Gå til innhold

spiser jeg for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

jeg er 174 cm høy og veier 84 kg. vil ned til 65 kg

i dag for eksempel spiste jeg to knekkebrød med leverpostei til frokost og til middag spiste jeg en kyllingfillet med salat ved siden av. til kvelds spiser jeg det samme som frokost.

er det for lite?

(jeg går en time i skogen vær dag)

Anonymous poster hash: 00b1c...1bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ganske lite ut ja..

Anonymous poster hash: c34d2...87b
Skrevet

Ja, det er så pass lite at kroppen din ikke vil ha det bra over lengre tid på et slikt kosthold.

• Liker 2
Skrevet

Ja, du spiser for lite.

I allefall for lite grønnsaker, og sannsynligvis for lite fett.

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

hei :) jeg er 174 cm høy og veier 84 kg. vil ned til 65 kg i dag for eksempel spiste jeg to knekkebrød med leverpostei til frokost og til middag spiste jeg en kyllingfillet med salat ved siden av. til kvelds spiser jeg det samme som frokost. er det for lite? (jeg går en time i skogen vær dag) Anonymous poster hash: 00b1c...1bf

Legg det inn på MyFitness eller noe. Om du skal ned i vekt så skal du ha minst 1500 kcal. Spiser du for lite så kommer du bare til å gå på en smell og bli en jojoslanker.

Kom deg på trening også så blir du fit i prosessen.

• Liker 2
Skrevet

Legg det inn på MyFitness eller noe. Om du skal ned i vekt så skal du ha minst 1500 kcal. Spiser du for lite så kommer du bare til å gå på en smell og bli en jojoslanker.

Kom deg på trening også så blir du fit i prosessen.

ok, takk! :) skal begynne å spiser mer. skal sjekke ut siden også :)

Gjest Runforit
Skrevet

ok, takk! :) skal begynne å spiser mer. skal sjekke ut siden også :)Anonymous poster hash: 00b1c...1bf

Husk at bare ved et moderat underskudd under det du har spist til nå vil gjøre at du går ned i vekt. Å sulte deg selv vil ikke føre noe godt med seg. Når du legger om livsstil med næringsrik og sunn mat med moderat underskudd så vil du ikke bare gå ned i vekt og cm, men du vil klare å opprettholde den nye vekten nettopp fordi det har blitt en livsstil og ikke en kræsjdiett ;)

Når du går sakte ned ned så vil også kroppen fokusere på å brenne på fettet og spare på musklene. Musklene brenner fett 24/7 så de vil du beholde mest mulig av. Tenk balanse mellom proteiner, fett og karbohydrater.(ingridsblogg.no har mye fine oppskrifter)

Kombinerer du det gode kostholdet med trening 3 ganger i uka så vil du bli denneden utgaven av den du er :)

• Liker 1
Skrevet

Husk at bare ved et moderat underskudd under det du har spist til nå vil gjøre at du går ned i vekt. Å sulte deg selv vil ikke føre noe godt med seg. Når du legger om livsstil med næringsrik og sunn mat med moderat underskudd så vil du ikke bare gå ned i vekt og cm, men du vil klare å opprettholde den nye vekten nettopp fordi det har blitt en livsstil og ikke en kræsjdiett ;)

Når du går sakte ned ned så vil også kroppen fokusere på å brenne på fettet og spare på musklene. Musklene brenner fett 24/7 så de vil du beholde mest mulig av. Tenk balanse mellom proteiner, fett og karbohydrater.(ingridsblogg.no har mye fine oppskrifter)

Kombinerer du det gode kostholdet med trening 3 ganger i uka så vil du bli denneden utgaven av den du er :)

ok :) hadde liksom tenkt spise veldig lite og begynne å spise normalt igjen når jeg hadde gått ned, dumme meg :klaske: skal begynne å spise mer, også har jeg meldt meg inn på et treningssenter :trene:

Skrevet

hei :)

jeg er 174 cm høy og veier 84 kg. vil ned til 65 kg

i dag for eksempel spiste jeg to knekkebrød med leverpostei til frokost og til middag spiste jeg en kyllingfillet med salat ved siden av. til kvelds spiser jeg det samme som frokost.

er det for lite?

(jeg går en time i skogen vær dag)

Som jeg alltid sier:

Alle som stilller spørsmålet 'Spiser jeg for lite?' gjør det!!

Få i deg skikkelig mat jent!

Dersom du teller kaloriene så kommer du nesten til 800. Det er altfor lite for en som sitter i sofaen døgnet rundt.

Du går en time i skogen om dagen, du kan lett doble mengden du spiser og fremdeles gå ned. Men da uten å ødelegge forbrenningen din og ende opp med jojo-slanking!!!

Spis og vær glad!!

Anonymous poster hash: 021b6...010

Skrevet

Du spiser for sjeldent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...