Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge eggløsningskalkulatorene jeg har lastet ned så skulle jeg ha eggløsning på søndag. Torsdag forige uke fikk jeg "mensmurring" i korsrygg og nederst i magen, en del utlod og litt ekstra følsomme brystvorter. Etter det som kalkulatorene regnet ut som EL-dato har disse smertene fortsatt. Hatt sex annen hver dag siden siste TR også.

I og med at jeg har såpass sterke smerter i dag så tok jeg en test itilfelle EL kom før enn forventet, siden jeg egentlig bare er 4dpo i dag i følge ELkalk.

Noen som har peilig på hva smertene kan være? Føles ut som kraftige-dagen-før-mensen-smerter. (Tatt test i dag, så er ihvertfall ikke det ENNÅ) men har hørt om folk som har testet en dag og ikke vært, og testet dagen etter og vært.

Anonymous poster hash: b539a...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være EL-smerter, det kan være vanncyste som presser på, det kan være at syklusen din ikke er helt som den skal og at mensen er i gang, og at du begynner å blø brunt om noen dager (gammelt blod).

Det kan også være at du er gravid - men dette er ikke gravidsymptomer så tidlig, dersom den EL-datoen stemmer.

Jeg tipper på at det er skjevheter i syklus i kombinasjon med "KVE"-syndromet. "Kjenner-Voldsomt-Etter"-syndromet. :P det kan forsterke alle mulig følelser og smerter og vondter, og kan også pyskosomatisk trigge følelser og vondter...

Anonymous poster hash: 14aea...a7e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...