhørte han sammen med kollegiatet snakket han om denne konserten og det virket selvfølgelig ikke tilfeldig så nå tror jeg han er på noe allikevel. jeg blir gal av tanken om det men tør ikke konfrontere han med dette. what do?

Anonymous poster hash: a467f...edf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du å konfrontere han da? Et one night stand er jo kun et one night stand. Det blir gjort, og skal ikke tenkes på mer :P Er jo bare å late som ingenting har skjedd, er jo bare å si hei om du møter på han osv. Ikke lag noe sak ut av det ;)

• Liker 11
Skrevet

Tror jeg hadde vært veldig fornøyd om han bare latet som ingenting. Du er i ny jobb og skal gjøre godt inntrykk! Lat som ingenting du også!

• Liker 3
Skrevet

Hvor lenge siden er dette? Paradoksalt, men det voksne å gjøre er nesten å late som ikke noe

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det hjelper om du i stedet for å tenke "han pulte meg", så tenker du "jeg pulte ham"?

Denne metoden har hjulpet meg ut av kleine tankerekker tidligere.

Anonymous poster hash: 0be9f...78b
  • Liker 2
Skrevet

Med mindre du håper på gjentakelse, ville jeg bare latt det ligge. Kanskje han nevner det på neste julebord :-)

• Liker 1
Skrevet

Du virker ganske så ung til sinns!

Lukk beina dine sammen kvinne om du er så usikker!

Et knull i fylla er et knull i fylla og Thats it..

Anonymous poster hash: 35acf...f3c

• Liker 1
Skrevet

vel, om det bare var så enkelt. hver gang jeg ser han blir jeg påminnet på hva jeg gjorde den dagen. det er så forferdelig for det er ikke sånn jeg virkelig er og har inntrykk av at han har helt feil oppfatning av meg som han deler med resten av arbeidsplassen. for eksempel kan han se på meg også gi meg et ekkelt glis i et splittsekund, akkurat som han vet hva som skjedde. men selvfølgelig sier ingen noe til meg, alle bare later som de ikke vet og det knuser meg. jeg føler meg fanget i min nye tilværelse og har bare lyst til å slippe ut.

Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg håpet at han holdt kjeft

og holdt kjeft om det selv.

Skrevet

Er dette ekte? I så fall er det jo veldig lett å kjenne deg igjen dersom noen av disse kollegene til fyren leser dette. Du må være forsiktig.

Anonymous poster hash: b93fd...9bd
Skrevet

jeg husker dette så godt siden jeg var drita full den dagen og kjente han så vidt igjen siden det bare var hei og hadet etter ONS.....

Bare meg eller er det litt bristende logikk her :klo:??

• Liker 2
Skrevet

Som sagt behøver du ikke legge vekt på det. Jeg mener det kan sikkert oppfattes like flaut for ham som det gjør for deg.

Hvordan vet du at han ikke sliter med noe av det samme?

Kanskje han også går rundt og har disse tankene om deg, eller kanskje han rett og slett ikke husker det?

Det er mange muligheter men bottom line er: lat som ingenting og håp at det går over. Hvis dere får snakket om det, kjempefint! Ellers er det ikke så mye å ta på vei for.

Skrevet

hei, er i en ny jobb om dagen også viser det seg at jeg har hatt ONS med en fyr på arbeidsplassen. han jobber heldigvis på et annet kontor men allikevel ses vi titt og ofte til lunsjtider, og det plager meg noe enormt fordi han later som ingenting har skjedd og det gjør meg usikker. det som skjedde var at jeg tok meg en fest sammen med noen venniner etter konsert på rockefeller, dette var da etter MadCon hadde scenen. jeg husker dette så godt siden jeg var drita full den dagen og kjente han så vidt igjen siden det bare var hei og hadet etter ONS. nå synes jo jeg også at dette er dritflaut men dersom du så fjeset hannes skulle du ikke trodd at han var klar over at vi hadde hatt sex i det hele tatt. og vel så det er det forsåvidt greit for meg. men da jeg overhørte han sammen med kollegiatet snakket han om denne konserten og det virket selvfølgelig ikke tilfeldig så nå tror jeg han er på noe allikevel. jeg blir gal av tanken om det men tør ikke konfrontere han med dette. what do?

Tror ikke dette er noe å bekymre seg for, måten han agerer på viser at dette var kun en av mange ONS.

Har opplevd dette selv, er mann.

Ville om jeg var du, glemme dette og gå videre :-)

Anonymous poster hash: 3b0cb...fce

Skrevet

Hvorfor skal du føle deg noe dummere enn han?

Skrevet

Hvorfor skal du føle deg noe dummere enn han?

Fordi når det gjelder ONS så får menn sex, mens kvinner gir sex. Det kreves visse kvaliteter hos en mann for å få seg et nypp med noen tilfeldige, mens for kvinner er det den letteste tingen i verden. Derfor puler menn også nedover på rangstigen, mens kvinner puler oppover på rangstigen ("tilbud og etterspørsel"). Ut ifra det kan man dermed statistisk utlede at han antageligvis er lenger oppe på rangstigen enn henne, ettersom de har hatt tilfeldig sex sammen.

Skrevet

Du snakker om utseendet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...