Gå til innhold

Å gi bort undertøysbilder

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Har tenkt litt på dette.

Først syntes jeg ideen var veldig god, selv om jeg ikke ønsket å gjøre det selv.

Men etterhvert har jeg endret litt mening. Hadde på en måte følt at det var litt selvdigging. Jeg får smykker, og han får bilde av meg. "Tusen takk for diamantringen. Se så heldig du er, du kan få se på meg".

Har nesten inntrykk av at de jeg kjenner som gjør dette gjør det fordi de føler seg skikkelig gærne, sexy og kreisi, mer enn at mannen skal bli glad. Ønsket deres synes å ligge i å være flott modell for en dag (og senere når man ser på bildet) fremfor å gi mannen noe han ønsker.

Er dette en personlig gave, når dette nå er blitt noe som mange gjør? Ja det er personlig, fordi det er jo bilde av en selv. Men kan man ikke da like gjerne gi mannen et vakkert portrett av fjeset? Men ingen gjør jo det, for det er rart og kjedelig. Det ville etter min mening også vært tendenser til selvdigging, i motsetingng til å gi bort et flott bilde av mannen til å ha på veggen.

Og er dette noe man henger opp?

Selv må jeg si at å få et bilde av min mann naken/i undertøy i morgengave ikke hadde vært det helt store.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min hadde i alle fall blitt fra seg av glede.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er enig i betraktningene dine, Poirot! Har på en måte aldri helt skjønt poenget, og tror nok som deg at det kanskje er mest for bruden sin del? :wink:

K

Skrevet

Hadde du blitt glad for et bilde av han i undertøy?

Ja, da er jo saken grei.

Hvis ikke, bør man kanskje vurdere noe annet :ler:

Er jo litt sykt å bruke så mye penger på et slikt bilde. Blir jo ikke vist frem noe sted liksom...Mannen min hadde nok blitt henrykt der og da. Han hadde nok heller ønsket seg noe annet for den summen der.....

• Liker 1
Skrevet

Enig med de andre her, virker som om det er for brudens skyld og ikke for brudgommen. Kan tenke meg millioner av andre gaver jeg heller ville gitt enn noe så (i mine øyne) tåpelig. Men hver sin smak.

Gjest Poirot
Skrevet
Hadde du blitt glad for et bilde av han i undertøy?

Ikke spesielt, nei, og ihvertfall ikke hvis jeg kunne fått noe annet for flere tusen kroner isteden.

(Mener ikke at fotografbilder generelt er dumt å ta, snakker om å gi de bort som morgengave)

Skrevet

Jeg skal gi ett bilde av meg selv som tilleggsgave ( i tillegg til en tur til London på Arsenal kamp ) rett og slett fordi han ønsker seg ett bilde av meg...

Syntes ikke det har med selvdigging å gjøre, men må ærlig innrømme det er også litt kjekt for meg å se på om 30 år....

Poenget er at det 1. er kjekt for meg og 2. jeg ville ikke gjort det hvis han ikke spesifikt ønsket seg det-

Syntes det er en fin ide jeg, uansett hvem det er for! :-)

Gjest Poirot
Skrevet

Hvis han opprikitg ønsker seg det er det jo helt greit.

Gjest gjest1
Skrevet

Pøh! Syns slike bilder er ei flott gåve eg! Kvar og ein kjenner vel mannen sin godt nok til å vite om ei sliik gåve er passande eller ikkje. Det er vel ikkje sjølvdigging å vere stolt av kroppen sin, og vise den fram til den ein elskar?

Syns forresten det er rart å kalle det bortkasta å bruke så mykje pengar på noko ikkje alle skal sjå, det er jo vel så verdifullt om det berre er dykkar hemmelighet.

Hmmmmm, vart visst litt provosert her eg... :roll:

Gjest Poirot
Skrevet
Pøh! Syns slike bilder er ei flott gåve eg! Kvar og ein kjenner vel mannen sin godt nok til å vite om ei sliik gåve er passande eller ikkje. Det er vel ikkje sjølvdigging å vere stolt av kroppen sin, og vise den fram til den ein elskar?  

Syns forresten det er rart å kalle det bortkasta å bruke så mykje pengar på noko ikkje alle skal sjå, det er jo vel så verdifullt om det berre er dykkar hemmelighet.  

Hmmmmm, vart visst litt provosert her eg... :roll:

Har ikke kalt det bortkastet.

Har heller ikke sagt det ikke er passende.

Det er ikke selvdigging å være stolt av kroppen sin. Men må bildene være uten klær? Og hvorfor ikke gi bort et bilde av mennen isteden?

Gjest gjest1
Skrevet

Men må bildene være uten klær? Og hvorfor ikke gi bort et bilde av mennen isteden?

