Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tusjen
Skrevet

Leide den for ett par dager siden... På en skala fra en til ti, gir jeg den 5... Grei underholdnig for barn og voksne sammen.. Det var ett par episoder jeg lo skikkelig godt av.. men ikke helt det store likevel.. :wink:

tusjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var helt OK. Grei, lett underholdning på en søndag.

Men jeg gidder neppe å se den en gang til..

Skrevet

Ja, så den for en uke siden..Var helt grei den, kanskje jeg hadde sett den igjen!?

Skrevet

Så den for en uke siden. Helt grei underholdning, men jeg hadde nok ikke sett den to ganger.

Skrevet

Vi smålo litt, men det var ikke en film jeg hadde lånt en gang til!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg synes den var bra, men hadde ikke leid den en gang til.

Skrevet

Jeg ble faktisk positivt overrasket, men så trodde jeg den skulle være skikkelig dårlig!

Helt ok film i sin sjanger.

Skrevet

Har ikke sett den, rett og slett fordi jeg har fått det inntrykket at det er en skikkelig fjortis-film.

Skrevet

Labre kritikker her :)

Jeg så den mens jeg hadde pms, og da griner jeg til og med av Home and Away. Så kanskje jeg ikke skal si noe mer :)

Skrevet

Syns den var morsom jeg da :)

til og med min venninne som IKKE liker "sånne" filmer syns den var morsom. Positivt overrasket :)

Skrevet

Min mann og jeg lo skikkelig av noen episoder der..Filmen var helt grei undereholdning :-)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Off dette var en skikkelig B-film som bare ble for dum :-? Så vidt jeg klarte å tvinge meg til å se ferdig filmen...

Gjest Phair
Skrevet

Jeg synes den var kul. Jamie Lee Curtis som fjortis er utrolig underholdene :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...