Gå til innhold

Teddyjakke hos Gina Tricot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett de? de er så utrolig fine og gode på. Mest polyester men det virker ikke sånn! Tenker det er en perfekt høstcardigan/jakke.

Modellen heter Nora men tror ikke den har kommet i nettbutikken enda.

Anonymous poster hash: 1bdaf...7a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde en teddyjakke i dag. Ble sykt forelska i den. Men M var jo så stor at da gikk jo det i vasken. Må vel ha XS. Tror jeg må ha den likevel, men.

Skrevet

Så at den lå inne i nettbutikken nå, bestilte en i grå og en i svart. Gleder meg, håper di er skikkelig gode!

Skrevet

Ah, selvfølgelig.. Gikk inn på bikbok sine sider, vært en lang dag :fnise:

De var billige, da! Men er stygt redd for at alle kommer til å ha en sånn..

Skrevet

Synes ikke de er fine. De ser billige og ikke i ordentlig teddymateriale. Noen ganger kan billigkjedene være flinke til å etterligne dyrere plagg, men denne gangen funket det ikke.

• Liker 3
Skrevet

Synes de så veldig fine ut på nettsiden, og prisen var bra. Dro til Gina og så på jakkene, likte de ikke i det hele tatt, stoffet var ikke fint, jakken så rett og slett billig ut. Har sett dyrere versjon av denne og Gina sin etterligning var fæl, men du får det du betaler for.

Anonymous poster hash: 21397...ab8
Skrevet

jeg har den i hvit - bare med litt andre lommer. kjøpte den for ca 1 år siden. den er kjempegod! kommer nok til å kjøpe den i grå også :)

Gjest _LilleMy
Skrevet

De så gode ut, men ikke så veldig fine etter min mening. Har en teddyjakke derfra fra i fjor som ser ganske annerledes ut, men det er bare noe jeg bruker når jeg slasker hjemme fordi den er god og ikke spesielt fin :P

• Liker 1
Skrevet

De var søte da. :P

Er de normale i størrelsen? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 755e1...203
Skrevet

Klarer liksom aldri helt å bestemme meg for om jeg syns teddyjakker er stygge eller fine. De er egentlig begge deler :fnise:

Skrevet

Er ikke det litt last winter a?

Anonymous poster hash: 1754c...26d
Skrevet

De var søte da. :P

Er de normale i størrelsen? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 755e1...203

Jeg fikk på meg XS (pleier bruke M), så rimelig store i str...

Skrevet

De er utsolgt i S i tre butikker i Oslo allerede, tror den er populær... :fnise:

Selv droppet jeg det, ser ikke så veldig bra ut på. Men god å ha inne, da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...