Gå til innhold

Dere som har PC med touchskjerm, bruker dere den mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på en PC som i versjonen som selges ikke har touchskjerm, dette skal visstnok komme i en annen utgave, men det foreligger ingen informasjon om eller når dette vil skje. Samsung har heller ikke svar.

Den tidligere versjonen har touchskjerm, men da vil skjermen være 21,5" fremfor 24", det er fryktelig kjedelig da jeg egentlig ønsker litt størrelse på skjermen.

Men bruker man egentlig touch noe særlig, eller er det unødvendig? Henger jeg meg unødig opp i at det er så fryktelig nødvendig?

Anonymous poster hash: f6232...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Var litt gøy i starten men... meh. Nå er den mer irriterende enn noe annet, men ikke et problem.

Anonymous poster hash: f0ed4...f8a
Skrevet

Jeg bruker den ganske mye :) Til scrolling og annet når jeg har den i fanget for det meste. Ganske praktisk og fungerer bra!

Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at det var touch screen på min da jeg kjøpte den (ble kjøpt i full fart på nett en søndagskveld da det var et knallbra tilbud) og ble overrasket da jeg fikk den og oppdaget at den hadde det. Så nei, jeg bruker den nesten aldri da jeg faktisk glemmer at jeg har touch screen.

Anonymous poster hash: 74cd6...4b2
Skrevet

Takk for svar! Det brukes kanskje ikke så mye som jeg innbiller meg. Jeg er redd jeg kommer til å angre. Det er forresten en stasjonær PC, ikke en laptop.

TS

Skrevet

Nei, dette er noe vi har men ikke bruker.

Pcen blir mindre og mindre brukt fordi man klarer seg helt utmerket med TV og brett.

Anonymous poster hash: 4eb0a...833

Skrevet

Vurderte det da jeg skulle kjøpe ny data for et år siden. Men ble faktisk ikke anbefalt det på noen av butikkene jeg var på. De sa at skjermene ikke var like sterke. Var man uheldig så røk de fort. Samt at de fleste syntes det var kult til å begynne med men så sluttet de å bruke det. Batteriet holdt også noe lengre på en vanlig skjerm.

Skrevet

Ja, bruker det mye, syns Windows 8 er ubrukelig uten touch.

Men på en så stor skjerm som du vil ha er det nok ingen stor ekstraverdi med touch.

Skrevet

Ja, bruker det mye, syns Windows 8 er ubrukelig uten touch.

Men på en så stor skjerm som du vil ha er det nok ingen stor ekstraverdi med touch.

Har du stasjonær eller bærbar? Er veldig usikker på om jeg ville ha brukt touch noe særlig ettersom det er en stasjonær PC, men er så fryktelig usikker.

Takk for alle svar.

Skrevet

Når det er snakk om stasjonær pc så står sikkert skjermen et stykke ifra der du sitter. Da "kan" det bli tungvindt å måtte strekke seg bort til skjermen.

Men på laptop kan jeg se at det kan være en grei mulighet.

Skrevet

Har du stasjonær eller bærbar? Er veldig usikker på om jeg ville ha brukt touch noe særlig ettersom det er en stasjonær PC, men er så fryktelig usikker.

Takk for alle svar.

Bærbar! Ville neppe brukt touch på en stasjonær pc, eller på en stor bærbar. Har mest nytte av touch når jeg har PCen i fanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...