Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med meg? Jeg har i det siste blitt veldig sint på min eks. Han har siden bruddet prøvd å kontakte meg bare for å "ha noen å snakke med" som i "gamle dager" osv. Jeg er da ikke kompisen hans? Han var en del voldelig og satt inne to ganger pga vold. Nå har han gitt seg med meldinger og slikt. Men helvete, denne mannen har utsatt meg for så mye dritt! Jeg skulle ønske han kunne dø. Eller bare forsvinne. Hva feiler det meg? Det er vel ikke normalt at man håper det skjer noe med ens eks. Eller?

Anonymous poster hash: 3b161...855

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har oppført seg dårlig mot deg er jo følelsene du har helt naturlige vil jeg si, særlig om han dukker opp igjen og skal late som ingenting og bruke deg som sutteklut når det passer ham.

Følelsesmessig utnytting vil jeg kalle det. Her må du være helt konsekvent og kutte kontakten tvert om han dukker opp på nytt.Etterhvert som tiden går vil disse sinte følelsene også fade ut, etter min erfaring.

Anonymous poster hash: dac77...b72
Skrevet

Det er vel heller mest normalt at man ønsker dette for en eks enn noen andre.... :P

Skrevet

Hvis han har behandlet deg dårlig, og spesielt over tid, så forundrer det meg ikke om du vet hvordan følelsen av å hate noen er.. Jeg planla til punkt og prikke hvordan jeg skulle drepe min eks og komme unna med det, var og er likevel livredd tanken på å faktisk gjøre det, så resultatet er at jeg er redd for å møte han, for jeg vet ikke hva jeg kan komme til å gjøre hvis jeg skulle møte på han. Jeg hater han så inderlig....

Anonymous poster hash: 49897...de3

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jo, jeg har også ønsket noen dø. Når de påfører deg ulidelig smerter og bare er ond, er det helt naturlig å ønske dem død.

Du er ikke alene om det

Skrevet

Synes ordet dø er litt vel langt å gå da...

Anonymous poster hash: bf094...b0e
Skrevet

Du er nok ganske normal ts. Det er ikke uvanlig med slike tanker, og det betyr på ingen måte at du kunne tenke deg å drepe ham i virkeligheten.

Skrevet

Ts her. En annen anonym bruker skrev her at hun kunne tenke seg å drepe eksen sin bare uten å bli tatt og sånt. Hvordan kan du forestille deg at du kommer til å drepe han da? La oss si det er noe du kunne ha gjort uten å bli tatt hva hadde det vært da? Og hva har han gjort deg?jeg var lenge redd eksen min skulle drepe meg. Nå skjønner jeg hvorfor. Det er vist flere som ønsker å drepe eksene sine. Redd.

Ts

Anonymous poster hash: 3b161...855

Skrevet

Forstår deg så godt. Jeg kunne drept min ex OG dama hans som han var utro med (da vi var sammen). Også håper jeg dama hans spontanaborterer og får et smertehelvete. Jeg tenker på dette konstant og det er vanskelig. Gikk til psykolog 1 års tid men det hjalp ikke. Fikk bare beskjed om å jobbe med meg selv og det sier ikke meg en dritt.

Men IKKE ha kontakt med han exen, herregud han høres jo gæren ut! Ingen unnskyldning for å bruke vold. Vet ikke åssen man kommer over noe sånt.. jeg har elefantminne og glemmer aldri folk som er slemme med meg. kanskje hvis vi møtte nye menn vi ble glad i?

Anonymous poster hash: 21cdc...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...