AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Skal ringe banken i morgen, men siden jeg nå er veldig stresset må jeg høre om andre har opplevd det samme og om det løste seg. Har kjøpt campingvogn med lån, ordnet hos forhandler. Lånepapirene skrev vi under på hos forhandler. Summen var ca 280.000 kr. Forhandler har fått pengene og vi har tatt i bruk vogna. Nå har vi fått første regning, og lånepapirer. Her står det at vi har lån på 330.000 kr. Noen som har opplevd det samme, og fått ordnet opp i det? Måtte dere krangle med banken?Anonymous poster hash: 78f18...fb7
Gjest Wei Wei Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hvorfor krangle? Ring til banken og forklar saken, vis frem kjøpekontrakt med prisen osv. Det er sikkert bare en feil. Dere har vel ikke fått de ekstra 50 000 kr på kontoen deres?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Hvorfor krangle? Ring til banken og forklar saken, vis frem kjøpekontrakt med prisen osv. Det er sikkert bare en feil. Dere har vel ikke fått de ekstra 50 000 kr på kontoen deres? Pengene gikk rett til forhandler, så hva de har fått vet jeg ikke. Jeg håper selvfølgelig ikke vi må krangle, men lurte på om noe har opplevd det. Og om det ordnet seg greit eller om de måtte krangle!Anonymous poster hash: 78f18...fb7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Du må se på kontrakten på kjøp av campingvogna. Hvilken pris står det der at dere skal betale? Omregistreringsav gift er det ink. El. Ekskl? Gå igjennom alle dokumentene og les nøye hva dere har skrevet under på både mht. Kjøp og lån.Anonymous poster hash: ac4d1...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå