Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Min andre pp med EL-testing nå. Forrige PP registrerte de ikke EL i det hele tatt :( Har regelmessig mensen.

I dag har jeg fått to tester med to streker. MEN i bruksanvisningen står det at det ikke er gyldig resultat om ikke teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Hva betyr det da? :( At EL nærmer seg, eller at det ikke er utslag i det hele tatt?

Redd jeg ikke har EL i det hele tatt, jeg.

post-59544-0-81205500-1409849984_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

betyr som det står, at streken må være sterkere eller like sterk som teststreken for at den skal være gyldig :)

Anonymous poster hash: aa12f...951
Skrevet

Streken blir vanligvis sterkere når el nærmer seg ja. Så du får bare fortsette å teste og se hva som skjer.

Jeg har ikke vært så veldig fornøyd med blligstrimlene selv. De har aldri fått så sterk strek som jeg har forventet den skulle få. Jeg har som oftest bekreftet med en Clear Blue digital eggløsningstest når jeg selv har forventet eggløsning.

Anonymous poster hash: 0bb32...163
Skrevet

Den streken der var da ikke svak? Tipper du enten har hatt eller snart får el ;) Husk at noen ikke opplevet å få positiv test noen gang fordi LH toppen stiger og synker så raskt at de ikke får det med seg. Jeg måtte teste 3 ganger om dagen og da var det ikke alltid jeg fikk med meg LHtoppen da heller ;)

• Liker 1
Skrevet

Den streken der var da ikke svak? Tipper du enten har hatt eller snart får el ;) Husk at noen ikke opplevet å få positiv test noen gang fordi LH toppen stiger og synker så raskt at de ikke får det med seg. Jeg måtte teste 3 ganger om dagen og da var det ikke alltid jeg fikk med meg LHtoppen da heller ;)

Åh! Så oppløftende :danse:

Nei, jeg synes heller ikke at testen er svak, den er bare ikke så sterk som kontrollstreken. Har EL-slim og litt murringer, så mye tyder på at jeg "fungerer".

Ble bare litt skeptisk i og med at den ikke registrerte noen LHstigning forrige PP, og nå bare "svakt"

Skrevet

Åh! Så oppløftende :danse:

Nei, jeg synes heller ikke at testen er svak, den er bare ikke så sterk som kontrollstreken. Har EL-slim og litt murringer, så mye tyder på at jeg "fungerer".

Ble bare litt skeptisk i og med at den ikke registrerte noen LHstigning forrige PP, og nå bare "svakt"

Tror nok alt fungerer som det skal når du i tillegg får slim og smerter. Er du usikker er det kanskje en god idé og tempe i tillegg? En positiv el-test er jo aldri noe garanti for at du faktisk slipper ett egg, men temper du i tillegg så vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...