AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hva slags person er dette? Hvorfor / hva skal han med meg? Håper noen gidder å lese, for jeg blir gal snart Jeg og denne fyren møttes i juni ( han fant meg på nettet) . Jeg kom ut av ett langt forhold og han skulle være til støtte for meg i denne perioden. Jeg var veldig såret over bruddet mitt, og han løftet meg virkelig opp men nå angrer jeg på det.. ”Avtalen” vår har vært veldig klar. Ingen ute etter ett forhold, det er bare sex men vi er også venner. Har hele tiden hatt kontakt. De to første mnd var vi på snap og tlf 24/7. Det er alltid han som tar kontakt, jeg tar aldri kontakt med han først. Han husker alt jeg forteller han, han husker tilogmed ting jeg selv hadde glemt jeg hadde fortalt.Vår lengste tlf samtale er vel på 5 timer, og vi har mange 1-2 timers samtaler.. Vi har ikke sett hverandre så mye, da han ( påstår ihvertfall) at han jobber 10-12 timer hver dag, dog første to ukene så vi hverande hver dag ( han kom hjem til meg, lagde mat osvosv) Jeg har misstolket han kraftig tidligere, noe jeg mener han har lagt opp til selv med komentarer og utsag ang følelser. Så jeg dreit meg ut en gang og klarte å innrømme at jeg har følelser.. Dette tok han veldig pent, men han lovet meg at vi ikke skal snakke noe mer om det. Alikevel har det vært episoder hvor han har igjen forsøkt å sende meg feil signaler, jeg har forsøkt å overse det men blir jo sittendes å lure likevel. Nå er det straks 3 uker siden vi så hverandre sist ( hadde sex) men allikvel ringer han meg hver dag og noen ganger flere ganger om dagen.. Ofte er samtalene litt sånn ” hva skjer, hva gjør du, men jeg må stikke nå, må jobbe ringer deg etterpå” Noen ganger ringer han opp igjen og andre ganger tar han kontakt dagen etter igjen.. Jeg har bare vanskeligheter for å forstå hva han skal med meg, når han ikke er så intressert i å ha så mye sex / være med meg. Hvorfor ”prøver” han å være en del av livet mitt, uten å faktisk være med meg? Anonymous poster hash: 6b691...251
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 ja si det. Kutt han ut da? Anonymous poster hash: 4324f...f51
Gjest rangle Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 han hørtes jo merkelig ut ? Når du innrømmet følelser så lovet han deg dere aldri skulle snakke om det igjen også samtidig ringer han deg hele tia ? han veit vel ikke selv hva han vil. men kan jo være han bruker deg litt, asså at han ringer når han kjeder seg/ trenger deg-bekreftelse eller sosialt. Du mener at han påstår å jobbe 10-12 timer, hvis du har inntrykket av at han juger om dette så må det jo være noe rart med han! som gjør at du tror han juger
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Kan du ikke be han hjem til deg en kveld, også snakker dere ut om situasjonen deres nå da? Så blir dere enige om dere begge har blitt glad i hverandre og skal prøve ut "noe mer" enn bare sex, eller om dere begge fortsatt er enige om at "bare sex" er ok. Du kan jo også spørre om det er noen spesiell grunn til at han ikke har tatt insj til sex på tre uker. Egentlig høres det ut som dere begge har mer følelser for hverandre, og at dere hadde hatt godt av å gått på dater sammen og funnet ut av om dere er en match Anonymous poster hash: b829c...3f4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Vært der selv! Høres ut som om han liker deg veldig godt men ikke helt vet hva han selv vil. Har vært i akkurat samme situasjon som deg (nettopp kommet ut av forhold, går inn i et "pulevennskap", begge får følelser men tørr ikke innrømme dem)... Nå er vi faktisk kjærester, men det var en laaaang periode med drama, usikkerhet, sårede følelser osv før vi kom dit. Han var faktisk rett og slett usikker på hva han ville. Usikker på om han trengte å fokusere mer på karriere. Usikker på om et forhold ville ødelegge det gode vennskapet vårt. En ting er sikkert da: Dere har en større greie enn bare et pulevennskap. Det jeg selv angrer på fra min erfaring er at jeg ikke var mer direkte og kravstor. Skulle spurt han rett ut hva han ville. Det hadde spart meg for masse tanker og energi... Anonymous poster hash: 66827...ad1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 han hørtes jo merkelig ut ? Når du innrømmet følelser så lovet han deg dere aldri skulle snakke om det igjen også samtidig ringer han deg hele tia ? han veit vel ikke selv hva han vil. men kan jo være han bruker deg litt, asså at han ringer når han kjeder seg/ trenger deg-bekreftelse eller sosialt. Du mener at han påstår å jobbe 10-12 timer, hvis du har inntrykket av at han juger om dette så må det jo være noe rart med han! som gjør at du tror han juger Tusen takk for svar! Altså når jeg la frem dette, så fikk jeg bare tilbake " så søt du er og at jeg hadde missforstått.. Han sa det ikke direkte men det var slik jeg oppfattet det. Jeg ble så flau av hele greia, og ba han om å bare glemme det, og at vi aldri skulle snakke om det igjen. Han sa seg enig i det, men jeg føler fortsatt han har i ettertid har dratt endel spøker ang dette. Satt på litt merkelige sanger osv.. Jeg har bare konkludert med at han prøver å gjøre litt narr av meg..Igår hadde vi en samtale på en time igjen, hvor vi kom inn på dette med forhold.. Husker ikke helt sammenhengen, men dette er noe jeg har hørt flere ganger nå i det siste, og det blir alltid sagt helt likt " Nå har jo ikke du og jeg noe forhold, og det er jo ingen følelser der " Så jeg skjønner jo at han bare ser på meg som en vennine, men.. er det virkelig vanlig at man tenker så mye på vennina si? Jeg vet at han tenner veldig på meg, for jeg ser det når vi har hatt sex... Og han brukte litt tid på å "vinne" meg. Men kan jo hende han ble lei? Faktisk så tror jeg på at han jobber så mye, for han ringer meg i pausene etc.. Men jeg vet også at ville han virkelig brukt tid på meg, så hadde han fått det til, for det fikk han jo til den første uka av denne relasjonen.. Anonymous poster hash: 6b691...251
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Skrevet 5. september 2014 Kan du ikke be han hjem til deg en kveld, også snakker dere ut om situasjonen deres nå da? Så blir dere enige om dere begge har blitt glad i hverandre og skal prøve ut "noe mer" enn bare sex, eller om dere begge fortsatt er enige om at "bare sex" er ok. Du kan jo også spørre om det er noen spesiell grunn til at han ikke har tatt insj til sex på tre uker. Egentlig høres det ut som dere begge har mer følelser for hverandre, og at dere hadde hatt godt av å gått på dater sammen og funnet ut av om dere er en match Anonymous poster hash: b829c...3f4 Han ringer meg hver dag, flere ganger og forteller meg at han er på jobb, er sliten etcetc.. Og han har nå i det siste sagt flere ganger rett ut " Vi har jo ikke noe forhold og det er ingen følelser der" men jeg synes det bare er merkelig at han skal ringe meg alt fra 2-7 ganger om dagen for bare småprat osv... Han er ikke en fyr uten venner, eller burde hatt noen problemer med damer...Virkelig det merkeligste mennesket jeg har vært borti. Anonymous poster hash: 6b691...251
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Vært der selv! Høres ut som om han liker deg veldig godt men ikke helt vet hva han selv vil. Har vært i akkurat samme situasjon som deg (nettopp kommet ut av forhold, går inn i et "pulevennskap", begge får følelser men tørr ikke innrømme dem)... Nå er vi faktisk kjærester, men det var en laaaang periode med drama, usikkerhet, sårede følelser osv før vi kom dit. Han var faktisk rett og slett usikker på hva han ville. Usikker på om han trengte å fokusere mer på karriere. Usikker på om et forhold ville ødelegge det gode vennskapet vårt. En ting er sikkert da: Dere har en større greie enn bare et pulevennskap. Det jeg selv angrer på fra min erfaring er at jeg ikke var mer direkte og kravstor. Skulle spurt han rett ut hva han ville. Det hadde spart meg for masse tanker