Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tilbud, rabatter og andre julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er produktene derfra? Ble litt skeptisk når jeg så designet på siden...

Jeg er fornøyd med kvaliteten jeg og! Nå er jeg ikke superdyktig på sminke, men det virker greit ifh til pris :)

Skrevet

Jeg ønsker flere tips til nettsider med gode tilbud på ting i gave til både voksne og barn :nisselue:

:bolledeig:

På forhånd tusen takk! Det er viktig for meg at det er seriøse nettsteder som dere selv eller noen dere kjenner, har handlet fra og at dere er fornøyde :)

Jeg har handlet fra Jernia, Panduro og Apotek1 (nettbutikkene deres) og er superfornøyd! :tree:

Anonymous poster hash: 2b7bc...031
Skrevet

Jeg ønsker flere tips til nettsider med gode tilbud på ting i gave til både voksne og barn :nisselue:

:bolledeig:

På forhånd tusen takk! Det er viktig for meg at det er seriøse nettsteder som dere selv eller noen dere kjenner, har handlet fra og at dere er fornøyde :)

Jeg har handlet fra Jernia, Panduro og Apotek1 (nettbutikkene deres) og er superfornøyd! :tree:

Ps

På Jernia må du være medlem (gratis medlemsskap) for å benytte de supre tilbudene)

Skrevet (endret)

Hva slags mat kan man bruke disse til? Hva med rengjøring? http://www.jernia.no/produkt/-/vis-produkt/FogH-Nuance-Grilltallerken-Akac-Tre-4-stk/00462879

Litt vanskelig å si siden det ikke står hvor store de er. Men siden de kalles grilltallerkner antar jeg at de er ment for grillet kjøtt. Den kanten er vel for å samle opp ting som renner?

Jeg syns de var litt rare som tallerkner, men kunne fint ha servert f.eks tapas eller ost og kjeks på noen sånne.

Glemte det med rengjøring. Jeg hadde vasket dem for hånd og evt oljet dem litt innimellom om de ble tørre i treverket. På samme måte man gjør med fjøler i tre.

Endret av Kvist
Skrevet

Litt vanskelig å si siden det ikke står hvor store de er. Men siden de kalles grilltallerkner antar jeg at de er ment for grillet kjøtt. Den kanten er vel for å samle opp ting som renner?

Jeg syns de var litt rare som tallerkner, men kunne fint ha servert f.eks tapas eller ost og kjeks på noen sånne.

Glemte det med rengjøring. Jeg hadde vasket dem for hånd og evt oljet dem litt innimellom om de ble tørre i treverket. På samme måte man gjør med fjøler i tre.

Tusen takk for svar med gode råd! :blomst:

Skrevet

godt tilbud på stormberg, vinterjakke/bukse for 500 kr, der du får buksa for 1 kr ved bruk av tilbudskode dalhei.

Dette er da på Dalhei vattert jakke/bukse.

Anonymous poster hash: 0fdfe...2e7
Skrevet

godt tilbud på stormberg, vinterjakke/bukse for 500 kr, der du får buksa for 1 kr ved bruk av tilbudskode dalhei.

Dette er da på Dalhei vattert jakke/bukse.

Hvilken av modellene gjelder dette? Kan du gi link?

Skrevet

http://www.stormberg.com/no/catalogsearch/result/?q=dalhei

Som jeg sa, Dalhei Vattert jakke/bukse.

Alle Dalhei, utenom Dalhei Duffel parkas.

Har du kjøpt og mottatt denne selv?

Jeg så på kundeomtaler at en klagde på at det var rar lukt og flere klagde over at de ble våte på innsiden av jakken...

Skrevet

Har du kjøpt og mottatt denne selv?

Jeg så på kundeomtaler at en klagde på at det var rar lukt og flere klagde over at de ble våte på innsiden av jakken...

Nei har ikke mottatt denne, bestilte ikveld. Men det er flere positive tilbakemeldinger enn det var negative, så tar det med knusende ro fram til jeg ser det er noe galt med det jeg mottar.

Jeg har alltid vært fornøyd med stormberg før.

Skrevet

Nei har ikke mottatt denne, bestilte ikveld. Men det er flere positive tilbakemeldinger enn det var negative, så tar det med knusende ro fram til jeg ser det er noe galt med det jeg mottar.

Ok :) Takk for svar og god hjelp! :) Jeg har også bestilt, og regner med at det går bra :)

Annonse
Skrevet

Og hjertelig takk for tilbudskoden! :blomst:

Jeg har meldt meg på for å få nyhetsbrev fra Stormberg nå. Vil jeg da få slike tilbudskoder (som den du ga oss her) på e-post?

Skrevet

http://www.loveknitting.com gir 10% rabatt og gratis frakt på en ordre med tilbudskoden HELLO

Og når du bestiller får du valget om du vil reklamere for dem til venner, og da får vennene 15% rabatt og gratis frakt på en ordre. Hvis de handler får du det også.

Skrevet

Og hjertelig takk for tilbudskoden! :blomst:

Jeg har meldt meg på for å få nyhetsbrev fra Stormberg nå. Vil jeg da få slike tilbudskoder (som den du ga oss her) på e-post?

Værsågod :-)

Ja, tilbudene kommer i nyhetsbrevet. De har gode tilbud hele tiden nesten. Har kjøpt masse på salg derfra.

Skrevet

Værsågod :-)

Ja, tilbudene kommer i nyhetsbrevet. De har gode tilbud hele tiden nesten. Har kjøpt masse på salg derfra.

Så bra! :) Jeg gleder meg til flere gode tilbud :)

Takk for at du deler :blomst:

Skrevet

50% på en rekke barneting i alle ark butikker og nettbutikken i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...