Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg reiser til Danmark i morgen, lurer på om noen kan anbefale butikker som ligger på Strøget der i København?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstrene Grenes.

En butikk med mye "rart" et lite stykke oppover Strøget (forbi Gammel-torvet og ny-torvet)

Ligger på høyre side når du går "oppover" fra Rådhusplassen (studerer kart) :wink:

Jeg likte den butikken veldig godt i allefall

Gjest Poirot
Skrevet

Illum har et fantastisk bakeri (og bra butikker).

Peder Oxe (Okse?) er en gammeldags koselig dansk restaurant med dansk mat. Ligger i en parallellgate til Straøget.

Også er det en del bra assecoire-butikker.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Kommersielle klesbutikker og dingeldall; Zara og Indiska! Vi har det jo ikke i norge...

Skrevet

Ser du spør etter butikker, men kan ikke dy meg for å anbefale et fantastisk lunchsted.

Det er en av Københavns eldste caffeer, som serverer ordentlig dansk lunch, som helst nytes med akevitt og øl...! :ler: Vi hadde en fantastisk 2 timers lunch der sist vi var i Købehavn. Dere bør bestille bord, for stedet er lite, og nesten alltid fullt! www.cafesorgenfri.dk

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært på shopping i Køben opptil flere ganger og det blir stort sett brukt mest tid på Strøket.

Noen av mine favoritter:

- ESprit (Digger dette merket som du også finner her hjemme, men her er en diger butikk kun m/ESprit, klær, sko, vesker)

- Monsoon (Masse fine farger og stoffer, klær + tilbehør)

- Zara (Mye fint, kanskje litt små str.)

- Illum (fantastisk makeup avdeling + mye forskjellig merkeklær i ulike prisklasser)

- Ecco skobutikk (en butikk full av Ecco, mye kule støvletter ++, ikke bare typiske 'Ecco-comfortsko')

hmmmm, generelt er det masse kule butikker med klær, men husker ikke/kan ikke navnet på så mange!

Skrevet

I en sidegate til Strøget ligger tebutikken Perch's (kongelig hoffleverandør av te, faktisk). Det er en gammeldags, nydelig butikk med fanatiske fagfolk og te-elskere til betjening. OG prisene tillater deg å kjøpe selv luksuriøse tesorter som Darjeeling first flush!Kanksje litt høy nerdefaktor, men jeg er alltid innom når jeg er i Køben og er like glad hver gang jeg har vært der!

På Illum magasin selger de hudpleieserien Origins som ikke er å få kjøpt i Norge, og som har masse deilige kroppsprodukter. Nå i helga hadde de megasalg på vesker fra Furla, Mandarina Duck, Fransesco Biasia med mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...