og energi... Anonymous poster hash: 66827...ad1 Åh så heldig du / dere er Vel jeg trenger jo ikke spørre engang for i det siste når vi prater om forhold etc, så tar han alltid ett eksempel på meg og han men sier " Nå er jo ikke vi i ett forhold, og det er jo ingen følelser mellom oss" så jeg har jo fått klar tale på at han ikke ser på meg på den måten. Men synes det bare er rart at han vil ha så mye kontakt, uten å ville gjøre noe mer. Og jeg vet han tenner veldig på meg.. Men kan jo hende han bare har blitt lei sexen? Og vil bare ha meg som en telefon vennine? I min verden er det bare veldig rart at man tenker så mye på noen man ser på som en venn.. Og hvis jeg ikke har tatt telefonen noen ganger ( svært sjelden) så får jeg både mld og alt som er om hva som skjer og hvorfor jeg ikke svarer. Og han spør meg alltid om jeg har vært på date eller hatt sex :/ Jeg skjønner virkelig ikke greia :/ Anonymous poster hash: 6b691...251
LedigNavn Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Jeg mistenker litt at han liker tanken på at du skal få følelser for ham og at han skal avvise deg. At han prøver å bruke deg for å få seg en egotrip. "Så søt du er, men du har misforstått" er en litt "ovenfra og ned"-måte å uttrykke seg på. Jeg hadde nok spurt han rett ut om hva det egentlig er han vil med å kontakte deg så mye. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Jeg mistenker litt at han liker tanken på at du skal få følelser for ham og at han skal avvise deg. At han prøver å bruke deg for å få seg en egotrip. "Så søt du er, men du har misforstått" er en litt "ovenfra og ned"-måte å uttrykke seg på. Jeg hadde nok spurt han rett ut om hva det egentlig er han vil med å kontakte deg så mye. Takk for svar Han har jo sagt at han vil ha meg som vennine, at han digger meg osv.. Men ja.. misstenker jeg kanksje har med en psykopat å gjøre? For virker som han prøver å ha kontroll på meg egnetlig, litt sånn jeg vil ikke ha deg men ingen andre skal få deg heller.. Det har vært to ganger jeg ikke har tatt tlf når han ringer, og da blir han litt svett.. og jeg får mange spm etterpå om hva jeg har gjort, hvem jeg har vært med om jeg har hatt sex osv.. Er jo litt merkelig å bry seg så mye om hva en vennine gjør?? Anonymous poster hash: 6b691...251
LedigNavn Skrevet 5. september 2014 #11 Skrevet 5. september 2014 Takk for svar Han har jo sagt at han vil ha meg som vennine, at han digger meg osv.. Men ja.. misstenker jeg kanksje har med en psykopat å gjøre? For virker som han prøver å ha kontroll på meg egnetlig, litt sånn jeg vil ikke ha deg men ingen andre skal få deg heller.. Det har vært to ganger jeg ikke har tatt tlf når han ringer, og da blir han litt svett.. og jeg får mange spm etterpå om hva jeg har gjort, hvem jeg har vært med om jeg har hatt sex osv.. Er jo litt merkelig å bry seg så mye om hva en vennine gjør?? Anonymous poster hash: 6b691...251 Trenger jo ikke å være snakk om en psykopat, men synes du skal prøve deg med å sette litt grenser for ham ved å gjøre deg litt mer utilgjengelig slik at du får sett hvordan han takler det. Tar han helt av for å få tak i deg, synes jeg du bør tenke på å skygge banen. Dessverre.. :\
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #12 Skrevet 5. september 2014 Trenger jo ikke å være snakk om en psykopat, men synes du skal prøve deg med å sette litt grenser for ham ved å gjøre deg litt mer utilgjengelig slik at du får sett hvordan han takler det. Tar han helt av for å få tak i deg, synes jeg du bør tenke på å skygge banen. Dessverre.. :\ Okei, så hvis jeg blir utilgjenglig og han tar av så er det ett dårlig tegn? Burde ikke det heller vise at han er redd for å miste meg? Anonymous poster hash: 6b691...251
LedigNavn Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Okei, så hvis jeg blir utilgjenglig og han tar av så er det ett dårlig tegn? Burde ikke det heller vise at han er redd for å miste meg? Anonymous poster hash: 6b691...251 Er forskjell på å være interessert i å beholde seg som venn og å være kontrollerende. Går han helt bananas for å få vite hva du gjør, hvor du er, hvem du er med, om du har sex osv., så hadde hvertfall jeg blitt skeptisk. Det er ikke normalt å måtte ha kontroll på sine venner til enhver tid.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Er forskjell på å være interessert i å beholde seg som venn og å være kontrollerende. Går han helt bananas for å få vite hva du gjør, hvor du er, hvem du er med, om du har sex osv., så hadde hvertfall jeg blitt skeptisk. Det er ikke normalt å måtte ha kontroll på sine venner til enhver tid. Nei nettopp det samme mener jeg, men hvorfor gidde å bry seg om hva andre gjør, hvis man egentlig ikke bryr seg? Den forstår jeg ikke Anonymous poster hash: 6b691...251
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 (endret) Han erter deg, ta igjen. Når du snakker med han, få inn "" Vi har jo ikke noe forhold og det er ingen følelser der, men..." i samtalen på en naturlig måte. Hvis du f.eks snakker om ei venninne som har kjæreste Når dere tilbringer tid sammen, sett på romantiske sanger om ekteskap. Når han sier "Jeg tror du har misforstått", sier du "Du må nesten fortelle meg hva du tenker så mye på" Si det helst med dine ord da. Tror du skal droppe han etter leken, høres ikke helt bra ut. Endret 5. september 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Han erter deg, ta igjen. Når du snakker med han, få inn "" Vi har jo ikke noe forhold og det er ingen følelser der, men..." i samtalen på en naturlig måte. Hvis du f.eks snakker om ei venninne som har kjæreste Når dere tilbringer tid sammen, sett på romantiske sanger om ekteskap. Når han sier "Jeg tror du har misforstått", sier du "Du må nesten fortelle meg hva du tenker så mye på" Si det helst med dine ord da. Tror du skal droppe han etter leken, høres ikke helt bra ut. Jeg har tenkt tanken, men blir jo feil at jeg skal kødde med han på den måten, når han allerde VET hva jeg føler da blir det jo bare dumt.. Men hvorfor gjør noen sånn her? Å "plage" noen på denne måten bare for underholdning, dag inn og dag ut? Anonymous poster hash: 6b691...251
Molte Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 (endret) Trur jeg hadde sagt " vil gjerne vi skal fortsette å være venner, men ikke pulevenner. Nå vet jo du jeg har fått litt følelser for deg, og siden vi ikke har noe forhold og ikke kommer til å bli noe mere enn venner, så synes jeg vi skal kun være venner og ikke ha sex mere. Siden det utviklet seg litt følelser hos meg, så vil jeg ikke fortsette pulevennforholdet og komme meg videre. Men vil gjenre beholde vennskapet. Håper du forstår Må bare tilføye : Hvis han da har følelser for deg som ha prøver å skjule (det virker iallefall sånn) så kommer han til å våkne opp hvis han er redd å miste deg og du finner deg en kjæreste Bare noen jeg trur, og selvsagt ikke skråsikker på da Endret 5. september 2014 av Molte
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Sikker på at han ikke er i forhold selv da? Høres rart ut. Vært hjemme hos han? Anonymous poster hash: 25b87...cf9
Gjest krokodillen Skrevet 5. september 2014 #19 Skrevet 5. september 2014 du får meg dessverre ikke til å tro at du ikke er ute etter et fohold med fyren med tanke på hvordan du skriver innlegget ditt. du lurer ikke oss men mulig du lurer deg selv. du er betatt/forelska og vil vite hvor du har han. case closed!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #20 Skrevet 5. september 2014 du får meg dessverre ikke til å tro at du ikke er ute etter et fohold med fyren med tanke på hvordan du skriver innlegget ditt. du lurer ikke oss men mulig du lurer deg selv. du er betatt/forelska og vil vite hvor du har han. case closed! Har du i det hele tatt lest innlegget mitt? Jeg har jo tilogmed fortalt han at jeg har følelser... Anonymous poster hash: 6b691...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå