Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har plutselig fått en del uren hud :( Er 17 år, trodde virkelig jeg skulle slippe unna, men neida... Har ganske sensitiv hud som fort blir tørr, men oljete i panna. Panna mi er også full av "nupper," som bittesmå kviser, noen ganger med hvitt gørr inni. Har også litt svarte prikker på nesa og haka.

Aner virkelig ikke hva slags produkter jeg bør bruke til dette da jeg aldri har hatt problemet før... Bør kunne kjøpes i Norge og helst ikke være altfor dyrt.

Anonymous poster hash: 5da60...3d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom du er såpass ung ville jeg gått for en mild serie som f.eks Biotherme.

Selv bruker jeg helt andre produkter, men disse var gull verdt for huden min da

jeg var yngre og ikke trengte anti age produkter. Biotherme har en egen serie for

uren hud som er ganske mild.

Andre gode merker er Decleor, Emergin C, Priori, MD Formulations, Matis :)

Anonymous poster hash: 743b9...e85
Skrevet

Hvis du skal gode sensitive produkter for uren hud så blir det dessverre veldig dyrt hvis du skal kjøpe de i Norge.

MD Formulations er gull og de har også for sensitiv hud. Du hadde kommet langt med rensen og serumet i tillegg til en god krem. Siden du er 17 så må du da låne kortet til mor eller far. Hvis det er aktuelt så kan jeg linke til produktene og gi noen råd :)

Skrevet

Hvis du skal gode sensitive produkter for uren hud så blir det dessverre veldig dyrt hvis du skal kjøpe de i Norge.

MD Formulations er gull og de har også for sensitiv hud. Du hadde kommet langt med rensen og serumet i tillegg til en god krem. Siden du er 17 så må du da låne kortet til mor eller far. Hvis det er aktuelt så kan jeg linke til produktene og gi noen råd :)

Det hadde vært veldig fint! Jeg har Visa som kan brukes på nett, jeg sliter bare veldig med å finne fram, det finnes så mye forskjellig at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne :P Men hvis du har noen konkrete tips så del gjerne :)

Skrevet

Har hatt god erfaring med Tea Tree serien fra The Body Shop. Pleide å ha gusten, fet hud, med mye urenheter og arr. Har brukt fuktighetskremen, ansiktsvannet, og nattkremen deres og huden har blitt mye finere! Mesteparten av arrene mine har blitt borte og jeg får nesten aldri kviser lenger. Og huden min ser faktisk fin ut uten sminke!

Anonymous poster hash: d9a69...e8e
Skrevet

Det hadde vært veldig fint! Jeg har Visa som kan brukes på nett, jeg sliter bare veldig med å finne fram, det finnes så mye forskjellig at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne :P Men hvis du har noen konkrete tips så del gjerne :)

Bare et spørsmål. Vet du at du har sensitiv hud, f.eks at du føler har huden er sår ol, eller tror du det pga tørrheten?

Skrevet

Vil du ha et rimelig alternativ kan jeg anbefale serien Spotless som selges på apotek. De har ofte 30 % eller 2 for 1 tilbud. Fuktighetskremen er den eneste som fungerer på min blandingshud, gir masse fukt, ikke fett, og matter ned. De har ansiktsvann med acetylsalisylsyre, som er bra mot uren hud. Tror de har ansiktsvask med og uten scrub, du bør kun bruke scrub av og til da dette irriterer huden. Det viktigste er å være supernøye med å rense huden morgen og kveld (vask og toner+fuktighetskrem). Bruk gjerne renseserviett for å ta vekk sminken først, Simple fra dagligvarebutikken er bra.

Anonymous poster hash: cfd54...a68

Skrevet

Bare et spørsmål. Vet du at du har sensitiv hud, f.eks at du føler har huden er sår ol, eller tror du det pga tørrheten?

Jeg antar at huden min er litt sensitiv da jeg reagerer lett på f.eks. vær og temperatur, jeg får lett røde partier om jeg ikke bruker nok fuktighetskrem og blir av og til irritert av å bruke mye sterke produkter.

Skrevet

Jeg antar at huden min er litt sensitiv da jeg reagerer lett på f.eks. vær og temperatur, jeg får lett røde partier om jeg ikke bruker nok fuktighetskrem og blir av og til irritert av å bruke mye sterke produkter.

Anonymous poster hash: 743b9...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...