Polly Ester Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Av en eller annen grunn har jeg blitt veldig opptatt av brudekjoler i det siste og i dag har jeg til og med sittet og sett på "Drømmekjolen" og "Say yes to the dress" på TV2 Bliss... På disse amerikanske showene så sier de stadig at det er så trist hvis moren ikke er der og kan være med, alle de andre har med seg moren sin på kjoleprøving og det er viktigst hva hun mener osv osv osv Er det vanlig her i Norge å ha med moren sin på kjoleprøving når man skal kjøpe seg brudekjole? Og søsken og masse venninner osv?
Dricka Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Jeg hadde aldri i hele verden latt mamma vært med da jeg prøvde brudekjolen. Hun eier ikke smak eller lik smak som meg i det hele tatt da det kommer til ting. Og hun er ikke ærlig med meg om hva som er fint og ikke Tror jeg ville tatt med meg en venninne jeg som jeg vet er ærlig og som tørr å si akkurat hva hun mener og som kanskje har litt samme stil som meg.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Jeg hadde med meg mamma for hun er den eneste jeg vet ville sagt det om kjolen ikke var fin. Og hun hadde lyst. Og jeg har et veldig godt forhold til henne, så det ville vært rart å ikke ha henne med. Hadde ikke med noen flere.. Følte det var rart å be venninner ta fri fra jobb for å bli med siden det måtte være på dagtid i hverdagen. Anonymous poster hash: 0d784...e56
_Aries Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Når den tid kommer vil jeg nok ta med mamma. Hun har veldig god smak og hun er den eneste jeg vet om som ville sagt det rett ut om kjolen ikke var fin eller ikke satt fint på meg. Hadde nok også tatt med forlover, og kanskje viss jeg hadde en litt eldre datter som var engasjert i bryllupet. Jeg har ingen søstre, men viss jeg hadde og vi hadde et godt forhold er det nærliggende å tro at hun hadde blitt invitert med. Ellers hadde ikke tatt med halve slekta.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Jeg ville tatt med min søster. Hun er ærlig, har god smak, og vi hadde hatt det utrolig gøy! Anonymous poster hash: 08e4c...47b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Jeg skal sitte i fred og ro og bestille fra nettet Anonymous poster hash: 97884...590
Sommerfugel79 Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Jeg skal prøve kjole når på lørdag og da har jeg med mamma pluss et par venninner. Min mor får være med fordi dette er noe jeg også vil dele med henne, hun er flink til å si ifra om det er fint på meg eller ikke og hun hadde veldig lyst til å være med. Jeg tenker litt sånn at pappa følger meg frem til alteret og mamma får være med å velge kjole
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Jeg skal sitte i fred og ro og bestille fra nettet Anonymous poster hash: 97884...590 Det gjorde jeg Anonymous poster hash: fb32c...59c
Gjest AnneShirley Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Jeg gikk alene, noe hun i brudesalonhen uttrykkte var "trist". Så dit gikk jeg ikke tilbake, for å si det sånn. Kjøpte drømmenkjolen brukt, og angrer ikke på det Den kjolen ble brukt to ganger samme år.
melatonin Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Jeg kjøpte min over finn.no, ubrukt med lappen fortsatt på til 10 000 mindre enn hun hadde kjøpt den for. Gleder meg til å bruke den! 1
SiMa Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Jeg tenkte ikke noe særlig over hvem som skulle være med. Tok det litt på sparket en dag min mor og jeg var ute og handlet, stakk innom en brudebutikk for å "sondere terrenget". Og så fant jeg den perfekte kjolen med en gang, så da kjøpte jeg den.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Skal reise sammen med forloveren min Skulle også veldig gjerne hatt med storesøsteren min, så jeg tror jeg tar med henne når jeg skal på prøving etter evt innsying Ingen mamma med her, er ikke naturlig for meg å ha med mamma, selv om jeg vet hun hadde vert ærlig så har vi ikke et sånt type forhold bare. Anonymous poster hash: bce52...ef0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Når den dagen kommer så tror jeg at jeg kommer til å lete etter kjole alene. Min mor og jeg har ikke et forhold hvor jeg føler det blir naturlig å be henne om å bli med. Ei nær venninne har sagt at hun ønsker å bli med, men jeg er veldig i tvil, da hun og jeg har veldig forskjellig smak. Bryllupet til meg og kjæresten kommer til å bli litt annerledes en et tradisjonelt "norsk" bryllup, så da skal i hvert fall kjolen min være 100% "meg". Anonymous poster hash: 68605...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå