AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 jeg traff en helt fortreffelig type for noen uker siden. helt siden da har vi hatt tett kontakt, snakker mye på fb og har truffest noen ganger. saken er den at han og jeg er på datern men at han også vil ha døren oppe for å kunne date andre samtidig. jeg lar jo det gå siden jeg ikke vil lukke ham inne, vi har tross alt bare kjent hverandre noen uker. vi har ikke vært intime eller hatt sex enda selv om det har vært noe småkos og kyssing. han er hele tiden åpen med det at han er singel selv om han sier at han liker meg. jeg har i ettertid fått vite hvem den andre jenta han dater er. da jeg spurte ham om vi kunne treffes for vi hadde egentlig en løs avtale om det sier han at han skal noe annet den dagen. jeg begynte å spørre han om denne andre jenta og da satte han seg på defensiven selv om han lovte at det ikke var dit han skulle. ble til at jeg slang på røret og sitter nå her å griner. jeg er så sint på han for det føles som han bare er ute etter å bruke meg. men tenker kanskje å ta kontakt med han igjen han har ikke ringt meg siden. hva synes dere, tror dere han bare er en player eller er det en måte å finne ut av dette? -fortvilet Anonymous poster hash: aaf9b...ee9
Gjest Chloe87 Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Jeg kan ikke snakke for andre, men for min del har jeg kun vært med den jeg har daitet når jeg har vært på "dealeren" med noen tidligere. Jeg har "lukket døren" for andre gutter og viet all min oppmerksomhet til daten for å se om han kan bli en eventuell partner. Hvis han ikke har vært det har vi avsluttet kontakten og jeg har deretter gått på date med en ny. Jeg hadde ikke følt meg spesiell hvis jeg datet en fyr og visste han datet ei annen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 .....jeg lar jo det gå siden jeg ikke vil lukke ham inne, vi har tross alt bare kjent hverandre noen uker......... ................. jeg begynte å spørre han om denne andre jenta................ .........han lovte at det ikke var dit han skulle. ble til at jeg slang på røret og sitter nå her å griner........... Det ser jo ikke ut til at du egentlig ønsker at det skal være rom for å date flere. Da må du jo være ærlig om det. Anonymous poster hash: 2d551...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå