missfidget Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Nå skal jeg reiser til Danmark i morgen, lurer på om noen kan anbefale butikker som ligger på Strøget der i København?
Chiquita Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Søstrene Grenes. En butikk med mye "rart" et lite stykke oppover Strøget (forbi Gammel-torvet og ny-torvet) Ligger på høyre side når du går "oppover" fra Rådhusplassen (studerer kart) Jeg likte den butikken veldig godt i allefall
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 Illum har et fantastisk bakeri (og bra butikker). Peder Oxe (Okse?) er en gammeldags koselig dansk restaurant med dansk mat. Ligger i en parallellgate til Straøget. Også er det en del bra assecoire-butikker.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Kommersielle klesbutikker og dingeldall; Zara og Indiska! Vi har det jo ikke i norge...
Minette Skrevet 7. juli 2004 #5 Skrevet 7. juli 2004 Se på denne siden: http://www.aok.dk/section/shopping
Dina Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Ser du spør etter butikker, men kan ikke dy meg for å anbefale et fantastisk lunchsted. Det er en av Københavns eldste caffeer, som serverer ordentlig dansk lunch, som helst nytes med akevitt og øl...! Vi hadde en fantastisk 2 timers lunch der sist vi var i Købehavn. Dere bør bestille bord, for stedet er lite, og nesten alltid fullt! www.cafesorgenfri.dk
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #7 Skrevet 7. juli 2004 Jeg har vært på shopping i Køben opptil flere ganger og det blir stort sett brukt mest tid på Strøket. Noen av mine favoritter: - ESprit (Digger dette merket som du også finner her hjemme, men her er en diger butikk kun m/ESprit, klær, sko, vesker) - Monsoon (Masse fine farger og stoffer, klær + tilbehør) - Zara (Mye fint, kanskje litt små str.) - Illum (fantastisk makeup avdeling + mye forskjellig merkeklær i ulike prisklasser) - Ecco skobutikk (en butikk full av Ecco, mye kule støvletter ++, ikke bare typiske 'Ecco-comfortsko') hmmmm, generelt er det masse kule butikker med klær, men husker ikke/kan ikke navnet på så mange!
glaciera Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 I en sidegate til Strøget ligger tebutikken Perch's (kongelig hoffleverandør av te, faktisk). Det er en gammeldags, nydelig butikk med fanatiske fagfolk og te-elskere til betjening. OG prisene tillater deg å kjøpe selv luksuriøse tesorter som Darjeeling first flush!Kanksje litt høy nerdefaktor, men jeg er alltid innom når jeg er i Køben og er like glad hver gang jeg har vært der! På Illum magasin selger de hudpleieserien Origins som ikke er å få kjøpt i Norge, og som har masse deilige kroppsprodukter. Nå i helga hadde de megasalg på vesker fra Furla, Mandarina Duck, Fransesco Biasia med mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå