Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta med lillebroren min for å se Shockheaded Peter på Det Norske Teatret. Han fyller 15 år denne høsten.

Dere som har sett forestillingen, tror dere det er noe for en 15-åring? Og hva synes dere om den, levde den opp til forventningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så den sammen med barna, som var fra 9-15 år. Den passet like godt for alle, og yngstemann koste seg også veldig. Visste ikke helt hva jeg gikk til på forhånd, men jeg ble i hvertfall utrolig imponert. Alt fra skuespillere til kostymer var fanatisk bra! Ambefales helt klart :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så gøy å høre! Flott at både du og barna dine likte den. Da har jeg bestilt billetter til både meg, lillebror som fyller 15 og minstebror som snart fyller 14 :) En venninne av meg som ser en del teater sa at hun også elsket forestillingen og nesten kunne tenke seg å se den igjen, så nå gleder jeg meg kjenner jeg!

Endret av Tonje!
Skrevet

Jeg så denne sammen med en familie med flere små barn. De virka ikke skrekkslagne etterpå i hvert fall. Tror den yngste var ca 10-11 år.

Personelig holdt jeg på å le meg ihjel av stykket.

Vidar Magnussen er helt rå!

Anonymous poster hash: 8aa66...913
  • Liker 1
Skrevet

Jeg så denne sammen med en familie med flere små barn. De virka ikke skrekkslagne etterpå i hvert fall. Tror den yngste var ca 10-11 år.

Personelig holdt jeg på å le meg ihjel av stykket.

Vidar Magnussen er helt rå!

Anonymous poster hash: 8aa66...913

Herlig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...