Sjølvsagt må ikkje bileta vere utan klede, dei ingenting, men enkelte syns kanskje det er meir spennande med bilete som ikkje er som dei andre familie-bileta. Kvifor det ikkje kan vere eit av mannen? Hmmm, er vel ikkje like gøy å få eit bilete av seg sjølv, vel - som å få nokre stilige av kona si?

Kvifor reagerer du på at bileta er utan klede?

Hadde forresten vore artig å fått høre korleis menn som har fått slike bilete har reagert. Anyone?

Gjest Poirot
Skrevet
Kvifor reagerer du på at bileta er utan klede?

Fordi det tydeligvis kun er i morgengave mange tar slike bilder. Har ikke noe med moral å gjøre, selv om jeg kasnekj hadde foretrukket et kledelig nakenfoto fremfor i undertøy.

Som sagt synes jeg bilder med klær er litt selvdiggende også.

Er det noen som ville gått til fotograf og gitt et portrettforografi av seg selv til mannens 30-årsdag?

Gjest gjest1
Skrevet

Er det noen som ville gått til fotograf og gitt et portrettforografi av seg selv til mannens 30-årsdag?

Det er eg sikker på at det er, sjølv om ein kanskje ikkje høyrer så mykje om det på eit bryllupsforum.

Syns det kan vere fint å gi bort bilete av seg sjølv eg... (dessutan, om så skulle vere - det er lov å vere litt sjølvdiggande, og så lenge mannen diggar deg, er vel ikkje det noko problem?)

Skrevet

Jeg ser på dette som "en morsom ting" jeg kunne gjort for mannen min. Vurderer kanskje å gjøre det, men da helt selv!

Få en venninne til å ta bildene, forstørre, å kjøpe ramme selv. Kan jo bli bra det også!

Jeg syntes det er alt for mye penger å bruke på noe som gjemmes bort..... dvs. om jeg skulle gått til fotograf.

Men det er jo mange som fint har råd til slike bilder. Man kjenner vel best sin egen mann. Om han hadde satt pris på bilde, klokke eller fotballtur?

Gjest Poirot
Skrevet
(dessutan,  om så skulle vere - det er lov å vere litt sjølvdiggande, og så lenge mannen diggar deg, er vel ikkje det noko problem?)

Jeg har vel ikke sagt at det er et problem, har jeg?

Jeg lufter bare noen tanker jeg følte jweg var alene om å ha, når man er på et bryyllupsforum der det virker som om 50 % mener den ultimate gaven må være et bilde av seg selv.

Gjest Poirot
Skrevet

Forresten ingen her som har svart på om de vet om slikt blir hengt opp? Eller blir bildet til tusenvis av kroner stuet vekk der ingen kan se det?

Skrevet

Jeg lufter bare noen tanker jeg følte jweg var alene om å ha, når man er på et bryyllupsforum der det virker som om 50 % mener den ultimate gaven må være et bilde av seg selv.

Helt uenig i at dette er den ultimate morgengaven! Finnes jo en haug med andre ting. Om man hadde spurt mennene, nok ikke dette stått øverst på ønskelisten :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet
Forresten ingen her som har svart på om de vet om slikt blir hengt opp? Eller blir bildet til tusenvis av kroner stuet vekk der ingen kan se det?

Jeg hadde faktisk aldri hørt om denne (etterhvert så vanlige?) morgengaven før jeg begynte på KG. Jeg vet ikke om noen jeg kjenner har slike bilder, og om de har de så henger de hvertfall ikke fremme for at alle skal se de (for da hadde jeg nok lagt merke til de).

Clea

Gjest Poirot
Skrevet
om de har de så henger de hvertfall ikke fremme for at alle skal se de (for da hadde jeg nok lagt merke til de).

Clea

:ler:

Skrevet

Hmmm...måtte bare si min mening i alt her.

Jeg vurderer dette selv... IKKE av den grunn at jeg synes det er så deilig å bli digget :ler: Hvis jeg går for dette skal iallefall søstern få ta bildene(har ikke råd til fotograf og ville ikke turt foran en ;))...og de skal IKKE gjemmes bort men henges på soverommet såklart. Jeg tåler om noen andre skulle se dem også...men så skal de ikke være nakenbilder heller da... :roll:

Hvis jeg trodde at min tilkommende kanskje ikke ville likt det så hadde jeg aldri vurdert det engang. Men jeg kjenner ham og han ville satt pris på om jeg gjorde dette....jeg tror han nesten ikke ville tro sine egne øyne og at han hadde vært veldig stolt av meg :sjarmor:

Jeg tror nok både han og jeg ville vært glad for at jeg (hvis jeg...) gjorde dette når det har gått noen tiår...

PS! Tror ikke at så mye som 50% mener dette er den ultimate gave :roll: ...det har bare vært diskutert og da ser det vel kanskje slik ut en liten stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...