Gå til innhold

han har ignorert meg, skal jeg svare han nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort info først: Vi har vært sammen i 4 år, avstandsforhold med 3 timer mellom oss med bil. Ser hverandre annenhver helg. Han er hos meg 3-4 ganger i året, jeg hos han alle de andre helgene.

Jeg begynner å bli dritt lei av at jeg er den eneste som gjør noe for forholdet, siden han nekter å komme til meg. Alltid en unnskyldning. Spurte sist uke om han ville komme til meg denne helgen, og ble ignorert i 6 dager.

Han sendte sms nå å forklarte at han hjalp til hjemme, kunne ikke komme osv. At han må til legen neste uke pga en kul i tesikklene (hatt lenge og som han har sjekket før også). Men bortforklarte ikke hvorfor han hadde ignorert meg.

I perioder gjør han dette, hører ikke fra han på 3-4 dager. Jeg sender og mailer, han er på sosiale medier men ignorerer meg helt. Jeg er så lei sånn oppførsel.

Skal jeg svare han eller ikke? Siden han kanskje er syk får jeg litt dårlig samvitighet, men det kan også være det han prøver på. Jeg bare er så lei av å bli behandlet som luft og at jeg er den som må stille opp hver gang. Er det da ok å ignorere han tilbake nå så han får kjenne hvordan det er?

Anonymous poster hash: 1daf8...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp og svar ham, og kom deg videre.

Han bare bruker deg.

Anonymous poster hash: 4273a...488
Skrevet

Ang kulen hans så er det sjekket og var ufarlig ifølge legene.

Hilsen ts

Skrevet

Du gidder å være sammen med en som ignorerer deg? Det finnes langt bedre alternativer;)

Anonymous poster hash: 5598e...0d9
  • Liker 1
Skrevet

Dropp og svar ham, og kom deg videre. Han bare bruker deg. Anonymous poster hash: 4273a...488

Takk for svar! Føler meg bukt. Ja, jeg hsr lyst til å ignorere han.

Skrevet

Du gidder å være sammen med en som ignorerer deg? Det finnes langt bedre alternativer;) Anonymous poster hash: 5598e...0d9

De fleste, ikke alle, men de fleste menn er sånn mot meg. Trodde det var vanlig? Men er grenser på hvor mye og hvor ofte jeg orker det.

Ts

Skrevet

Du må jo svare han - dersom du tenker at dette er et forhold du vil være i. Du bør også fortelle han at du trenger å høre fra han (og hvor ofte), dersom avstandsforholdet skal kunne fungere for deg også.

Samtidig har man jo "sitt eget liv" på hver sin kant, og i perioder er man vel mest opptatt i sin egen hverdag. Men at han ikke svarer på direkte henvendelser synes jeg er rart. Det burde være en selvfølge.

Tror uansett kommunikasjonen mellom dere bør forbedres om ting skal gå bra her.

Skrevet

Du må jo svare han - dersom du tenker at dette er et forhold du vil være i. Du bør også fortelle han at du trenger å høre fra han (og hvor ofte), dersom avstandsforholdet skal kunne fungere for deg også.

Samtidig har man jo "sitt eget liv" på hver sin kant, og i perioder er man vel mest opptatt i sin egen hverdag. Men at han ikke svarer på direkte henvendelser synes jeg er rart. Det burde være en selvfølge.

Tror uansett kommunikasjonen mellom dere bør forbedres om ting skal gå bra her.

Jeg har alltid svart han med en eneste gang, så dette blir min første gang med ignorering. Jeg vet ikke om jeg orker mer og synes han fortjener åckjenne hvordan det er å bli ignorert.

Det har jeg fortalt maaange ganger, får bare svar "jada.." på det, og det har aldri skjedd noe. Fortalte han siste fredag, som var sist jeg pratet med han, om han kunne sende mer, og han bare jada.. Og da ble ignorert i 6 dager.

Han har myyye fritid, så han gjør sjeldent noe. Det gjør han sjeldent.

Ts

Skrevet

De fleste, ikke alle, men de fleste menn er sånn mot meg. Trodde det var vanlig? Men er grenser på hvor mye og hvor ofte jeg orker det.

Ts

Enig, veldig mange som er slik, du skal derimot bruke tid på en som ikke gjør det :)

Anonymous poster hash: 5598e...0d9

• Liker 1
Skrevet

Han virker lei av deg.

Skrevet

Han virker lei av deg.

Han har vært sånn i 3 år, desverre. Men verre nå.

Skrevet

Hva skal du svare han på?

Ville jo alltid ha svart på noe som noen spør meg om. Men ville ikke fortsette å spørre om noe dersom jeg ikke får svar eller blir ignorert.

Skrevet

Hva skal du svare han på?

Ville jo alltid ha svart på noe som noen spør meg om. Men ville ikke fortsette å spørre om noe dersom jeg ikke får svar eller blir ignorert.

Hmm sant. Ville vel skrevet kjipt at han ikke kunne komme. Trist at han må til legen igjen.

Skrevet

Hvordan orker du å være sammen med en som behandler deg sånn?!

Anonymous poster hash: 4fc44...bda
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan orker du å være sammen med en som behandler deg sånn?! Anonymous poster hash: 4fc44...bda

For han er veldig snill og bra da jeg ser han på ekte. Han er bare umulig da jeg ikke ser han.

Ts

Skrevet (endret)

Hmm sant. Ville vel skrevet kjipt at han ikke kunne komme. Trist at han må til legen igjen.

Ja, det kunne jeg godt ha funnet på å svare. Og gjerne ønsket han lykke til hos legen og håpet at han hadde det bra. Så hadde jeg ikke sagt noe mer.

Endret av Berit
Skrevet

han tar deg forgitt. Gå videre.

Anonymous poster hash: b775a...d59
Skrevet

Jeg synes det virker som han tar deg for gitt. Har han alltid vært sånn? Jeg tror ikke han hadde hatt vondt av å få en virkelighetssjekk, forstå at selv om dere har vært sammen i 4 år, så betyr ikke det at du ikke vil gå fra han. Snakke med han om det neste gang dere møtes, hjelper det ikke så bare ignorer han. Mulig dere begge egentlig ikke har så mye følelser som dere tror?

Skrevet

Fortell han korleis du vil ha det, kva som skal til for at forholdet skal fungere for din del. Og gje klart og tydelig beskjed at det er "take it or leave it". Ikkje forvent at han endrer seg, men då har du vertfall gitt beskjed på ein real måte.

Skrevet

Fortell han korleis du vil ha det, kva som skal til for at forholdet skal fungere for din del. Og gje klart og tydelig beskjed at det er "take it or leave it". Ikkje forvent at han endrer seg, men då har du vertfall gitt beskjed på ein real måte.

Hvorfor skal trådstarter igjen fortelle han hvordan hun vil ha det? I følge TS har det vært slik i tre år og hun har forgjeves prøvd å ta dette opp med ham, men får bare til svar "jada..." Hvor mange ganger skal en forsøke før en gir opp? Jeg syns TS skulle gitt opp for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...