Gå til innhold

Dess eldre dess bedre!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest i dag
Skrevet

Gled dere alle dere unge kvinner i 20-åra: sex blir bare deiligere og deiligere. Nå er jeg 32 og gleder meg til å bli 40.

Hvorfor? Tror det er en kombinasjon av erfarenhet (vet hva jeg liker og ber om det), samt muligens fysiologisk modenhet? Men hva vet jeg - og samme kan det være :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at kvinner når sin seksuelle "topp" rundt 30, så akkurat det er jo ikke noe nytt. Men jeg synes sex er temmelig perfekt og fantastisk akkurat nå, så da kan jeg vel bare forestille meg hvordan det vil bli om noen år. :sjarmor:

Skrevet

liker det slik som jeg har det nå jeg. er 22 år og har ikke begynt å få appelsinhud.. dog er jeg ikke dame heller da :P lol.

Gjest Poirot
Skrevet
liker det slik som jeg har det nå jeg. er 22 år og har ikke begynt å få appelsinhud.. dog er jeg ikke dame heller da :P lol.

Og sammenhengen mellom god sex og appelsinhud er......... ??

Skrevet

ikk mobb mine ordformuleringer :P hehe..

vel cluet er at man må tenne på den man skal ha sex med også. Og ser personen fin ut så blir heltheten mye bedre. Å ha forspill med en man virkelig tenner på er utroooolig nice.

Men seff skal ikke være negativ til de som liker eldre folk med erfaring :tunge1:

Gjest ung mor
Skrevet

Poirot skrev:

Icy skrev:

ikk mobb mine ordformuleringer hehe..

vel cluet er at man må tenne på den man skal ha sex med også. Og ser personen fin ut så blir heltheten mye bedre. Å ha forspill med en man virkelig tenner på er utroooolig nice.

Men seff skal ikke være negativ til de som liker eldre folk med erfaring

:o

???

er selv ung, men hva er dette?!?!

Skrevet

Hun er 39 og et erotisk fyrverkeri. Ja det er riktig at sexen blir bedre med årene. Vi har aldri hatt et mer aktivt sexliv enn nå. Det er også godt å være ferdig med det å være småbarnsforeldre. Og by the way, hun har ikke antydning til appelsinhud, er bare herlig myk og god :ler:

Skrevet
Poirot skrev:

Icy skrev:

ikk mobb mine ordformuleringer hehe..

Men seff skal ikke være negativ til de som liker eldre folk med erfaring

:o

???

er selv ung, men hva er dette?!?!

hva var det du ikke forstod?

Skrevet

Sexen blir bedre ja :tunge1:

Mest fordi man er skikkelig voksen, tror på seg selv og tør utfolde seg, si fra hva man liker etc!

Man er ofte mer usikker på seg selv i tenårene/begynnelsen av tyveårene!

Gjest Anonymous
Skrevet

??? Jeg er 35 og har heller ikke appelsinhud! Poenget ditt var???

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man ikke tenne på en som ikke ser ut som en modell??+

Gjest gjest1
Skrevet
Kan man ikke tenne på en som ikke ser ut som en modell??+

Joda, men mange unge vet ikke bedre - de er bare der de er i dag.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Sexen blir bedre ja :tunge1:

Mest fordi man er skikkelig voksen, tror på seg selv og tør utfolde seg, si fra hva man liker etc!

Man er ofte mer usikker på seg selv i tenårene/begynnelsen av tyveårene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ble litt feil i forhold til siteringen over her, er ny i forumet og tålmodighet er en dyd :-)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

*rekke opp hånda og avsløre at hun hører hjemme på freakshow*

Jeg har hatt appelsinhud så lenge jeg kan huske jeg...

Skrevet

Sex er vel best når man er med rette person. Om den blir bedre når man blir eldre har sikkert sammenheng med modenhet, men det har jo alt annet også. Så hva var hensikten med innlegget? :klø:

Skrevet
Sex er vel best når man er med rette person. Om den blir bedre når man blir eldre har sikkert sammenheng med modenhet' date=' men det har jo alt annet også. Så hva var hensikten med innlegget? :klø:[/quote']

Det lurer jeg også på :klø: ?

Gjest gjest1
Skrevet

kanskje hensikten bare var å dele med oss andre at hun har funnet ut at hun liker sex bedre og bedre med årene? At man ikke blir asexuell fordi om man runder førti liksom...?? Jeg er forøvrig helt enig med henne - har et mye bedre og sunnere forhold til kroppen min nå som jeg er over førti, selv om det er nå jeg ser at forfallet har begynt... cellulittene kommer, skinnet blir for stort, puppene peker nedover, men sexen er på sitt beste, selv om jeg ikke har fast partner, men bytter litt sånn innimellom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...