AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Jeg trener spinning da jeg synes det er en fin måte å få presset meg selv på. Har sykkelshorts med padding i rumpen for mer komfort. Likevel får jeg altså vondt - området underlivet/rumpa. Var på spinning 45 minutter tirsdag og 45 minutter igår. Da jeg satte meg ned på setet merket jeg at det var sårt etter tirsdag. Ikke så vondt at jeg ikke klarer å sykle men det distraherer jo fra treningen. Jeg ser folk sykle i vei foran meg - mange med vanlige treningsbukser uten padding. Får andre også vondt eller er det bare å sykle i vei? Pleier dere ta pause med opphold dag mellom hver gang? Jeg har syklet mange ganger så det er ikke slik at stumpen er "uvant" med sykkelsete. Anonymous poster hash: 21679...5a7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Sykkelsetet passer ikke til rupma di. Kjøp deg et Tempur sykkelsetepolstrings trekk og tre utenpå sykkelsetet.Anonymous poster hash: 7d0b9...e6a 1
masekopp Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Jeg HATER å sykle. Nettopp fordi jeg får vondt i understellet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Jeg får ikke vondt. Er født og oppvokst på hesteryggen, så kanskje det har noe å si? Selv om setene er helt forskjellige. Anonymous poster hash: a20a0...73c
Mushroom Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Jeg får også jævlig vondt i rumpa av spinning pga sykkelsetet. Blir faktisk så vond at jeg sliter med å sitte i flere dager, så jeg jogger istedenfor.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Er født og oppvokst på hesteryggen, så kanskje det har noe å si? Selv om setene er helt forskjellige. Anonymous poster hash: a20a0...73c Jeg har ridd tidligere, og det er ikke ubehagelig overhodet. Anonymous poster hash: 21679...5a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå