Gå til innhold

Sposa Bella / Sallie Bee forhandler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som forhandler Sposa Bella / Sallie Bee i Oslo-området? Har forelsket meg litt i kjolen Tiffany, og lurer på pris på denne.

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig og spesiell kjole!!

(Vet ikke om noen i Oslo. Kommer ikke inn på denne siden jeg nå, men jeg tror disse i København fører merket. Du kunne jo bedt om tilbud på pris f.eks. Veldig hyggelig de som driver butikken. Veldig store og kjente blant norske kunder: http://www.houseofbrides.dk/)

Skrevet

Takker, har sendt dem en epost med forespørsel. :)

Catzy

Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe deg med det du spør om. Men må bare si at den kjolen er en av de fineste jeg har sett.. Helt nydelig.

Skrevet

Kristins Brudesalong i Lillestrøm har Sposa Bella kjoler.

Fikk dessverre ikke sett på kjolen du vil ha, da linken din ikke fungerer nå.

Skrevet

Får ikke sett linken jeg..... :veldigsur:

Skrevet
Her er bilde til kjolen.

http://www.sposabella.co.uk/images/styles/tiffany.jpg

Dumme cgi-script på websiden.

Sendte en mail til Kristins brudesalong i går, men de har ikke svart. :( (Sikker pga sommerferie eller noe sånn, men jeg er utålmoding.)

Catzy

Jeg har dårlig erfaring med Kristins og email. Bedre å ringe dit.

Skrevet

"Brudekjolen" i Oslo har også Sposa Bella - de hadde i hvert fall kjolen min da jeg var der sist høst, så jeg antar de fortsatt fører merket.

Skrevet

Ville bare si at jeg ringte Kristins i Lillestrøm her om dagen for å forhøre meg om selskapskjoler, og da fortalte de at de nå stengte pga. ferie. Husker ikke hvor lenge de skulle ha stengt, men det kan jo forklare saken hvis du ikke får svar på mail.

Skrevet

Sendte mail til flere brudesalonger i England. Har endelig fått svar: 1500 pund, tilnærmet 19.000 i norske kroner. :( Med mindre lotto-kupongen slår til til helga, så blir det ikke denne, nei. :(

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...