Gå til innhold

Tynn i håret  

1. 1. Tynn i håret

• Ikke noe for meg
      5
    • Ikke noe å bry seg om
      19
    • Tynt hår får mannen til å se mer moden og tiltrekkende ut
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Hva synes dere om gutter som begynner å bli tynne i håret. Er 23 og det begynner å bli kaldt der oppe. Er slik at man kan se ned på hodebunnen. Er dette turn off, ubetydelig, eller sexy :hoho:

Hadde vært greit med seriøse svar. Synes det er litt tidlig for en ung gutt å miste håret og spesielt fordi det ikke er mulig å style håret siden det er så tynt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Har flere venner som har begynt å miste håret i denne alderen. I min familie ser de fleste menn slik ut (skalla på toppen), for meg er det mao helt naturlig. Gjør meg ingenting. Men det er finest med veldig kort hår, ikke fluffy hentesveis som dekker over.

Skrevet

For meg spiller det ikke noen rolle. en kamerat av meg begynner å bli tynn i håret selv, og han er 20. han løser det med å klippe håret veldig kort.

Gjest Xavia
Skrevet

Et tips: alle gutter som mister håret, blir usannsynlig mye finere om de heller klipper det HELT kort, enn å spare på det som er igjen!

Har datet endel i mitt liv (usj, nå hørtes jeg ut som en gammal røy...er ikke det da...), og det at noen evt har vært tynne i håret har ikke hatt enorm betydning nei.

Og når jeg tenker meg om, så har de med litt lite hår alltid hatt det heeelt kort. Så fint atte! :kyss:

Skrevet

Samboeren min har vært tynn i håret (skallet på toppen) så lenge jeg har kjent ham. Han begynte visst å miste håret da han var ca 22-23. Jeg synes han er skikkelig kjekk og han trimmer det gjenværende håret ned til et par millimeter uansett. Etter å ha sett bilder av ham når han faktisk hadde hår synes jeg at han er tusen ganger bedre nå. Så mitt tips, klipp det helt kort og lev livet videre som før. Hvis en kvinne ikke liker deg pga håret ditt er hun ikke mye verdt uansett.

Skrevet

Takk for svar jenter.

Men er av den oppfatning at når en kvinne synes at en mann er skikkelig kjekk så er det en som er pen på håret (Ok, ikke vin Diesel men det er vel unntaket som bekrefter regelen). Det er jo vanskelig for meg å være siden jeg ikke kan style det og militærkort har jeg hatt så lenge at jeg synes det er kjedelig. Så spørsmålet er egentlig ikke om dere synes at det er helt greit, men om dere foretrekker menn som er pen/stilig på håret framfor militærkort.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg må ærlig si at jeg virkelig ikke ser noe særlig på håret. Annet enn at jeg ikke er spesielt glad i hentesveis og langt hår.

Skrevet
men om dere foretrekker menn som er pen/stilig på håret framfor militærkort.

Det har ingen verdens ting å si. Jeg kan aldri huske at jeg noen gang har sagt/tenkt "den mannen var sannelig stilig på håret", eller noe i den dur. Håret er mer eller mindre ubetydelig. Og, forresten, det å være militærkort og pen/stilig trenger ikke utelukke hverandre, man kan godt være begge deler. :wink: Samboeren min er stilig på håret selv om det er militærkort.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg må ærlig si at jeg virkelig ikke ser noe særlig på håret. Annet enn at jeg ikke er spesielt glad i hentesveis og langt hår.

:Nikke:

Heller skalla enn håkki....

Clea

Skrevet

jeg vet i hvertfall for oss gutter så har håret mye å si for hvordan en jente ser ut. Tenkte at dere jenter ikke var så mye annerledes der. Hørere jo ofte at jenter sier: "Synd at han er homo. Han er jo så kjekk" og uten unntakk er dette gutter som er velstelt på håret.

Nå har jeg lest den alders-diskusjonen og jeg ser at de fleste av dem som har svart er en god del eldre enn meg. Derfor lurer jeg på om dere "alltid" har synes at det ikke har noe å si eller om jenter rundt min alder (23) har en annen oppfatning.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg bla sammen med sambo da jef var 20-21, og han var like gammel. Hadde alt da veldig tynt hår. Så ja, jeg syntes ihvertfall det samme da jeg var på din alder (er bare 27 nå, da...)

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg er "bare" 28, og husker godt jeg datet en med lite hår da jeg var rundt..24?? Synes ikke det hadde noe å si.

Skrevet

Kjenner flere med tynt hår, og pappa har alltid hatt det. Det ser utrolig mye tøffere ut med kort-kort enn litt sånn pusete sveis. Bare tenk Bruce Willis. :)

Bra hårfrisyrer på menn kan være utrolig kult, men de fleste ser rimelig kjedelige ut på håret i alle tilfelle. Når du snauer det har du i hvertfall gjort noe radikalt!

Catzy

Skrevet

Jeg er 25 (snart 26) vil ikke si jeg er spesielt mye eldre enn deg. :wink:

Skrevet

det gjør ikke noe om du begynner å bli tynn i håret. Mange unge menn er det. Det er bare å klippe håret kort, mange kler det helt fint.

Skrevet

Tror gutter er ufattelig mye mer opptatt av dette enn jenter. Militærkort er sexy. Ikke bekymre deg.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om det i dag og jeg syntes ikke det gjorde noe når jeg var yngre, dersom man ikke lar det gro lengde på det!

Hadde to kompisser, hvorav jeg var sammen med til og fra han ene, som mistet håret i en alder av 18!!!! Begge klipte seg helt korte, og da gjorde det ikke noe i mine øyne.

synes skalla og helt kortkort kan være skikkelig stilig jeg, så lenge du har en stil som forteller at du er bevist på deg selv og at du ikke er nazi-klippet!! :wink:

(skalla med armyboots og kamuflasjejakke er liksom ikke helt tingen...)

Du kan være både stilig, motebevisst og tiltrekkende på kvinsen selv om du begynner å bli tynn i håret. :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har alltid vært opptatt av at gutter skal ha mye hår på hodet, vet ikke hvorfor. Kanskje fordi faren min ble tynn i håret tidlig, og jeg vet det plaget ham da han var yngre. Om håret er kort eller langt spiller liten rolle, tidligere var jeg veldig betatt av menn med lengde på håret, men nå er jeg ikke så nøye lenger!

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Om du er litt tynn i håret, så gjør det ingenting så lenge du har andre kvaliteter. Sjarm har ingenting med hårmanke å gjøre!!

Sitat pappa`n min: "Eg skal ikkje ha parykk før Kongen skaffar seg det." :ler:

Skrevet

Slapp av, du. Menn med kort-kort sveis og høy panne er supersexy. :wow:

Hentesveis, luftig hår med "hull" for månen og tupè er skikkelig turn-off.

Som mannen min og de av vennene våre som er tynne i håret "trøster" hverandre med: De med minst hår, har mest mannlige hormoner! (Sier de)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...