AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hei det er vel bokstavelig talt like før det blir slutt mellom meg og kjæresten. Dette kommer av at vi ikke har hatt tid til hverandre pga skole og jobb og detfor har han ingen følelser lenger. Han sier han på en måte er usikker, men dette kommer av at han er veldig glad i meg og vil ikke såre meg. Har noen erfaringer med at følelser kan komme tilbake? ( vi har vært sammen i 4 mnd) - vet jeg bør gå videre og alt det der, trenger ikke å nevnt det, spør bare etter erfaringer Anonymous poster hash: e8b5f...af3
Gjest Nosoul Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Følelser kan komme tilbake ja! Men da må man virkelig gå inn for det. Fortell partneren din hvordan du har det, hør hva han mener om det. Har dere snakket om det? Jeg er en så idiot at jeg legger alle følelser på bordet ganske fort, når jeg har blitt glad i personen. Og det ender alltid med at til syvende og sist, har jeg "brukt" opp alle følelsene mine og føler rett og slett ubehag for personen på slutten. Spesielt når personen bare ser dumt på meg og aner ikke hva han kan gjøre for at jeg/vi skal få det bedre. Uansett, Lykke til! Håper det ordner seg for dere.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Jepp vi har snakket om dette. Jeg mener at siden problemet handler om tid, så kan vi derfor bruke mer tid på hverandre. Han er litt sånn usikker og mener at det er dødt og derfor ikke noe vits..Anonymous poster hash: e8b5f...af3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Noen fler erfaringer? Anonymous poster hash: e8b5f...af3
Gjest Nosoul Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Så han har egentlig gitt opp? Eller misforstod jeg nå?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Nja, man kan på en måte si det. Jeg mener at siden problemet er tid, så er det bare til å bruke mer tid på hverandre så vil følelsene komme tilbake igjen og. Men det virker som om han ikke helt forstår det, siden han ikke har følelser lenger. Det er bare så vanskelig å få han til å forstå.. Som regel så går par fra hverandre pga personligheten ikke passer sammen, men her er det snakk om tid til hverandre, ikke oss..Anonymous poster hash: e8b5f...af3
Gjest krokodillen Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 joda, følelser kan komme tilbake. men ettersom dere kun har vært sammen i 4 mnd så tror jeg neppe at det skjer.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Kan det være spill da? Jeg tenker sånn at hvis man vil gjøre det slutt med hverandre, så skal det ikke være vanskelig å gjøre det slutt. Mest sannsynligvis så ønsker han en bekreftelse fra deg om at du virkelig vil ha han. Mange gutter kjører på med slike spill dessverre. Følelser kommer også og går. Har han tenkt på følelser lenge, så er det hjernen hans som ønsker en sjapp løsning. Gutter (min erfaring) er svært usikre, mer enn du tror. Og ønsker stadig bekreftelse om det er meg hun vil ha. Dette er nok en måte for han å ønske en bekreftelse på. Ellers så hadde han ikke som sagt vært så usikker. Da hadde han nok gjort det slutt på dagen. I tillegg så har dere bare vært sammen i 4 måneder. Man blir ikke veldig glad i en persjon da. Det er følelser som spiller inn. Bare så du har noe å reflektere over. Merker han det ikke nå, så vil han i hvertfall merke det om noen mnd Anonymous poster hash: e8b5f...af3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Dette sa en god venn til meg.. Kan dette stemme? Anonymous poster hash: e8b5f...af3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Dette sa en god venn til meg.. Kan dette stemme? Anonymous poster hash: e8b5f...af3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 De gangene jeg har blitt forlatt har jeg prøvd å tenke som så at jeg er så glad i ham at jeg må la ham gå når det er det han vil. Jeg kan ikke kontakte ham selv om jeg vil, det gjør det bare ubehagelig for ham (det har ikke alltid funka helt, men sist gang klarte jeg det). Selvfølgelig håper jeg i det lengste at han skal ombestemme seg og komme tilbake, men det har aldri skjedd. Er det ikke følelser, så er det ikke følelser. Kan selvfølgelig lure på om det hadde vært bedre å kjempe for det, men jeg har landet på at jeg må respektere hans ønske om å ikke være sammen med meg mer, og derfor holde meg helt unna så langt det lar seg gjøre. Det gjør det også lettere for meg selv på en måte.Anonymous poster hash: 54426...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå