AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Jeg har vært endel frem og tilbake med en fyr det siste året. Jeg kunne tenke meg mer, det kan ikke han. Dette klarer jeg å innse når jeg er uten han i en periode, men så blir det fort glemt... Han er så søt med meg når vi er sammen! Men nå er det ihvertfall helt ferdig fordi jeg har flyttet laaaaaangt vekk. Men jeg sørger så. Jeg klarer ikke glemme, klarer ikke komme videre. Har ikke gått så alt for lang tid, men det er så ufattelig vondt! Er på en måte nå det begynner å gå opp for meg at jeg har blitt brukt og at det faktisk aldri blir oss to. Alt håp er ute. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, må bare få det ut. Er helt på bunnen. Kunne bare ønske noen kunne si noe så alt ble bra igjen. Er ikke vant til sånt, pleier å være så sterk! Anonymous poster hash: 25508...41f
Aurora_Versailles Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Jeg har nylig vært gjennom en lignende situasjon. Det dom hjalp meg var å slette han fra alle sosiale medier og innse hvor forskjellige ting vi faktisk ville med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #3 Skrevet 5. september 2014 Jeg var der du er nå for sånn ca 5-6 uker siden. Så kom Mannen med stor M og tok meg med storm, nå har jeg glemt han douche bagen som aldri kommer til å få en plass i livet mitt igjen uansett hva han måtte prøve på... Hang in there!! Anonymous poster hash: 89284...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå