Gå til innhold

Hva gjør du når du har fri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fri i et par uker fra jobb. og har funnet ut at jeg må gjøre noe. Føler jeg har lite å gjøre om dagene og holder på å kjede meg ihjel. jeg må skaffe meg et tidsfordriv el hobby. . trener jo av å til men. hmm... noen som har nå tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, om du har et hus kan du jo pusse opp eller vedlikeholde, fikse hagen, male og sjekke tak og takrenner før vinteren. Og ta husnedvasken, rydde og sortere (slikt er alltid best gjort når en likevel kjeder seg).

Ellers så er jo dette en fin tid for den klassiske "tur i skog&mark&fjell". Fordriver mye tid, kan kombineres med matauk og er sunt og fint.

Og om du har råd så er dette et billig(ere) tidspunkt å dra på ferie på. Sommerferien er over og prisene er på vei ned samtidig som det de fleste steder i Europa fremdeles er varmt men ikke for varmt.

Anonymous poster hash: b6d00...6ee
Skrevet

Prøv en kreativ hobby? Tegning(med penn og papir eller digitalt),3D modelering, animasjon, maling, bilde/video/musikk redigering, strikk/hekle/sy, skrive?:) Er gøy å produsere ting^^,

Hva med anime/manga?(Protip; ikke se det dubbet til engelsk. Du vil takke meg...) Spill; retro eller nye? Hva med å lære deg noe helt nytt, som å sjonglere, firepoi eller noe sånt? Lær deg et språk, ta kurs eller lær deg selv?

Men selvsagt; det må jo være noe du synes er gøy å holde på med:)

Anonymous poster hash: dcc5e...399
Skrevet

Jeg er semiaktiv i en idrett, og bruker følgelig fritid til å trene på denne. Er en soloidrett, så jeg er ikke avhengig av å tromme sammen et helt lag for å få trent! Ellers liker jeg å slappe av med en god bok eller en tv-serie, og jeg elsker å skrive, så det bruker jeg mye tid på!

Anonymous poster hash: 7d03e...6b8
Skrevet

husarbeid, gå turer, trene, se på filmer og serier, lære nye matoppskrifter, hekle, fotografere (kan gjerne kombineres med å gå tur), besøke venner/familie som bor et stykke unna...

Skrevet

Før jeg ble mamma gikk fritiden til fotografering, matlaging, baking, redigering, lese en god bok, gå tur i skog og mark, se en god film og vaske. Som småbarnsmamma går den sjeldne fritiden (altså når jeg har fri fra jobb og barnefri) min til å ligge utstrakt foran tv'n med en tv-serie i ekte sofagris-stil, innpakket i deilige koseklær og pledd med brus og noe godt. Får jeg først noe egentid er jeg for sliten til å tenke tanken på å finne på noe, jeg stresser nok som det er fra før av, så føler jeg fortjener det :)

• Liker 1
Skrevet

Frivillig hos Dyrebeskyttelsen

Skrevet

Runker til det gjør vondt. Klarer liksom ikke la være.

Anonymous poster hash: 62c9a...3fd

Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg gjør husarbeid, går turer, trener, leser bøker, ser filmer og serier, baker.

Skrevet

Brettspill, og atter brettspill :laugh:

Anonymous poster hash: b2ce3...6b1
Skrevet

Om det er en lengre periode så gjør jeg gjerne litt oppussing. Tenker alltid at jeg skal være kjempesunn, og gå over fjell og vidder etc, men blir med tanken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...