Gjest Gjest i dag Skrevet 6. juli 2004 #1 Skrevet 6. juli 2004 Gled dere alle dere unge kvinner i 20-åra: sex blir bare deiligere og deiligere. Nå er jeg 32 og gleder meg til å bli 40. Hvorfor? Tror det er en kombinasjon av erfarenhet (vet hva jeg liker og ber om det), samt muligens fysiologisk modenhet? Men hva vet jeg - og samme kan det være
Arkana Skrevet 6. juli 2004 #2 Skrevet 6. juli 2004 Det sies jo at kvinner når sin seksuelle "topp" rundt 30, så akkurat det er jo ikke noe nytt. Men jeg synes sex er temmelig perfekt og fantastisk akkurat nå, så da kan jeg vel bare forestille meg hvordan det vil bli om noen år.
Icy Skrevet 6. juli 2004 #3 Skrevet 6. juli 2004 liker det slik som jeg har det nå jeg. er 22 år og har ikke begynt å få appelsinhud.. dog er jeg ikke dame heller da lol.
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 liker det slik som jeg har det nå jeg. er 22 år og har ikke begynt å få appelsinhud.. dog er jeg ikke dame heller da lol. Og sammenhengen mellom god sex og appelsinhud er......... ??
Icy Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Og sammenhengen mellom god sex og appelsinhud er......... ?? ikk mobb mine ordformuleringer hehe.. vel cluet er at man må tenne på den man skal ha sex med også. Og ser personen fin ut så blir heltheten mye bedre. Å ha forspill med en man virkelig tenner på er utroooolig nice. Men seff skal ikke være negativ til de som liker eldre folk med erfaring
Gjest ung mor Skrevet 7. juli 2004 #6 Skrevet 7. juli 2004 Poirot skrev: Icy skrev: liker det slik som jeg har det nå jeg. er 22 år og har ikke begynt å få appelsinhud.. dog er jeg ikke dame heller da lol. Og sammenhengen mellom god sex og appelsinhud er......... ?? ikk mobb mine ordformuleringer hehe.. vel cluet er at man må tenne på den man skal ha sex med også. Og ser personen fin ut så blir heltheten mye bedre. Å ha forspill med en man virkelig tenner på er utroooolig nice. Men seff skal ikke være negativ til de som liker eldre folk med erfaring :o ??? er selv ung, men hva er dette?!?!
Noorgie Skrevet 7. juli 2004 #7 Skrevet 7. juli 2004 Hun er 39 og et erotisk fyrverkeri. Ja det er riktig at sexen blir bedre med årene. Vi har aldri hatt et mer aktivt sexliv enn nå. Det er også godt å være ferdig med det å være småbarnsforeldre. Og by the way, hun har ikke antydning til appelsinhud, er bare herlig myk og god
Icy Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Poirot skrev: Icy skrev: liker det slik som jeg har det nå jeg. er 22 år og har ikke begynt å få appelsinhud.. dog er jeg ikke dame heller da lol. Og sammenhengen mellom god sex og appelsinhud er......... ?? ikk mobb mine ordformuleringer hehe.. vel cluet er at man må tenne på den man skal ha sex med også. Og ser personen fin ut så blir heltheten mye bedre. Å ha forspill med en man virkelig tenner på er utroooolig nice. Men seff skal ikke være negativ til de som liker eldre folk med erfaring :o ??? er selv ung, men hva er dette?!?! hva var det du ikke forstod?
*Lene* Skrevet 8. juli 2004 #9 Skrevet 8. juli 2004 Sexen blir bedre ja Mest fordi man er skikkelig voksen, tror på seg selv og tør utfolde seg, si fra hva man liker etc! Man er ofte mer usikker på seg selv i tenårene/begynnelsen av tyveårene!
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #10 Skrevet 14. juli 2004 liker det slik som jeg har det nå jeg. er 22 år og har ikke begynt å få appelsinhud.. dog er jeg ikke dame heller da lol. ??? Jeg er 35 og har heller ikke appelsinhud! Poenget ditt var???
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #11 Skrevet 15. juli 2004 Kan man ikke tenne på en som ikke ser ut som en modell??+
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2004 #12 Skrevet 15. juli 2004 Kan man ikke tenne på en som ikke ser ut som en modell??+ Joda, men mange unge vet ikke bedre - de er bare der de er i dag.....
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 Sexen blir bedre ja Mest fordi man er skikkelig voksen, tror på seg selv og tør utfolde seg, si fra hva man liker etc! Man er ofte mer usikker på seg selv i tenårene/begynnelsen av tyveårene!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #14 Skrevet 15. juli 2004 Ble litt feil i forhold til siteringen over her, er ny i forumet og tålmodighet er en dyd :-)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. juli 2004 #15 Skrevet 15. juli 2004 *rekke opp hånda og avsløre at hun hører hjemme på freakshow* Jeg har hatt appelsinhud så lenge jeg kan huske jeg...
Cand alt Skrevet 15. juli 2004 #16 Skrevet 15. juli 2004 Sex er vel best når man er med rette person. Om den blir bedre når man blir eldre har sikkert sammenheng med modenhet, men det har jo alt annet også. Så hva var hensikten med innlegget? :klø:
dreamy Skrevet 16. juli 2004 #17 Skrevet 16. juli 2004 Sex er vel best når man er med rette person. Om den blir bedre når man blir eldre har sikkert sammenheng med modenhet' date=' men det har jo alt annet også. Så hva var hensikten med innlegget? :klø:[/quote'] Det lurer jeg også på :klø: ?
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2004 #18 Skrevet 16. juli 2004 kanskje hensikten bare var å dele med oss andre at hun har funnet ut at hun liker sex bedre og bedre med årene? At man ikke blir asexuell fordi om man runder førti liksom...?? Jeg er forøvrig helt enig med henne - har et mye bedre og sunnere forhold til kroppen min nå som jeg er over førti, selv om det er nå jeg ser at forfallet har begynt... cellulittene kommer, skinnet blir for stort, puppene peker nedover, men sexen er på sitt beste, selv om jeg ikke har fast partner, men bytter litt sånn innimellom.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå