AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Uff, i dag tenkte jeg jeg skulle unne meg en meal på McDonalds. Det har gått flere timer siden, men jeg føler meg fortsatt veldig oppblåst og uvell. Hva gjør dere når dere får gravidmave etter junkfood? Føler jeg kan rulle rundt i leiligheten... Anonymous poster hash: 09c8a...6ae
Wilma- Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 http://www.kk.no/livsstil/har-du-overspist-igjen-21402 Selv om du kanskje ikke har "overspist" så er det jo de samme plagene regner jeg med, hvertfall sånn jeg får det av fast food. Så du kan jo prøve
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 http://www.kk.no/livsstil/har-du-overspist-igjen-21402 Selv om du kanskje ikke har "overspist" så er det jo de samme plagene regner jeg med, hvertfall sånn jeg får det av fast food. Så du kan jo prøve Hjertelig takk for svar Jeg har allerede gått på en 1-2 timers spasertur etter maten, og de to andre tipsene hjelper dessverre ikke da det er lenge siden måltidet ble inntatt. Tar gjerne i mot andre forslag altså Anonymous poster hash: 09c8a...6ae
Gjest Runforit Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Det går over av seg selv. For oppblåsthet så kan 1 ts med natron med vann hjelpe. Samt peppermyntete.
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Å, McStomachAche. Jeg skjønner ikke at folk kan spise f.eks. en Big Mac-meny og så gå rundt og være i normal aktivitet etterpå. Jeg føler meg alltid crap i hele kroppen etterpå. Ikke bare oppblåst, men magetrøbbel og smerter. Synd, for jeg synes McD er godt. Det er vel sikkert over nå, men de gangene jeg går på den type smell så gjør jeg det verre før det blir bedre: En kopp kaffe og en sigarett, og så er det rett på do
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Ja, derfor spiser jeg ikke det så ofte. Blir veldig uvel av Burger king eller McDonald's og magen liker det ikke. Jeg tar bare tiden til hjelp og drikker mye vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå