Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til rødvin uten for mange kalorier. Er på slanker'n, men vil bruke noen kosepoeng på et glass på lørdagskvelden og da er det greit at jeg ikke sprenger hele kosebudsjettet :-)

Jeg har forresten blitt anbefalt en hvit vin, men nå begynner jo kveldene å bli mørkere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med ett glass rødvin sprenger du neppe kosebudsjettet ditt. Det er heller ikke nevneverdig forskjell på kaloriinnholdet. Velg en god vin og kos deg med den.

Anonymous poster hash: 3afb2...729

Skrevet

Skal du ha alkohol, eller vil du bare ha smaken av rødvin? Alkoholfri rødvin har færre kalorier enn rødvin med alkohol. Men vil du ha alkoholen så søker du etter rødvin med lite restsukker. Betjeningen på vinmonopolet kan generelt mye og har hjulpet meg med alt jeg har spurt om. Bare dra til et vinmonopol og spør etter en god rødvin med lite restsukker og de finner sannsynligvis en til deg.

Skrevet

Så lenge du skal ha en med alkohol så varierer ikke kaloriinnholdet mye. Jeg har tidligere testet noen slankeviner men da tapte jeg såpass mye smak at det var bortkastet.

Jeg går ned noen kilo for tiden og drikker fortsatt vin, i begrensede mengder. Tar en spinningtime, spiser sunt hele dagen og beregner inn kaloriene. Null problem.

Anonymous poster hash: 0d42f...a20
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...