Leini Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Foreløpig har jeg ikke installert det, og jeg er veldig usikker på om jeg bør. Noen steder står det at det ikke er noe problem, at alle de tillatelsene er bare formaliteter. Andre steder at man ikke under noen omstendigheter bør installere dette. Til dere som har tatt et standpunkt: Hvorfor gjorde du akkurat det valget?
Leini Skrevet 4. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2014 Mener du messenger-appen til facebook? Ja
Sommernatt Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Var er nøye gjennomtenkt valg! Gikk mange runder med meg selv og konfererte med venner og familie. Ble mange våkennetter, men til slutt lastet jeg ned appen og har ikke angret siden! 5
Gjest _LilleMy Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Jeg er fornøyd med appen, og synes den er mye bedre enn den vanlige facebookappen. Slettet den vanlige til slutt siden det tar mye plass, og jeg bruker bare facebook til meldinger. Jeg lastet ned bare for å prøve siden facebook maste sånn om at jeg måtte laste ned, og jeg til slutt ble irritert og gikk med på det Har ikke angret iallfall.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Er dere skeptiske fordi man kan bli overvåket? At folk kan se at man er pålogga eller ikke? Anonymous poster hash: 6e907...bba
murray Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Var er nøye gjennomtenkt valg! Gikk mange runder med meg selv og konfererte med venner og familie. Ble mange våkennetter, men til slutt lastet jeg ned appen og har ikke angret siden!
Leini Skrevet 4. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2014 Er dere skeptiske fordi man kan bli overvåket? At folk kan se at man er pålogga eller ikke? Anonymous poster hash: 6e907...bba Akkurat det bryr meg lite, men det er at du gir de tillatelse til å bruke tlf din til å ringe med og sende mld etc. Nå tror jeg ikke sannsynligheten er veldig stor for det. Men jeg vil ha og trenger tryggheten.
masekopp Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Haha, jeg fikk opp "installer messenger" boks på toppen av skjermen og tenkte "hey, hvorfor ikke". Så enkelt var det gjort.
Nuttery Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Liker messenger mye bedre enn Facebook Appen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå