Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-) visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, så ble her.

skal på jobbintervju neste uke til en pleieassistent jobb. Er ufaglært, 22år og har friår mellom studieårene (har hoppet av et tidligere studie). Står i beskrivelsen av jobben at stillingskoden er 6583, og at det er et midlertidig vikariat.

Derfor lurer jeg på om noen av dere vet hvor høy timeslønn denne stillingskoden gir?

Har søkt litt på nett, men har bare funnet årslønn (268.200-331.400). Vil gjerne vite ca timeslønn også. Hvis noen av dere selv jobber i denne stillingskoden eller vet ca timeslønn setter jeg stor pris på svar! :-D

Anonymous poster hash: 96afa...13a

Skrevet

Eller om noen vet ca hva pleieassistenter i starten av 20årene pleier å tjene i kommunen.:-)?

Skrevet

Minstelønnen er da 268.200 kr/året, eller 22.350 kr/mnd. Timelønn finner man med å dele på årstimetallet, som jeg regner med er 1850 (ikke turnus, fem uker ferie) = 145 kr/time

Anonymous poster hash: d9396...597
Skrevet

Har lignende jobb og er like gammel omtrent, og tjener 149 kr i timen. + helg/kveldstillegg. Har jobbet der i 4 år, og startlønnen tror jeg var på rundt 129 kr timen hvis jeg ikke husker feil :)

Anonymous poster hash: 6ceb9...047

Skrevet

Takk for svar! :-)

Fulgte det med samme kveldstillegg og helgetillegg på startlønnen?:) og har alder noe å si på lønn, tror du?:-)

-ts

Anonymous poster hash: 96afa...13a

Skrevet

Vet ikke om alder har noe å si, men tror du øker i lønn litt jo lenger du jobber der, sånn oppfattet jeg det iallefall (eventuelt om det er fordi jeg ble eldre, Hehe :) kvelds- og helgetilegg er det samme, men dette tror jeg varierer for hver kommune hvis jeg ikke tar feil :)

Anonymous poster hash: 6ceb9...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...