Gå til innhold

Den beste "twerkeren"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke noe særlig interresert i å se alle disse feite svarte jentene som klasker med ræven, men herregud det ser så utrolig ut når tynne folk klarer det skikkelig! Jeg er jente og klarer ikke slutte og se på denne videoen!

Anonymous poster hash: d040a...d9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare LEEER jeg x)

Litt pga han gutten ved siden av hu som dansa som jo tok heelt av og kanskje(sikkert) kom i buksa si..

Og mest pga jeg ser for meg at du sitter hjemme og ser den videoen på repeat x) og kjæresten din bare åååh gidd å se den en gang til a! Kan vi legge oss nå eller?? Åhh.. :P

Anonymous poster hash: 9ea4e...511

• Liker 2
Skrevet

Ser helt sykt morsomt ut, akkurat som at hun får anfall og syke kramper/spasmer :icon_lol: Hysterisk

Anonymous poster hash: 7d5b1...177
Skrevet

Hvilken gutt?

Jeg har sett videoen hundre ganger og aldri lagt merke til han i bakgrunnen. :sjenert:

Skrevet

Jeg blir skikkelig inspirert. Jeg synes det er drittøft å se på jenter som virkelig KAN shake ass'n! Jeg klarer å shake ass selv, men har lyst til å bli mye bedre. Hørt jeg er ganske flink, men vil bli like flink som hun på videoen! Tenk så rått og bare dra noe sånt ute på byen :P haha. Tacky eller ei, faen heller! Det er dritrått!

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke, skjønner ikke helt hvorfor jeg MÅ omtrent se musa og inn i rompa på de. Kan de ikke twerke med klær på?

• Liker 1
Skrevet

Hvilken gutt?

Jeg har sett videoen hundre ganger og aldri lagt merke til han i bakgrunnen. :sjenert:

Hahahaha :D han sitter på gulvet og mååper etter hu jenta :P

Anonymous poster hash: 9ea4e...511

Skrevet

Wow. Hun er sikkert RÅ til å knulle. Drømmedame.

Anonymous poster hash: 7aa22...c57
Skrevet

Er dette "Vis frem hobbyen din"-dag på skolen?

O_o

Skrevet

Jeg blir skikkelig inspirert. Jeg synes det er drittøft å se på jenter som virkelig KAN shake ass'n! Jeg klarer å shake ass selv, men har lyst til å bli mye bedre. Hørt jeg er ganske flink, men vil bli like flink som hun på videoen! Tenk så rått og bare dra noe sånt ute på byen :P haha. Tacky eller ei, faen heller! Det er dritrått!

Er enig i at det er dritt stilig når jenter faktisk kan det!! Har kjempe lyst til å lære det slik som henne selv, har ikke stor rumpe men jeg kan shake.

Jeg forsåvidt kunne ikke brydd meg mindre om alle jentene som slengte dritt til meg om jeg kunne det hehe

Anonymous poster hash: 48cf6...721

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...